In de Vier Seizoenen reeks 25 Winter 2021-2022
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Ik zou zeggen MJ stuur je nieuwe adres in pm
Makkelijker is misschien via mail van de mensen wiens mailadres je hebt.
Ik zou het wel fijn vinden je nieuwe adres te hebben.
Je zal je duidelijk niet vervelen in je nieuwe woonst.
Wat doe je met je oude huis?
Als ik te nieuwsgierig ben zeg je het maar hoor.
Oma-C geniet van het bezoek.
Clive nog niet gepasseerd?
Bobientje succes met de zoektocht naar een bloesje;
MM Je poezebeest is wel heel gevoelig, hé.
Van een kale reis thuis gekomen
Ik was vergeten dat de beenhouwer op zondag toe is sinds begin dit jaar.
Gelukkig is het brood aan de broodautomaat te doen.
Die is meestal goed gevuld als je op tijd gaat.
De buurtbakker is tot hiertoe nog open op zondag.
Die heeft lekkere pistoleetjes.
En ik verwen mezelf met een gebakje vandaag.
Dames, het is goed weer, profiteer ervan.
Nog vergeten te vertellen dat de student vanavond terug present is.
Makkelijker is misschien via mail van de mensen wiens mailadres je hebt.
Ik zou het wel fijn vinden je nieuwe adres te hebben.
Je zal je duidelijk niet vervelen in je nieuwe woonst.
Wat doe je met je oude huis?
Als ik te nieuwsgierig ben zeg je het maar hoor.
Oma-C geniet van het bezoek.
Clive nog niet gepasseerd?
Bobientje succes met de zoektocht naar een bloesje;
MM Je poezebeest is wel heel gevoelig, hé.
Van een kale reis thuis gekomen
Ik was vergeten dat de beenhouwer op zondag toe is sinds begin dit jaar.
Gelukkig is het brood aan de broodautomaat te doen.
Die is meestal goed gevuld als je op tijd gaat.
De buurtbakker is tot hiertoe nog open op zondag.
Die heeft lekkere pistoleetjes.
En ik verwen mezelf met een gebakje vandaag.
Dames, het is goed weer, profiteer ervan.
Nog vergeten te vertellen dat de student vanavond terug present is.
-
anjelier - Lid geworden op: 06 dec 2015, 20:31
Hallo iedereen,
Kinderen en kleinkinderen zijn net de deur uit. Ze kwamen allemaal eten deze middag. Ik had 2 ovenschotels klaargemaakt. In de oven schuiven en je heb er geen werk meer aan.
Spaanse woef ligt met de poten omhoog uitgeteld in de zetel. Ja, dat kleine geweld, dan heeft hij geen rust.
MJ: dank je wel voor het medeleven. Ik zou ook graag je nieuwe adres hebben. Als het met PM lukt graag, en anders misschien per post. Jullie genieten duidelijk van je nieuwe woonst, goed zo
.
Dames, tot morgen allemaal.
Kinderen en kleinkinderen zijn net de deur uit. Ze kwamen allemaal eten deze middag. Ik had 2 ovenschotels klaargemaakt. In de oven schuiven en je heb er geen werk meer aan.
Spaanse woef ligt met de poten omhoog uitgeteld in de zetel. Ja, dat kleine geweld, dan heeft hij geen rust.
MJ: dank je wel voor het medeleven. Ik zou ook graag je nieuwe adres hebben. Als het met PM lukt graag, en anders misschien per post. Jullie genieten duidelijk van je nieuwe woonst, goed zo
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Voor allen een fijne avond en straks een rustige nacht
't was een fijne zonnige dag maar de wind maakte het koud
ach ja we hebben fijn gepraat en gelachen, en ze zijn
al veilig thuisgeraakt, iedereen gerust
Hier is alles opgeruimd en mijn broodje is ook al gebakken
dat kan afkoelen en gesneden worden om gedeeltelijk in te vriezen
Slaapwel allemaal en tot morgen....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Aan MJ : ik wil ook graag uw nieuwe adres , als het kan via pm .
Een goede avond aan alle seizoentjes !
Een goede avond aan alle seizoentjes !
