Er was een tijd ...

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

07 jun 2018, 18:05

Waarom?, zijn diensten maakten toch geen fouten.
Kortweg: Daar zijn wel fouten gemaakt, anders had drama nooit gebeurt geweest :die man had daar nooit mogen lopen .
Dus er wordt een beslissing getroffen als er 3 slachtoffers gevallen zijn.
Misschien werd het stoeltje toch te warm onder zijn achterwerk.
Gezichtsverlies lijden daar zijn ze als de dood voor , ze kunnen en willen niet toegeven dat ze de zaak verkeerd hebben ingeschat en beoordeeld.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

08 jun 2018, 10:51

Als men eens een extra bodycam op hun rug draagt , mss extra parkeersensors die tuten bij besluipen. Met al die dealers, lepe gasten etc die je gadeslaan tot je gepasseerd bent, dan ben je  een stuk veiliger.
De meesten hebben toch al een oortje, een tuutje meer voor de veiligheid.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

08 jun 2018, 11:46

boeffer; ja daar zijn oplossingen voor, maar wat als ze u vanboven met een drone aanvallen want met een drone zijn enorm veel mogelijkheden. En dat vanop afstand dat is nog slechter, ge hebt daar geen verweer tegen.
Nu ze zullen wel nog allerter zijn na dit drama ; het wordt een gevaalijk beroep ,  nu je kiest ervoor, maar toch niet voor een maandloon waarvoor je laffelijk neergeknald wordt.
Voor die agenten is dat ook een job ,maar langzamerhand meer gevaar op eigen leven.
Gast

08 jun 2018, 11:47

Een blijf van mijn lijf naderingsdetector ! :lol: goed idee !

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

08 jun 2018, 14:03

wardje schreef:Voor die agenten is dat ook een job ,maar langzamerhand meer gevaar op eigen leven.
Het is tientallen jaren een beroep geweest met weinig risico's . Af en toe eens een zatlap uit een café gaan halen of bij een betoging de meute in toom houden. Dat was het zowat. (de bende van Nijvel was de grote uitzondering)

De laatste jaren krijgen ze écht voor de kiezen, wat ze altijd gezegd hebben te moeten doen: optreden tegen zwaar banditisme en nu meer en meer ook tegen mogelijke moslimterreur en moslimagressie (bakstenen en petanqueballen vanop hoge gebouwen naar hun hoofd gegooid, amok in de stad met telkens één tegen allen situaties).
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.