Westerse democratie en de islamideologie: fricties

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

28 okt 2018, 10:13

Als je dat zo allemaal leest wat er in onze samenleving gebeurt, ICE, vind ik dat het hoog tijd wordt om de doodstraf terug in te voeren.
Gewoon standrechterlijke executies.
Nekschot !!
Ondank is 's werelds loon

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

28 okt 2018, 10:47

Ik begrijp niet dat vreemdelingen hier zich niet kunnen houden aan wetten en plichten. Tot op de kleinste zaken. We houden ons hart vast als er een verhuis moet gebeuren met vreemdelingen. Om na 17 uur nog te beginnen lijkt heel normaal. Al staat aan de deur het reglement van verhuis.
En zo is dat met alles en nog wat. Moeten wij ons aanpassen??
Ice

28 okt 2018, 12:54

maior domus schreef:Als je dat zo allemaal leest wat er in onze samenleving gebeurt, ICE, vind ik dat het hoog tijd wordt om de doodstraf terug in te voeren.
Gewoon standrechterlijke executies.
Nekschot !!
De doodstraf voor criminelen lost helemaal niks op, landverraad door witteboordcriminelen die ons zouden moeten besturen zou bestraft moeten worden...het is nutteloos om het onkruid af te knippen en de wortels te laten zitten.
Ice

28 okt 2018, 13:05

voorn schreef:Ik begrijp niet dat vreemdelingen hier zich niet kunnen houden aan wetten en plichten. Tot op de kleinste zaken. We houden ons hart vast als er een verhuis moet gebeuren met vreemdelingen. Om na 17 uur nog te beginnen lijkt heel normaal. Al staat aan de deur het reglement van verhuis.
En zo is dat met alles en nog wat. Moeten wij ons aanpassen??
Waarom zouden ze zich aan onze wetten houden? Dat willen ze niet en er zijn immers ook geen gevolgen als ze de wetten overtreden...echte straffen, zoals voor de autochtoon, worden zelden toegepast.
Pogingen om misdrijven door vreemd tuig te rechtvaardigen worden steeds absurder en belachelijker en het beste is dan nog dat het gebeurt op kosten van de gemeenschap en de slachtoffers..

Als superieuren hoeven ze zich niet te houden aan wetten van kuffars, zij volgen de sharia en worden hierbij gesteund door het gerecht en de politiek. (Daarvoor dienen overigens de omgekeerde bewijslast en procedurefouten ook)
Je moet dat niet bekijken door de westerse bril maar op zn islamitisch, dan begrijp je dat wel.  :twisted:

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

29 okt 2018, 10:27

Ik heb vroeger veel uit geweest maar wat er nu in de dancings zit zijn roofdieren zoals die wolf die men hier vrij laat los lopen loslopen. https://www.hln.be/nieuws/buitenland/me ... ogle.be%2F
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

29 okt 2018, 17:09

voorn schreef:Ik begrijp niet dat vreemdelingen hier zich niet kunnen houden aan wetten en plichten. Tot op de kleinste zaken. We houden ons hart vast als er een verhuis moet gebeuren met vreemdelingen. Om na 17 uur nog te beginnen lijkt heel normaal. Al staat aan de deur het reglement van verhuis.
En zo is dat met alles en nog wat. Moeten wij ons aanpassen??
Indien die verhuizers moslim zijn ,ja? want volgens hen zijn wij minderwaardige wezens, zoiets gelijk honden maar dan op 2 poten..
De zon is gratis voor iedereen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

02 nov 2018, 16:04

Vandaag, 14 jaar geleden, werd Theo Van Gogh op straat vermoord door een vrome moslim die zijn 'streven' naar een islamitisch geordende staatsinrichting in de praktijk bracht.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

03 nov 2018, 21:22

Westerse democratie en ...

Een paar dagen geleden op TV . Een  moslima krijgt vermindering ( kwijtschelding ? ) van de rechter  voor zogenaamde godslastering en een heel voetbalstadium van  de fanaten  islam staan te schreeuwen voor haar executie  .En dat in het jaar anno 2018 ... Verwerpelijk en walgend gewoon ! :twisted:
AMEN en AUM

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

04 nov 2018, 20:16

Een moslim die in Frankrijk in de gevangenis zit, is erin geslaagd om vanuit de gevangenis filmpjes van I.S. op een facebookpagina te plaatsen.
Deze jongen, Amir, noemt zichzelf 'een gematigde moslim' en ontkent de video's geplaatst te hebben.
bron
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

