Droedels
-
pattje - Lid geworden op: 13 feb 2019, 15:30
Helemaal juist Sita ProficiatSita schreef: ↑12 jan 2022, 11:24FABELTJESFUIK
https://www.ensie.nl/woordenboek-van-po ... eltjesfuik

Leef ! En laat leven ! ♥♥♥
-
*Joy*
Partnerruil? 
Partnerruil is een seksuele praktijk, waarbij twee paren die normaal gesproken een vaste relatie hebben van seksuele partner wisselen. Bij meer dan twee paren spreekt men van groepsseks. Iemand die aan partnerruil deelneemt wordt een swinger genoemd. Partnerruil vindt vaak in georganiseerd verband plaats
Ik hoef niks te ruilen Pattjeeee
Partnerruil is een seksuele praktijk, waarbij twee paren die normaal gesproken een vaste relatie hebben van seksuele partner wisselen. Bij meer dan twee paren spreekt men van groepsseks. Iemand die aan partnerruil deelneemt wordt een swinger genoemd. Partnerruil vindt vaak in georganiseerd verband plaats
Ik hoef niks te ruilen Pattjeeee
-
Proficiat Joy*Joy* schreef: ↑12 jan 2022, 15:33Partnerruil?
Ik hoef niks te ruilen Pattjeeee![]()

De anderen ook niet soms ?
-
*Joy*
STRUIKELBLOK ?
zowel letterlijk als figuurlijk een sta in de weg of hindernis waarover men kan struikelen ♢ De masterscriptie is voor veel studenten een struikelblok.
Goede morgen
zowel letterlijk als figuurlijk een sta in de weg of hindernis waarover men kan struikelen ♢ De masterscriptie is voor veel studenten een struikelblok.
Goede morgen
-
Wat is de betekenis van wijsneus - Ensiehttps://www.ensie.nl › betekenis › wijsneus
iemand die meent veel te weten. iemand die meent veel te weten of alles beter te weten; iemand die meent veel verstand van iets te hebben.
Niks pas , 't is juist