Er was een tijd ...

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Gast

23 mei 2018, 21:38

Wil. schreef:.....
Je schrijft 'de chauffeur heeft halt te houden na dat ene schot' . Ah, ja? Dat moet dus niet als een agent zijn arm in de lucht steekt? Dat is nochtans een gekend teken uit de wegcode dat iedereen dwingt om halt te houden. Maar dat gold niet voor deze mensen? Tja, het waren Koerden, he. Die begrijpen dat niet. Die herkennen een agent niet, hoewel dat internationaal een bevoegd persoon is.

Sorry, agent, zonder een schot in de lucht stoppen we niet!
Dit is prietpraat in vergelijk met de ernst van wat er is gebeurd en hoe het is gebeurd. Dit houdt geen steek.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

23 mei 2018, 22:10

The Spirit of Flanders schreef: Dit is prietpraat in vergelijk met de ernst van wat er is gebeurd en hoe het is gebeurd. Dit houdt geen steek.
Ik ga gewoon verder op jouw stelling: er moet in de lucht geschoten worden. Dán moet men stoppen.
Je trapt jezelf tegen je kont.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

23 mei 2018, 23:00

The Spirit of Flanders schreef:
Wil. schreef:Sof heeft gelijk, dat zei ik gisteren toch al?  De politie had gewoon opzij moeten gaan en de auto de vrije baan geven. Ooit moest dat busje tóch gaan tanken, en dan moesten ze maar uitstappen en die mensen beleefd vragen om even ter controle mee te komen naar de snoezelruimte van de lokale politie.
Ik riek hier duidelijk cynisme in het voordeel van het recht van de sterkste , misschien zelfs met een vleugje racisme tegenover de "tegenstander" .

Men had in de lucht kunnen schieten , zelfs meer dan eens. Men had vóór het busje kunnen gaan rijden en in de motorkap gaan schieten. De chauffeur heeft halt gehouden na dat ene schot .... Is dat geen voldoende bewijs dat die "verloren" kogel had voorkomen kunnen worden ? Denk toch eens met de frontale hersenlob a.u.b. De politie heeft zich gedragen zoals in de Amerikaanse filmkes , no more no less. Zeveren en bleiten achteraf zijn geen verzachtende omstandigheden en geen reden om onkunde goed te praten.
Wat een arrogantie...nu ga jíj eens vertellen hoe de politie haar werk zou moeten doen?!  8O

De chauffeur poogde vérder te rijden nádat hij gestopt was....hoe zou jíj dan dit busje tegengehouden hebben?
Eens zwaaien met je handje?  :roll:
Het gaat hier over nietsontziende mensensmokkelaars die niet aarzelen om je overhoop te rijden!

Waarom verdedig je meedogenloze mensensmokkelaars die overduidelijk de wet overtreden met zelfs 30 illegalen, opeengepakt in een busje voor meer gewin, die zelfs niet terugdeinzen om een kínd op te offeren om weg te geraken??

Wat mankeert jou eigenlijk?  :x

En frits van hetzelfde: léés jij eigenlijk wel reacties??
Hoe komt het dat de mensensmokkelaar/chauffeur niet aangeduid werd door de illegalen?
Uit angst voor latere represailles of uit loyaliteit met geloofsgenoten?! Take your pick!
Al meerdere keren moslim criminelen/bendes vrijuit zien gaan doordat ze elkaar beschuldigen, blijven ontkennen of zwíjgen....of denk je dat deze illegalen niet weten hoe dat hier werkt?!!! :evil:
Ice

23 mei 2018, 23:10

The Spirit of Flanders schreef:
Ice schreef:....
Zéker, de leugenpers zaait nog wat meer verwarring met allerlei leugens en bedrog om de ouders vrij te pleiten van hun verantwoordelijkheid voor de dood van deze peuter en in de schoenen te schuiven van de politie die haar werk deed.
Kom , kom , hou het verstand bij mekaar. De ouders kunnen niet schuldig bevonden voor het feit dat de agent niet in staat is om op het doel te schieten , en de agent kan niet vrijgepleit worden van te schieten zonder daar een gegronde reden voor bestond. Dit zijn de feiten , zelfs correct zonder verdere details ervan te kennen. Al de rest is emotioneel geladen politiek voorkeurgelul.
De agent kan niet schuldig bevonden worden voor het FEIT dat de OUDERS besloten hebben om met hun kinderen een mensensmokkelaar te betálen om in een busje te stappen om als illegalen europa te doorkruisen met bestemming UK met het risico opgepakt te worden.
PUNT
DAT zijn FEITEN, al de rest is een GEVOLG van die beslissing van de ouders!
Gast

23 mei 2018, 23:30

Ice en Wil. , ga bij Sarah Louise Palin lullen , soort zoekt ginder soort. :lol:

Ice & Wil. suggererend schreef:....
Wat een arrogantie...nu ga jíj eens vertellen hoe de politie haar werk zou moeten doen?!  8O

De chauffeur poogde vérder te rijden nádat hij gestopt was....hoe zou jíj dan dit busje tegengehouden hebben?
Eens zwaaien met je handje?  :roll:
Een agent heeft niet te schieten als hijzelf en anderen niet in gevaar verkeren. Dat is een politieregelment.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

24 mei 2018, 01:00

Ach, het hoort waarschijnlijk bij hun cultuur, om kinderen als levend schild te gebruiken.
En ze komen naar hier om zich krom te werken voor onze pensioenen. 
:roll:

Niet dus !!