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Fijne avond allemaal,
Heb pm's verstuurd naar wie het nieuw adres vroeg. Ik hoop dat het gelukt is. Heb geprobeerd om te zien of ze verzonden waren maar ik vond het niet. Heb wel op 'verstuur' geklikt hoor. Laat maar weten wie het niet gehad heeft, dan zoek ik een andere manier.
Heb pm's verstuurd naar wie het nieuw adres vroeg. Ik hoop dat het gelukt is. Heb geprobeerd om te zien of ze verzonden waren maar ik vond het niet. Heb wel op 'verstuur' geklikt hoor. Laat maar weten wie het niet gehad heeft, dan zoek ik een andere manier.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
En oeps, alles is weg, wat wel wat te vlug was
.
Ga jullie toch een fijne zondagavond wensen en nog wat tv kijken.
De week die komt hebben we in de voormiddag'huisarrest' , de veldwachter zou komen om te kijken of we hier wonen..
Tot zover de 'orders' van onze lieve dochter, die samen met haar gezin, veel werk verzet hebben voor de verhuis. En nu nog, voor het leegmaken van de woning, we gaan ons huis namelijk verkopen.....
Oei, telefoon...
Ga jullie toch een fijne zondagavond wensen en nog wat tv kijken.
De week die komt hebben we in de voormiddag'huisarrest' , de veldwachter zou komen om te kijken of we hier wonen..
Tot zover de 'orders' van onze lieve dochter, die samen met haar gezin, veel werk verzet hebben voor de verhuis. En nu nog, voor het leegmaken van de woning, we gaan ons huis namelijk verkopen.....
Oei, telefoon...
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Bobientje 14 - Lid geworden op: 05 dec 2018, 15:43
Goedenavond iedereen,
Droge maar koude dag vandaag,
Clive zal het koud gehad hebben als ze naar de hondenschool geweest is.
@MM bedankt voor de wensen, dochter woont al heel lang samen hoor,
maar nu willen ze trouwen, vind het heel fijn voor haar, ze verdiend dat.
Ik bedoelde dat manlief een goede dag zou hebben op den trouw.
Winkelen dat is niet aan hem besteed, zeker sinds zijn dialyse, is al meer
dan 3 jaar in geen enkele winkel meer geweest, zelfs onze auto ben ik alleen
gaan kopen
Oma- C vandaag kunnen genieten van dochterlief, leuk hé
zo eens bij babbelen, dan vliegt de tijd, zo momenten zijn altijd te vlug voorbij.
Anjelierken ook al bezoek gehad van haar kroost, jij weet ze ook altijd te verwennen hé
MH, jij hebt je te goed gedaan aan een gebakje, héwel wij ook
manlief mag al zo weinig eten, maar iets zoets kan niet zo veel kwaad
gelukkig maar, want zijn eten is heel smaakloos, maar je wordt het gewoon.
Bekske jij zet altijd een leuk plaatje om de dag te beginnen,is mooi
MJ groot gelijk dat je het huis verkoopt,met je centen doe je wat je wil
want het vaderland weet ons bij elke gelegenheid wonen hé.
Jullie zullen je niet vervelen medunkt, geniet van elkaar zolang je kan
Ga nog een machien was uithalen, en nog één insteken,
weekend tarief hé, energie kost al genoeg.
Hopelijk ben ik er niet te veel vergeten, is niet de bedoeling, maar mijn geheugen.........
Te veel aan mijn hoofd soms......
Seizoentjes nog een gezellige avond, en voor straks slaapwel

Tot de volgende.......
Droge maar koude dag vandaag,
Clive zal het koud gehad hebben als ze naar de hondenschool geweest is.
@MM bedankt voor de wensen, dochter woont al heel lang samen hoor,
maar nu willen ze trouwen, vind het heel fijn voor haar, ze verdiend dat.
Ik bedoelde dat manlief een goede dag zou hebben op den trouw.
Winkelen dat is niet aan hem besteed, zeker sinds zijn dialyse, is al meer
dan 3 jaar in geen enkele winkel meer geweest, zelfs onze auto ben ik alleen
gaan kopen
Oma- C vandaag kunnen genieten van dochterlief, leuk hé
zo eens bij babbelen, dan vliegt de tijd, zo momenten zijn altijd te vlug voorbij.
