In de Vier Seizoenen reeks 25 Winter 2021-2022
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes,
wat je goed kan noemen
regen en veel wind, je kan niet eens
een raam openzetten om te verluchten
Bekske dank voor je leuke plaatje
en ook een fijne dag
Allen een aangename dag en hou het veilig
tot later,.... geen nieuws hier..
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Oma-C, wat een mooi slaapplaatje gisterenavond
En over plaatjes gesproken, Bekske, mag ik jouw adres ook en jouw verjaardag zodat ik jou een kaartje kan schrijven. Het is geen verplichting hoor.
Heb het licht HH van de 2 benedenverdiepingen al gedaan, kan ik me nu focussen op de poets van de bovenverdieping. Ga als het niet al te hard regent, rond 14:00H wandelen met Matice. En doe dan verder waar ik mee bezig was. Ook de dekbedden strijken vandaag, de rest is badlinnen en dus opplooiwas.
Ik verwacht vandaag 2 pakjes van B - Post. Eentje breekbaar
Zo, ga terug beginnen. Maak het binnen gezellig, want het is hier serieus aan het regenen en het waait dan ook nog. Echt Belgisch weer.
Liefs aan jullie allen en een hele dikke knuffel.
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48
clive je heb een pb ik heb het zojuist gestuurd laat maar weten of je het ontvangen heb .Als je een pb wil versturen ga dan naar dat vierkantje waar de naam van de persoon onder staat waar je naar moet sturen links boven druk op dat vierkantje en dan komt je normaal in het vak van prive bericht .Afijn ja zo ik het wel je kunt het zo proberen denk ik groetje bekske
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
@Helena: graag! bedankt op voorbaat!
Zoals Clive zei is het geen fantastisch weer. regen, waaien,...
ze staan hier bijna nog allemaal aan de verkeerde kant
ze denken zeker omdat februari 28 dagen telt, dat die plakaten dan niet gelden? En weer geen enkele agent te zien.
ze zouden nochtans veel boetes kunnen uitschrijven. en waar ook? aan het restaurant de wereld is klein waar wij zondag zijn gaan eten. sommige mensen drinken alcohol en blijven de bonnetjes gebruiken tot ze op zijn of de gratis karaf wijn op. en dan kruipen ze achter het stuur.
het eten was ook verhoogd in prijs. wat wordt er niet duurder in februari? ventje kloeg gisteren over de prijs van de naft. Die gaat vanmiddag na de dokter naar het containerpark. er moeten nog enkele dingen bijgezet worden die ook weg mogen. weg is weg. heeft er soms iemand geen intresse of iemand die je kent met weinig centjes die een steengrill/raclette stel wil kopen? ik heb hier een staan die 3 maal gebruikt is. en ik heb ook een fondue/raclettestel te koop aan een klein prijsje, zit nog in de verpakking.
of misschien moet ik die op tweedehands zetten. geen idee hoe ik dat moet doen. zoals eerder geschreven ventje moet naar de dokter voor zijn voorschrift en een kleine controle. denk dat dr wel zal zeggen dat hij bloed wil afnemen. de vorige keer had de dr gezegd dat hij veel moest wandelen.
dat zegt de mijne ook maar nu is het geen weer om zelfs de kat buiten te laten. die was vlug weer binnen en heeft de poten genomen naar boven.
ventje is Tuutje dichter gaan zetten om alles in de koffer te steken en vanmiddag te gaan want om 11u 20 moet hij bij de dokter zijn en soms is het net een drukke dag. gelukkig is het containerpark vandaag de hele dag open. hij kon ook zaterdag gegaan zijn, maar zaterdag verroert er hier geen een zijn auto. ze zijn allemaal bang hun parkeerplek te verliezen. Morgen zou ventje een hele boel artikelen meebrengen van de ldl. als we de 28 ste voor mijn behandeling gaan, gaat ventje naar die van moeder recht over haar deur. daar hebben ze meestal alles.
Peter heeft zei ventje al goedkoop plat water in zijn "koophoekje".