07 nov 2018, 17:06

Westerse democratie  ...
Wordt islamsahira of toch langzaam aan, na de heisa over zwarte piet komt de kerstmarkt in het vizier,want de anders gelovige zouden anders kunnen geschoffeerd geraken.......

https://www.dagelijksestandaard.nl/2018 ... chofferen/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

07 nov 2018, 17:29

Wat een nonsens.
De kerstmarkt in Brugge heet al 3 jaar "wintermarkt". Waar zaten jullie toen met je commentaar ? Het is enkel omdat een lokale NVA figuur geen plaatsje kon krijgen op die markt  en vervolgens ging zeuren bij  de mislukte NVA kandidaat-burgemeester van Brugge -Pol Van den Driessche-  dat het een item werd op social media . Zeurpiet Theo Francken en zijn voltallige trollenleger liet die kans niet liggen en  dit non-gebeuren werd zowaar  nationaal nieuws. Geen mens die overigens  ook maar één moslim kon opvoeren die zich stoorde aan de benaming "kerstmarkt"... Wie verder gaat beweren dat hij spontaan een christelijk aura over zich heen voelt waren op een kerstmarkt is een onnozelaar. Kerstmarkten zijn puur commerciële humbug en niets anders.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

07 nov 2018, 19:15

werewoef schreef:Westerse democratie en ...

Een paar dagen geleden op TV . Een  moslima krijgt vermindering ( kwijtschelding ? ) van de rechter  voor zogenaamde godslastering en een heel voetbalstadium van  de fanaten  islam staan te schreeuwen voor haar executie  .En dat in het jaar anno 2018 ... Verwerpelijk en walgend gewoon ! :twisted:
Een horde wilde beesten, meer kan ik er niet van maken. Erg dat er hier te lande mensen zijn die niet liever zouden hebben dan dat zij de baas werden zodat die belachelijke traditie's die wij hebben eindelijk het straatbeeld niet meer besmeuren  hé Fritz???? ………….(Waar heb ik die naam vroeger nog gehoord?°, :wink:
De zon is gratis voor iedereen

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

08 nov 2018, 11:29

" "Erg dat er hier te lande mensen zijn die niet liever zouden hebben dan dat zij de baas werden zodat die belachelijke
traditie's die wij hebben eindelijk het straatbeeld niet meer besmeuren 
hé Fritz???"

Aangezien dit rechtstreeks aan mij gericht is: wil jij eens duidelijk  maken wat je nu eigenlijk wil zeggen? Een typisch kenmerk van een aantal kinderlijke sujetten op dit forum is dat zij onbekwaam zijn om te reageren op de inhoud van wat men post en dan maar beginnen te alluderen en schieten op de persoon. Als je wat wil bijdragen reageer dan op de inhoud van mijn post aangaande de "wintermarkt" in Brugge en zit niet van alles en nog wat door elkaar te haspelen en daar verzinsels uit te puren.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

08 nov 2018, 12:14

Het afschaffen van het woord 'kerstmarkt' lijkt helemaal overgenomen uit het Big Brother boek. Als je het taalgebruik onder controle hebt, dan heb je het denken van de mensen onder controle. Als je het denken onder controle hebt, dan heb je de mens zelf onder controle.

Zeg niet 'slecht', maar zeg 'ongoed' of 'dubbelplusongoed'.

De stad Gent heeft een paar jaar geleden ook haar duit in het Big Brother zakje gedaan: het woord 'allochtoon' mocht niet meer gebruikt worden. Al die mensen zijn toch gewoon Gentenaars, niet? Vervolgens ging men over tot het bespreken van de problemen om 'Gentenaars' beter te laten integreren in Gent. De reële problemen in de wereld verdwenen immers niet door het niet-gebruik van een woord.  :lol:

De vraag is altijd: bij wie wil men op een goed blaadje komen door het woord 'kerst' - al eeuwen verbonden met de westerse cultuur - uit de woordenschat te weren? Ik denk dat ik het wel weet.

Afbeelding

Die "non-Christians" in het plaatje hierboven, zouden dat boeddhisten zijn? Of atheïsten? Wat denk je? 
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

08 nov 2018, 17:12

Frits, zijt gij de Frits van Politics????
Verder is het niet de bedoeling om u te beledigen maar ik heb door uw postings de indruk gekregen dat je de vreemdelingen in het algemeen en de moslims in het bijzonder redelijk genegen zijt. Ieder zijn gedacht natuurlijk. Als mijn gedacht u niet helemaal bevalt mag je het ook zeggen zoals je trouwens al gedaan hebt en waarvoor dank..
De zon is gratis voor iedereen