Anjelierken ook al bezoek gehad van haar kroost, jij weet ze ook altijd te verwennen hé
MH, jij hebt je te goed gedaan aan een gebakje, héwel wij ook
manlief mag al zo weinig eten, maar iets zoets kan niet zo veel kwaad
gelukkig maar, want zijn eten is heel smaakloos, maar je wordt het gewoon.
Bekske jij zet altijd een leuk plaatje om de dag te beginnen,is mooi
MJ groot gelijk dat je het huis verkoopt,met je centen doe je wat je wil
want het vaderland weet ons bij elke gelegenheid wonen hé.
Jullie zullen je niet vervelen medunkt, geniet van elkaar zolang je kan
Ga nog een machien was uithalen, en nog één insteken,
weekend tarief hé, energie kost al genoeg.
Hopelijk ben ik er niet te veel vergeten, is niet de bedoeling, maar mijn geheugen.........
Te veel aan mijn hoofd soms......
Seizoentjes nog een gezellige avond, en voor straks slaapwel
Tot de volgende.......
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Moet vandaag de saus voor de eend uithalen. als ik ze vind natuurlijk. de diepvries is een rommeltje en soms wordt er al eens iets verlegd om plaats te maken voor andere zaken.
het restaurant zat aardig vol en een opeenhoping aan de ingang: je moet door zo'n koorstmeterpoortje en dan stond er iemand om je covid safe ticket te scannen. eerst werden we naar een gewone tafel gezonden en toen ik vroeg of ze geen kussens hadden voor mijn rug en het antwoord negatief was, zei ventje dat hij een bankstel had gereserveerd. direct viel dien zijn eurocentje. dus naar de banken die weer op een andere plaats staan. zaten dicht bij het eten. maar sommige ouders versta ik niet. koppel aan de tafel naast ons liet hun 5 of 6 jarig dochtertje heen en weer rennen naar mama die aan de wok stond te wachten en kinderen van een andere tafel dat gezien hadden copieërden die haar gedrag en renden ook voor de desserts. ik zag er nog ongelukken gebeuren. ( lees hete soep omdat ze tegen iemand liep enz) er zijn ook andere, nu belgische koks aanwezig want de rest is waarschijnlijk naar huis geroepen en moest daar dan blijven. het was niet echt lekker, lekker. maar dat kan ook te maken hebben met ventje die mij opjoeg. die dacht nl dat de club in de namiddag thuis speelde. niet dus. ik heb mij dus voor niets gehaast.
vind het wel jammer dat de aanwezige buren niet eens ( behalve brulboei die graag alles weet) gevraagd hebben waarom wij er niet waren. ten eerste zag ventje er ferm tegenop want het zou wel weer over zijn vroeg pensioen gaan en hij is dat beu aan het worden. Het Leger heeft andere pensioenregels dan de burgerij. Dus ik trek mijn conclusies. Jullie waarschijnlijk ook.
Toen ik opstond kwam er een klagelijke miauw uit Gimly en zat hij al in de startblokken voor zijn wok-wok-wok-wuuk. het is speeksel.
Helena, ja, idd ons beest is overgevoelig. zoals dieren een aardbeving of een andere natuurramp kunnen voorspellen, is deze uit zijn doen als er iets op til staat of we nu weg gaan of niet. je hebt vandaag de student de hele week in huis en vandaag komt de poets?