Gisteren een verjaardagskaartje gebust en ben benieuwd of mijn vriendin die gaat krijgen. op tijd? te vroeg? of zeker te laat? op die post kan je toch geen staat meer maken. er loopt hier af en toe ene "los" om te voet alles in de brievenbussen te steken en wordt dan opgepikt door zo'n wagentje van de post.
Clive: dan heb jij ook "huisarrest voor volwassenen"?
ik ga een kopje koffie maken. daarnet was ik ook in de keuken en beest kwam al miauwen maar hij heeft in de gang zijn gevoeg gedaan en moet nu zeker geen eten hebben. pas als de kak stopt, mag hij weer natvoer.
Fijne dag seizoentjes en keep Safe! waai niet weg! knuffel.
@Helena: graag! bedankt op voorbaat!
Zoals Clive zei is het geen fantastisch weer. regen, waaien,...
ze staan hier bijna nog allemaal aan de verkeerde kant
ze zouden nochtans veel boetes kunnen uitschrijven. en waar ook? aan het restaurant de wereld is klein waar wij zondag zijn gaan eten. sommige mensen drinken alcohol en blijven de bonnetjes gebruiken tot ze op zijn of de gratis karaf wijn op. en dan kruipen ze achter het stuur.
of misschien moet ik die op tweedehands zetten. geen idee hoe ik dat moet doen. zoals eerder geschreven ventje moet naar de dokter voor zijn voorschrift en een kleine controle. denk dat dr wel zal zeggen dat hij bloed wil afnemen. de vorige keer had de dr gezegd dat hij veel moest wandelen.
dat zegt de mijne ook maar nu is het geen weer om zelfs de kat buiten te laten. die was vlug weer binnen en heeft de poten genomen naar boven.
ventje is Tuutje dichter gaan zetten om alles in de koffer te steken en vanmiddag te gaan want om 11u 20 moet hij bij de dokter zijn en soms is het net een drukke dag. gelukkig is het containerpark vandaag de hele dag open. hij kon ook zaterdag gegaan zijn, maar zaterdag verroert er hier geen een zijn auto. ze zijn allemaal bang hun parkeerplek te verliezen. Morgen zou ventje een hele boel artikelen meebrengen van de ldl. als we de 28 ste voor mijn behandeling gaan, gaat ventje naar die van moeder recht over haar deur. daar hebben ze meestal alles.
Peter heeft zei ventje al goedkoop plat water in zijn "koophoekje".
Gisteren een verjaardagskaartje gebust en ben benieuwd of mijn vriendin die gaat krijgen. op tijd? te vroeg? of zeker te laat? op die post kan je toch geen staat meer maken. er loopt hier af en toe ene "los" om te voet alles in de brievenbussen te steken en wordt dan opgepikt door zo'n wagentje van de post.
Clive: dan heb jij ook "huisarrest voor volwassenen"?
ik ga een kopje koffie maken. daarnet was ik ook in de keuken en beest kwam al miauwen maar hij heeft in de gang zijn gevoeg gedaan en moet nu zeker geen eten hebben. pas als de kak stopt, mag hij weer natvoer.
Fijne dag seizoentjes en keep Safe! waai niet weg! knuffel.
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Bekske , jij hebt een mailtje van mij
Vandaag de keuken en de living volledig afvegen en alles grondig dweilen met een stevige portie Dettol in mijn water. En dan de benedenverdieping voorbereiden om daar morgen alles te dweilen.
Boven moet ik enkel bad- en slaapkamer opruimen, bed opmaken natuurlijk en daar dan stofzuigen.
Ik hoop dat niemand schade heeft geleden , wat een weer
Ik ga plaats maken voor de andere Seizoentjes.
Ik wens iedereen een fijne dag, heel veel liefs en een dikke knuffel.
-

Goede morgen seizoentjes allemaal,
een zonnige groet voorlopig
is nog een vervelende partner
Heb slecht geslapen daardoor, zoals gewoonlijk
dus rustig aan vandaag
Maar toch de dagelijks huistaken doen
anders komt er teveel bijeen...
Groetjes allen en tot later....
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Gisteren gaan we uitvegen.Was niet leuk de voormiddag. Hier zitten we dan weer met een papier om onze bloeddruk in te vullen de rest van de veertien dagen.
