Aanmelden op GSM
-
Noriem - Lid geworden op: 01 jan 2009, 18:11
Als ik een telefoonnummer intik en verstuur krijg ik als melding " Niet aangemeld bij netwerk. "
Ik heb de GSM uitgeschakeld en daarna terug aangezet maar hij vraagt mij geen code .
Ik zie wel bovenaan het GSM scherm " Geen Sim-kaart . Alleen noodoproepen . "
Het toestel heeft 1 dag niet opgeladen geweest t.t.z. stond 1 dag op 0,00 € , pas na 1 dag herladen .
Het toestel is " Samsung Galaxy Core Prime "
Hoe kan ik dat verhelpen / mij aanmelden .
Ik heb de GSM uitgeschakeld en daarna terug aangezet maar hij vraagt mij geen code .
Ik zie wel bovenaan het GSM scherm " Geen Sim-kaart . Alleen noodoproepen . "
Het toestel heeft 1 dag niet opgeladen geweest t.t.z. stond 1 dag op 0,00 € , pas na 1 dag herladen .
Het toestel is " Samsung Galaxy Core Prime "
Hoe kan ik dat verhelpen / mij aanmelden .
Met vriendelijke groeten ,
Noriem
Noriem
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
simkaart der eens uithalen en terug insteken , dan toestel aan zetten helpt soms
anders is het op het toestel netwerk zoeken ofwel automatisch ofwel handmatig de provider instellen
maar bij u is het dat hij de simkaart niet ziet , dus het eerste doen
anders is het op het toestel netwerk zoeken ofwel automatisch ofwel handmatig de provider instellen
maar bij u is het dat hij de simkaart niet ziet , dus het eerste doen
-
Noriem - Lid geworden op: 01 jan 2009, 18:11
Geachte ,
Simkaart eruit gehaald en terug aangezet maar het blijft fout lopen .
De provider is " Proximus Mobile " .
Mogelijks zal ik in het verkooppunt de simkaart moeten laten vernieuwen .
Hopelijk met behoud van het saldo van het te goed en eveneens vragen voor de contacten , berichten , foto's e.a. over te maken op de nieuwe simkaart .
Graag Uw mening over bovenstaande manier van werken of kan er iets anders gedaan worden ???
Simkaart eruit gehaald en terug aangezet maar het blijft fout lopen .
De provider is " Proximus Mobile " .
Mogelijks zal ik in het verkooppunt de simkaart moeten laten vernieuwen .
Hopelijk met behoud van het saldo van het te goed en eveneens vragen voor de contacten , berichten , foto's e.a. over te maken op de nieuwe simkaart .
Graag Uw mening over bovenstaande manier van werken of kan er iets anders gedaan worden ???
Met vriendelijke groeten ,
Noriem
Noriem
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
je kunt het een paar keer proberen vooraleer naar proximus te gaan hoor
want meestal doen die net hetzelfde
en als het na een paar keer niet wil gaan , dan naar proximus punt gaan (vandaag zijn die waarschijnlijk niet open )
want meestal doen die net hetzelfde
en als het na een paar keer niet wil gaan , dan naar proximus punt gaan (vandaag zijn die waarschijnlijk niet open )
-
rebelle - Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
- Locatie: Damme
Als je een nieuwe simkaart krijgt worden al je gegevens gratis overgezet .
Maar wat de belwaarde betreft dat kan ik niet zo zeker zeggen .
Maar wat de belwaarde betreft dat kan ik niet zo zeker zeggen .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
-
Noriem - Lid geworden op: 01 jan 2009, 18:11
Geachte ,rebelle schreef:Als je een nieuwe simkaart krijgt worden al je gegevens gratis overgezet .
Maar wat de belwaarde betreft dat kan ik niet zo zeker zeggen .
Hopen op geluk doet leven .
Dank U voor de informatie .
Met vriendelijke groeten ,
Noriem
Noriem
-
Noriem - Lid geworden op: 01 jan 2009, 18:11
Geachten ,
Ik heb in het verkooppunt een nieuwe sim-kaart laten plaatsen .
De nieuwe sim-kaart was gratis .
De belwaarde is behouden gebleven en alle gegevens zijn eveneens behouden gebleven .
Hartelijke dank voor jullie informatie .
Ik heb in het verkooppunt een nieuwe sim-kaart laten plaatsen .
De nieuwe sim-kaart was gratis .
De belwaarde is behouden gebleven en alle gegevens zijn eveneens behouden gebleven .
Hartelijke dank voor jullie informatie .
Met vriendelijke groeten ,
Noriem
Noriem