MJ: ik heb geen PM gekregen maar ik sta ook in je messengercontacten denk ik. ik zou je graag een telefoontje willen doen maar vrees dat het nummer dat ik heb al enkele jaren oud is. zo te lezen hebben jullie het daar goed. en verkoop je huis maar, je hebt dan nog genot van de centen als vadertje staat niet eraan zit. want volgens ventje zijn ze in staat belastingen te heffen op belastingen. ( weten jullie dat ministers elk seizoen een stapel modebladen laten komen om te weten waar de zakken zitten en hoe diep?- grapje natuurlijk)
ik heb ook nog geen contactgegevens van Beske en van Bobientje. ( als jullie die niet wensen te geven ook goed)
Bobientje, dan zat ik redelijk mis als ik dacht dat je man mee ging voor je bloesje. natuurlijk wens ik hem een goede dag toe op het huwelijk van zijn dochter. wij zijn "moeten" in intieme kring trouwen dus mijn vader kon mij niet "weggeven" zoals het hoort, maar dat heeft hij in zekere zin wel kunnen doen op de trappen naar de gotische zaal. hij glundert op die foto. mijn moeder kijkt stuurs en toen ik een opmerking maakte zei ze: ik was waarschijnlijk aan het denken hoeveel ons aandeel in die trouwerij zal kosten. Typisch. Toen uitkwam dat 't zoontje zijn vriendin de dag nadien de bons had gegeven zei minnaar aan mijn moeder dat het nu in 3 was. hij zou voor hem en zijn zoon betalen en wij moesten Ruth maar bijpakken. Toen Ruth 't zoontje vroeg waarom hij zo lang gewacht had zei hij dat ze uitkeek naar die trouw en hij dat niet wilde afpakken. Ik ben er een tijd lang na hun break-up nog mee bevriend geweest en haar nieuwe vriend viel mee. Maar dan horen ze dat je naar het buitenland vertrekt en dan is het te veel moeite om de vriendschappen te onderhouden. Toen we vertrokken zeiden engelse vrienden dat ze zeker gingen afkomen. wij hebben nooit iemand gezien. En paar keer een telefoontje ( duur) of een mail. van de bende belgen die bevriend geraakten met anderen in kosovo is alleen Domeniek Renier nog bevriend met hun Poolse vriend Wesley. ja, zo gaat dat eenmaal. Daardoor is ventje een beetje zijn vertrouwen in de vriendschappen kwijt en zegt hij dat wij vriendschappen hebben met houdbaarheidsdatum. soms heel beperkt.
Nu de ldl hier sluit, is ventje van plan enkele zaken die we goed vinden te gaan halen. Peter zou voor de oudere mensen gratis aan huis leveren. eerst zien en dan geloven. multi-nationals en bouwpromotoren houden geen rekening met mensen. die zien alleen $-tekens.
Morgen gaat ventje het contract van de gordijnen gaan ondertekenen en het voorschot betalen. hij wou dat vandaag doen maar de winkel is op maandag dicht. tijdens de burendrink had ventje nu ook last van die extra lampen van buurman v. ik had vooral last van ( ook die lichten) maar het sensorlicht op de garagekoer. Daarom had ik al eerder iets verduisterends gehangen maar ik ben er niet echt tevreden van. het sensorlicht komt er nog steeds door en de lampen van buurman V en als 2000 lumen heel de nacht zijn licht in die achterste kamers laat branden. tijdens de eerst lock-down was dat van 's avonds vroeg tot 's morgens vroeg. ik begrijp dat niet. dat nachtpekken.
je bent dan 's anderdaags een halve zombie. (allez, ik toch)
Gisteren stond mijn geluksbambooplantje kurkdroog. de lisplant heeft hier zijn plekje gevonden. nog een paar maanden en ik zal die moeten verpotten. Dan kan de plant kleintjes krijgen. Eigenlijk heeft ventje groene vingers. ik niet. toen we terug kwamen zag ik op een van de appartementen waar indertijd een moord is gepleegd een wel heel opvallende valse palmboom! buiten op het terras. Die moord heeft heel wat stof doen opwaaien hier in de anders saaie wijk.
In de weerapp van google staat dat er matige kans is op opstoten van reumatische aandoeningen. dat weten we ook al weer. Soms handig die apps.
ik ga een sapje gaan halen en hoop dat poes blijft liggen. gisterenavond wilde hij op mijn boek gaan liggen. maar de kaft is te glad en hij slierde weg.
Fijne dag seizoentjes, keep safe en knuffel.
Ps: MJ, je hebt een sms.
Moet vandaag de saus voor de eend uithalen. als ik ze vind natuurlijk. de diepvries is een rommeltje en soms wordt er al eens iets verlegd om plaats te maken voor andere zaken.