Vannacht ondanks de wind en de spanning toch vijf uur aaneen door geslapen.
Student moest vandaag naar Gent.
Moest daar al heel vroeg zijn in de haven.
Ja, pontons, zijn stage onderwerp, liggen meestal in een haven hé.
Hij kreeg een wagen van de firma ter beschikking.
Maar dan moest hij eerst om zes uur 's morgens door dat hondenweer 14km met de fiets.
Een stuk op de Zennedijk...
Dat vond papa niet verantwoord.
Tja en gezien mijn auto niet gekeurd is, hebben ze dan de tweede auto maar gebracht gisteravond laat nog.
De eerste stagedag was hij een half uur te laat door mijn schuld min of meer. Hij had zichzelf buiten gesloten en was zijn regengerief vergeten binnen en de code van de garagepoort...Maar ik stond onder de douche en had gsm op "niet storen" staan....Gelukkig konden ze er op zijn werk mee lachen als hij de uitleg deed. Ja, dat zijn de nadelen van bij grootmoekes te wonen hé...
Vandaag dan weer maar heel rustig aan doen.
Gelukkig was er gisteren na de middag de theevisite om mijn angst weg te babbelen.
Zo we gaan dus beginnen met rustig aan te doen...
Vannacht ondanks de wind en de spanning toch vijf uur aaneen door geslapen.
Student moest vandaag naar Gent.
Moest daar al heel vroeg zijn in de haven.
Ja, pontons, zijn stage onderwerp, liggen meestal in een haven hé.
Hij kreeg een wagen van de firma ter beschikking.
Maar dan moest hij eerst om zes uur 's morgens door dat hondenweer 14km met de fiets.
Een stuk op de Zennedijk...
Dat vond papa niet verantwoord.
Tja en gezien mijn auto niet gekeurd is, hebben ze dan de tweede auto maar gebracht gisteravond laat nog.
De eerste stagedag was hij een half uur te laat door mijn schuld min of meer. Hij had zichzelf buiten gesloten en was zijn regengerief vergeten binnen en de code van de garagepoort...Maar ik stond onder de douche en had gsm op "niet storen" staan....Gelukkig konden ze er op zijn werk mee lachen als hij de uitleg deed. Ja, dat zijn de nadelen van bij grootmoekes te wonen hé...
Vandaag dan weer maar heel rustig aan doen.
Gelukkig was er gisteren na de middag de theevisite om mijn angst weg te babbelen.
Zo we gaan dus beginnen met rustig aan te doen...
-

Goede namiddag bijna avond allen
Veel wind maar niet echt koud....
Kinderen hebben de boodschappen
thuisgebracht en ik betaal het via PC-banking
Dat hebben ze liefst zo, en 't is gemakkelijk
Ik kan jullie ineens een goede avond
en nacht wensen zo
Nog een fijne dag verder en tot morgen
-
anjelier - Lid geworden op: 06 dec 2015, 20:31

Hallo iedereen,
Wat een wind staat er ons te wachten
Vanaf morgen geen mondmaskerplicht meer . Maar natuurlijk ben je daar vrij in, wij gaan het toch nog dragen, kwestie van veiligheid .Zo erg vinden we dat niet, we zijn het nu toch gewoon.
Morgen advocaat maken, heb terug veel eitjes. Maak dat 1 keer per jaar. Is ook lang houdbaar. Ik gebruik dat als tussenlaag in een biscuit.
Dames, tot morgen allemaal.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Mmmm lekkeerrrr anjelier!
Student is heel terug thuis geraakt van zijn tocht naar en van Gent.
Waarom staan de geschikte appartementen altijd in de verkeerde straat?
Het appartement op zich net wat ik moet hebben.
Behalve dat er nooit zon komt...
Dus weer neen.
En die mevrouw maar zoeken voor mij.
Ach, het zal rap weg zijn.
Student is heel terug thuis geraakt van zijn tocht naar en van Gent.
Waarom staan de geschikte appartementen altijd in de verkeerde straat?
Het appartement op zich net wat ik moet hebben.
Behalve dat er nooit zon komt...
Dus weer neen.
En die mevrouw maar zoeken voor mij.
Ach, het zal rap weg zijn.