Stuur die complete bende criminelen terug naar afzender.
In plaats van ze hier een appartement te geven, een maandelijkse toelage, gratis medische verzorging, gratis openbaar vervoer abonnement, gratis zwembad abonnement enzovoort.
En eens dat ze hier gesetteld zijn in de sociale hangmat, gaan ze wat aan gezinshereniging doen, dat zult ge zien.
En dankuwel premier Michel, voor de promotie van de misdaad.
:evil:
Ondank is 's werelds loon
Ice

24 mei 2018, 10:31

The Spirit of Flanders schreef:Ice en Wil. , ga bij Sarah Louise Palin lullen , soort zoekt ginder soort. :lol:

Ice & Wil. suggererend schreef:....
Wat een arrogantie...nu ga jíj eens vertellen hoe de politie haar werk zou moeten doen?!  8O

De chauffeur poogde vérder te rijden nádat hij gestopt was....hoe zou jíj dan dit busje tegengehouden hebben?
Eens zwaaien met je handje?  :roll:
Een agent heeft niet te schieten als hijzelf en anderen niet in gevaar verkeren. Dat is een politieregelment.
Inrijden op de politie is me dunkt wel een gevaar voor de agenten, nogmaals: jij bepaalt niet wanneer de politie in gevaar verkeert en mág schieten?
Of toch willen doorrijden na gestopt te zijn en andere mensen in gevaar brengen...
Als gij een stopteken van de politie negeert, krijg je een boete of vlieg je de bak in.

Zég, en in vele landen maken ze er zoveel mannekes niet mee, in hun thuislanden had de politie of het leger heel dat busje afgeschoten en daar had dan geen haan naar gekraaid, hier maken ze er een hetze van en mag de politie haar werk niet doen.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

24 mei 2018, 10:40

Ik vind het toch wel straf hoe de linkselaars er steeds in slagen om hun eigen nest te bevuilen en om vreemde criminelen goed te praten. 
Ze rollen echt de rode loper uit voor het gespuis aller windstreken.
Daarvoor moet er toch echt iets mis zijn in je hoofd me dunkt.
Ondank is 's werelds loon

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

24 mei 2018, 15:30

The Spirit of Flanders schreef:Dit is prietpraat in vergelijk met de ernst van wat er is gebeurd en hoe het is gebeurd. Dit houdt geen steek.
Neen Sof, jij en tovaritsj Frits zijn diegenen die hier een hoop quatsch verkopen., Noch jij noch ik weten gewoon NIETS van wat er zich precies heeft afgespeeld, het is dus gewoon wachten op het verdere onderzoek, uiteraard zal dat volgens jullie vervalst of gemanipuleerd zijn. We kennen dat liedje onderhand wel, het is nochtans zeer simpel: de bewuste bestuurder heeft meer dan een uur en zestig kilometer de tijd gehad om het bevel tot stoppen na te leven, hij heeft dat doelbewust niet gedaan en  de agenten bedreigd door op hen te willen inrijden, daarnaast een reeks levensgevaarlijke verkeersinbreuken op dat traject heeft uitgehaald. Uiteindelijk wist geen van de 26 volwassen en 4 kinderen te vertellen wie aan het stuur zat, ook niet de ouders die vlak achter de bestuurder zaten. Ze waren al uitgewezen uit het Duitsland van Frau Merkel die altijd al beweerd heeft dat ze het ging schaffen met die asielzoekers, of niet soms?
Het is vanzelfsprekend een jammerlijk drama maar ik vind dat de politie niets kan verweten worden, jouw gezever van "ze hadden maar op de banden ,moeten schieten" is van nul en generlei waarde. Vraag maar eens aan een wapenkenner (Paca?) hier hoe groot de kans is dat zo'n schot daadwerkelijk doel treft (en de gevolgen vandien). Probeer het zelf maar eens vanuit een rijdend voertuig een ander bewegend doel zelfs maar te raken, in tv-reeksen zijn dergelijke stunts schering en inslag, maar wie zelf al eens met een pistool geschoten heeft weet wel beter.
Natuurlijk komen ze nu ook weer te berde met dat Adamu-verhaal, het zou me verwonderd hebben moest dat niet zo zijn want dat was ook al een martelaar van het onmenselijke Belgische regime. Wie haar voorgeschiedenis en de paljassen die haar hebben opgejut in 127bis kent zal daar allicht heel anders over oordelen, maar daar zal je de asielzoekersindustrie nooit over horen, die tellen alleen maar de minuten die ze op tv geweest zijn om daarmee op hun congressen te kunnen pochen.