het restaurant zat aardig vol en een opeenhoping aan de ingang: je moet door zo'n koorstmeterpoortje en dan stond er iemand om je covid safe ticket te scannen. eerst werden we naar een gewone tafel gezonden en toen ik vroeg of ze geen kussens hadden voor mijn rug en het antwoord negatief was, zei ventje dat hij een bankstel had gereserveerd. direct viel dien zijn eurocentje. dus naar de banken die weer op een andere plaats staan. zaten dicht bij het eten. maar sommige ouders versta ik niet. koppel aan de tafel naast ons liet hun 5 of 6 jarig dochtertje heen en weer rennen naar mama die aan de wok stond te wachten en kinderen van een andere tafel dat gezien hadden copieërden die haar gedrag en renden ook voor de desserts. ik zag er nog ongelukken gebeuren. ( lees hete soep omdat ze tegen iemand liep enz) er zijn ook andere, nu belgische koks aanwezig want de rest is waarschijnlijk naar huis geroepen en moest daar dan blijven. het was niet echt lekker, lekker. maar dat kan ook te maken hebben met ventje die mij opjoeg. die dacht nl dat de club in de namiddag thuis speelde. niet dus. ik heb mij dus voor niets gehaast.
vind het wel jammer dat de aanwezige buren niet eens ( behalve brulboei die graag alles weet) gevraagd hebben waarom wij er niet waren. ten eerste zag ventje er ferm tegenop want het zou wel weer over zijn vroeg pensioen gaan en hij is dat beu aan het worden. Het Leger heeft andere pensioenregels dan de burgerij. Dus ik trek mijn conclusies. Jullie waarschijnlijk ook.
Toen ik opstond kwam er een klagelijke miauw uit Gimly en zat hij al in de startblokken voor zijn wok-wok-wok-wuuk. het is speeksel.
Helena, ja, idd ons beest is overgevoelig. zoals dieren een aardbeving of een andere natuurramp kunnen voorspellen, is deze uit zijn doen als er iets op til staat of we nu weg gaan of niet. je hebt vandaag de student de hele week in huis en vandaag komt de poets?
MJ: ik heb geen PM gekregen maar ik sta ook in je messengercontacten denk ik. ik zou je graag een telefoontje willen doen maar vrees dat het nummer dat ik heb al enkele jaren oud is. zo te lezen hebben jullie het daar goed. en verkoop je huis maar, je hebt dan nog genot van de centen als vadertje staat niet eraan zit. want volgens ventje zijn ze in staat belastingen te heffen op belastingen. ( weten jullie dat ministers elk seizoen een stapel modebladen laten komen om te weten waar de zakken zitten en hoe diep?- grapje natuurlijk)
ik heb ook nog geen contactgegevens van Beske en van Bobientje. ( als jullie die niet wensen te geven ook goed)
Bobientje, dan zat ik redelijk mis als ik dacht dat je man mee ging voor je bloesje. natuurlijk wens ik hem een goede dag toe op het huwelijk van zijn dochter. wij zijn "moeten" in intieme kring trouwen dus mijn vader kon mij niet "weggeven" zoals het hoort, maar dat heeft hij in zekere zin wel kunnen doen op de trappen naar de gotische zaal. hij glundert op die foto. mijn moeder kijkt stuurs en toen ik een opmerking maakte zei ze: ik was waarschijnlijk aan het denken hoeveel ons aandeel in die trouwerij zal kosten. Typisch. Toen uitkwam dat 't zoontje zijn vriendin de dag nadien de bons had gegeven zei minnaar aan mijn moeder dat het nu in 3 was. hij zou voor hem en zijn zoon betalen en wij moesten Ruth maar bijpakken. Toen Ruth 't zoontje vroeg waarom hij zo lang gewacht had zei hij dat ze uitkeek naar die trouw en hij dat niet wilde afpakken. Ik ben er een tijd lang na hun break-up nog mee bevriend geweest en haar nieuwe vriend viel mee. Maar dan horen ze dat je naar het buitenland vertrekt en dan is het te veel moeite om de vriendschappen te onderhouden. Toen we vertrokken zeiden engelse vrienden dat ze zeker gingen afkomen. wij hebben nooit iemand gezien. En paar keer een telefoontje ( duur) of een mail. van de bende belgen die bevriend geraakten met anderen in kosovo is alleen Domeniek Renier nog bevriend met hun Poolse vriend Wesley. ja, zo gaat dat eenmaal. Daardoor is ventje een beetje zijn vertrouwen in de vriendschappen kwijt en zegt hij dat wij vriendschappen hebben met houdbaarheidsdatum. soms heel beperkt.
Nu de ldl hier sluit, is ventje van plan enkele zaken die we goed vinden te gaan halen. Peter zou voor de oudere mensen gratis aan huis leveren. eerst zien en dan geloven. multi-nationals en bouwpromotoren houden geen rekening met mensen. die zien alleen $-tekens.
Morgen gaat ventje het contract van de gordijnen gaan ondertekenen en het voorschot betalen. hij wou dat vandaag doen maar de winkel is op maandag dicht. tijdens de burendrink had ventje nu ook last van die extra lampen van buurman v. ik had vooral last van ( ook die lichten) maar het sensorlicht op de garagekoer. Daarom had ik al eerder iets verduisterends gehangen maar ik ben er niet echt tevreden van. het sensorlicht komt er nog steeds door en de lampen van buurman V en als 2000 lumen heel de nacht zijn licht in die achterste kamers laat branden. tijdens de eerst lock-down was dat van 's avonds vroeg tot 's morgens vroeg. ik begrijp dat niet. dat nachtpekken.
je bent dan 's anderdaags een halve zombie. (allez, ik toch)
Gisteren stond mijn geluksbambooplantje kurkdroog. de lisplant heeft hier zijn plekje gevonden. nog een paar maanden en ik zal die moeten verpotten. Dan kan de plant kleintjes krijgen. Eigenlijk heeft ventje groene vingers. ik niet. toen we terug kwamen zag ik op een van de appartementen waar indertijd een moord is gepleegd een wel heel opvallende valse palmboom! buiten op het terras. Die moord heeft heel wat stof doen opwaaien hier in de anders saaie wijk.
In de weerapp van google staat dat er matige kans is op opstoten van reumatische aandoeningen. dat weten we ook al weer. Soms handig die apps.
ik ga een sapje gaan halen en hoop dat poes blijft liggen. gisterenavond wilde hij op mijn boek gaan liggen. maar de kaft is te glad en hij slierde weg.
Fijne dag seizoentjes, keep safe en knuffel.
Ps: MJ, je hebt een sms.
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Ik ga geen overzichtje maken, want er staan echte parels van overzichtjes op ons topic.
Gisteren een relaxte dag gehad. Voordat we naar de hondenschool gingen, had ik alles al van het licht HH gedaan, dus toen we thuiskwamen moest ik me alleen nog ontdoen van mijn oude kleren, heb dan iets comfy' s aangetrokken. Manlief heeft de zijne aangehouden want die ging werken aan het nieuwe tuinhuis, er moest nog een stevige vinylvloer in zodat ik dat kan dweilen, heeft de elektriciteit gelegd en alle rekken in elkaar gestoken. Hij heeft dus veel gedaan. En ik moest hem niet helpen.
Dus ben ik nog eens een wandeling met Matice gaan doen door het bos. Met het gevolg dat die stikop was en bijna de hele namiddag gedut heeft tot hij plots bij baasje in de tuin wilde zijn.
Intussen had ik de tafel klaargemaakt om te tekenen en deze in te kleuren met waterverf. Heb dan een Donald Duck die zijn pet in de lucht gooit getekend. En toen deze af was, hem met waterverf ingekleurd. Al zeg ik het zelf, hij was goed geslaagd, manlief vond hem zelfs heel mooi.
Tafel afgeruimd en alles van het tekengerief terug in de zak gestopt en dan meteen tafel gedekt voor het avondeten. Wel een beetje te laat gegeten, maar manlief moest nog gaan douchen en zijn pyjama aantrekken en ik ben me dan ook maar meteen gaan verzorgen voor de nacht en ook al een pyjama aangetrokken. Ik had een ovenschotel gemaakt, dus die moest ik gewoon opwarmen.
Zo, heb al een deel van het HH gedaan, ga doordoen nu.
Ik wens iedereen een mooie maandag en stuur jullie heel veel lieve groetjes en knuffels.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen en een fijne Valentijnsdag
voor wie dat nog viert
Als je al zoveel jaren alleen bent valt er
geen Valentijn meer te vieren
Hier net een regenbui...we hadden nochtans
twee mooie dagen (achter glas) want de wind is venijnig
maar geduld, de lente komt.... die heeft ons
nog nooit in de steek gelaten, .....
We moeten erdoor.. en beter nu .....
Allen een aangename dag en verwen jezelf maar eens
dat mag ook
Sorry zonder namen dan vergeet ik niemand
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Slecht geslapen vannacht.