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

24 mei 2018, 15:32

[quote="MichelN"Ha ja, noem eens wat namen van VU-mandatarissen de illegale Koerden in hun privéwoning verstopten?[/quote]
Wel, Meredith, komt er nog wat van?
Gast

24 mei 2018, 16:07

MichelN schreef:....
Het is vanzelfsprekend een jammerlijk drama maar ik vind dat de politie niets kan verweten worden, jouw gezever van "ze hadden maar op de banden ,moeten schieten" is van nul en generlei waarde. Vraag maar eens aan een wapenkenner (Paca?) hier hoe groot de kans is dat zo'n schot daadwerkelijk doel treft (en de gevolgen vandien). .....
Heb ik dat geschreven ? Lees nog eens terug waarop ik precies zou gemikt hebben ... Jij kijkt blijkbaar te veel naar Flikken Maastricht en dergelijke.

Stel dat een bende drughandelaars achtervolgd zou geweest zijn met een dodelijke afloop , dan had er hier zelfs geen topic over gestart zijn geweest. Zo zijn "ze" nu eenmaal , nietwaar ...
Ice

25 mei 2018, 02:10

The Spirit of Flanders schreef:
MichelN schreef:....
Het is vanzelfsprekend een jammerlijk drama maar ik vind dat de politie niets kan verweten worden, jouw gezever van "ze hadden maar op de banden ,moeten schieten" is van nul en generlei waarde. Vraag maar eens aan een wapenkenner (Paca?) hier hoe groot de kans is dat zo'n schot daadwerkelijk doel treft (en de gevolgen vandien). .....
Heb ik dat geschreven ? Lees nog eens terug waarop ik precies zou gemikt hebben ... Jij kijkt blijkbaar te veel naar Flikken Maastricht en dergelijke.

Stel dat een bende drughandelaars achtervolgd zou geweest zijn met een dodelijke afloop , dan had er hier zelfs geen topic over gestart zijn geweest. Zo zijn "ze" nu eenmaal , nietwaar ...
Ben jij even kort van geheugen!!!! 8O
De rellen al vergeten toen een drugsdealer op de politie inreed en doodgeschoten werd?? Toen kwam een horde woedende moslims op straat, toen brandde brussel, werden auto's beschadigd, in brand gestoken, werden vitrines vernield, hele straten en dagenlang... Amai...En já ook daarover werd toen gediscussieerd in een topic hier, zoek het maar eens op.  :roll:
Gast

25 mei 2018, 08:36

Ice schreef:
The Spirit of Flanders schreef:
MichelN schreef:....
Het is vanzelfsprekend een jammerlijk drama maar ik vind dat de politie niets kan verweten worden, jouw gezever van "ze hadden maar op de banden ,moeten schieten" is van nul en generlei waarde. Vraag maar eens aan een wapenkenner (Paca?) hier hoe groot de kans is dat zo'n schot daadwerkelijk doel treft (en de gevolgen vandien). .....
Heb ik dat geschreven ? Lees nog eens terug waarop ik precies zou gemikt hebben ... Jij kijkt blijkbaar te veel naar Flikken Maastricht en dergelijke.

Stel dat een bende drughandelaars achtervolgd zou geweest zijn met een dodelijke afloop , dan had er hier zelfs geen topic over gestart zijn geweest. Zo zijn "ze" nu eenmaal , nietwaar ...
Ben jij even kort van geheugen!!!! 8O
De rellen al vergeten toen een drugsdealer op de politie inreed en doodgeschoten werd?? Toen kwam een horde woedende moslims op straat, toen brandde brussel, werden auto's beschadigd, in brand gestoken, werden vitrines vernield, hele straten en dagenlang... Amai...En já ook daarover werd toen gediscussieerd in een topic hier, zoek het maar eens op.  :roll:
En wat als die drugsbende nu eens geen moslims waren geweest maar cocaine Antwerpenaren van "het zuiverste ras" , ging je er dan ook aandacht aan besteed hebben ? :twisted: :D

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

25 mei 2018, 08:57

The Spirit of Flanders schreef:En wat als die drugsbende nu eens geen moslims waren geweest maar cocaine Antwerpenaren van "het zuiverste ras" , ging je er dan ook aandacht aan besteed hebben ? :twisted: :D
Jaja, en als mijn tante wieltjes had...

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

25 mei 2018, 09:00

The Spirit of Flanders schreef: En wat als die drugsbende nu eens geen moslims waren geweest maar cocaine Antwerpenaren van "het zuiverste ras" , ging je er dan ook aandacht aan besteed hebben ? :twisted: :D
Maar Spirit toch, wat een zwakke redenering.
Het ZIJN nu eenmaal islamieten.
Dus niks te als als ...
Ondank is 's werelds loon