Ik denk dat ik er meer mee inzat dan de student zelf.
Vandaag zijn eerste stagedag in een groot bedrijf.
Hij was gisteren dadelijk terug thuis.
Het is zoals Poes.
Als die binnenkomt trekt die rechtstreeks naar haar zeteltje.
Ik heb het weer koud ondanks wollen pullover en extra onderhemdje.
Nochtans zou het 11° C zijn.
We zullen nog een beetje gaan strijken;
Dan krijgen we zeker warm.
Het is te nat voor buitenwerk.
Een prettige dag nog allen.
Ik denk dat ik er meer mee inzat dan de student zelf.
Vandaag zijn eerste stagedag in een groot bedrijf.
Hij was gisteren dadelijk terug thuis.
Het is zoals Poes.
Als die binnenkomt trekt die rechtstreeks naar haar zeteltje.
Ik heb het weer koud ondanks wollen pullover en extra onderhemdje.
Nochtans zou het 11° C zijn.
We zullen nog een beetje gaan strijken;
Dan krijgen we zeker warm.
Het is te nat voor buitenwerk.
Een prettige dag nog allen.
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Dag seizoentjes allemaal .
MJ : ik heb tot nu geen PB van u gekregen en ik weet niet of ik een mailadres van u heb. Wel jouw postadres dat dan nu zal veranderen met jullie verhuis..
Clive : jij hebt echt een echtgenoot uit de duizend !! altijd attent en dan ook nog zo handig om zoveel zelf te doen . Chapeau !!
Wingerd : hoe gaat het met jou ??
Raar weer vandaag .. wel een goede wind om de was te drogen maar helaas heb ik hier geen wasdraad meer en met de vele tortelduiven heeft het ook weinig zin om een te plaatsen voor grote was. Een kleine heb ik wel . Maar voor de lakens vind ik het heel jammer dat die niet lekker en fris buiten kunnen drogen .
Voor iedereen een fijne dag , zonder pijn of ongemakken .Groetjes aan iedereen !
MJ : ik heb tot nu geen PB van u gekregen en ik weet niet of ik een mailadres van u heb. Wel jouw postadres dat dan nu zal veranderen met jullie verhuis..
Clive : jij hebt echt een echtgenoot uit de duizend !! altijd attent en dan ook nog zo handig om zoveel zelf te doen . Chapeau !!
Wingerd : hoe gaat het met jou ??
Raar weer vandaag .. wel een goede wind om de was te drogen maar helaas heb ik hier geen wasdraad meer en met de vele tortelduiven heeft het ook weinig zin om een te plaatsen voor grote was. Een kleine heb ik wel . Maar voor de lakens vind ik het heel jammer dat die niet lekker en fris buiten kunnen drogen .
Voor iedereen een fijne dag , zonder pijn of ongemakken .Groetjes aan iedereen !
-
anjelier - Lid geworden op: 06 dec 2015, 20:31
Hallo iedereen,
MJ: heb ook geen mail ontvangen van je.
Bekske: als je het niet erg vind, wil ik ook graag je adres.
De was is gedaan , enkel nog ophangen. Ben van plan om de lakens buiten te hangen, en de kleine spullen binnen. Als het dan begint te regenen, zijn die lakens vlug van de wasdraad.
Manlief is een kraantje aan het vervangen in het toilet. Dat was al een tijdje aan het druppen.
Vanavond soep koken , en we eten de rest van de ovenschotel van gisteren .Ben van plan om aardperensoep te maken. Heb die staan in de tuin. Is wel een wintergroente, kun je enkel oogsten in de winter.
MJ: heb ook geen mail ontvangen van je.
Bekske: als je het niet erg vind, wil ik ook graag je adres.
De was is gedaan , enkel nog ophangen. Ben van plan om de lakens buiten te hangen, en de kleine spullen binnen. Als het dan begint te regenen, zijn die lakens vlug van de wasdraad.
Manlief is een kraantje aan het vervangen in het toilet. Dat was al een tijdje aan het druppen.
Vanavond soep koken , en we eten de rest van de ovenschotel van gisteren .Ben van plan om aardperensoep te maken. Heb die staan in de tuin. Is wel een wintergroente, kun je enkel oogsten in de winter.