In de Vier Seizoenen reeks 25 Winter 2021-2022
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Bekske, hoop dat de aanval voorbij is. Moet vreselijk voor jou zijn, zo'n aanval.
Ik ben bang voor het aangekondigde stormweer en ken er hier ook tenminste nog eentje die ook bang gaat zijn.
Hoop dat niemand van ons schade gaat hebben. Moest normaal om 15:00H ergens zijn met de fiets, maar dat heb ik net afgebeld. Lieve mensen, blijf binnen als je niet echt buiten moet.
Zo, ga beginnen aan het HH en vandaag ook weer de was doen.
Liefs en een sterkteknuffel aan jullie allemaal.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede morgen allemaal vandaag,
nu nog stilte voor de storm,
maar zoals jullie weten ik heb het daar niet mee...
Eens je al eens windfratsen hebt meegemaakt
blijft dat geluid in je oren zitten, bangelijk is dat
ik slaap niet bij veel wind en nu is het zelfs overdag
nog angstaanjagend....Blijf binnen als je niet echt buiten moet
Sterkte iedereen en hopelijk geen schade...
nu nog stilte voor de storm,
maar zoals jullie weten ik heb het daar niet mee...
Eens je al eens windfratsen hebt meegemaakt
blijft dat geluid in je oren zitten, bangelijk is dat
ik slaap niet bij veel wind en nu is het zelfs overdag
nog angstaanjagend....Blijf binnen als je niet echt buiten moet
Sterkte iedereen en hopelijk geen schade...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Goede morgen iedereen,
Kom gauw even langs om dag te zeggen.....
Wist wel dat verhuizen stressen was, maar er komt veel meer bij kijken....
Ik krijg er nog niet veel zicht over, met alle paperassen die moeten aangepast worden, en eerst moet de wijkagent komen, dan onze pas laten aanpassen, en dan pas de officiële instanties verwittigen, of je kan opnieuw beginnen omdat de pas tegenwoordig altijd en overal moet ingelezen worden.....
Enfin, met tijd en boterhammen.....
Anjelierke, intussen heb je ons nieuwe adres ook ontvangen via mail
Blijft over : wingerd en bobientje, daar heb ik geen e-mailadres van, misschien kan/wil jij helpen, OmaC?
Moest ik nog iemand vergeten zijn, zeg het maar gerust, ik kan niet alles onthouden.
Ale, ga nog wat voort doen hier, straks moet manlief naar de tandarts en nadien moeten we toch terug naar ons vroeger adres, weer of geen weer, er wordt vandaag ginder nog van alles opgehaald wat gebruikt kan worden, en dat in 2 ploegen......
Maar eerst zijn het hier straks frietjes met stoofvlees,

Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende
Kom gauw even langs om dag te zeggen.....
Wist wel dat verhuizen stressen was, maar er komt veel meer bij kijken....
Ik krijg er nog niet veel zicht over, met alle paperassen die moeten aangepast worden, en eerst moet de wijkagent komen, dan onze pas laten aanpassen, en dan pas de officiële instanties verwittigen, of je kan opnieuw beginnen omdat de pas tegenwoordig altijd en overal moet ingelezen worden.....
Enfin, met tijd en boterhammen.....
Anjelierke, intussen heb je ons nieuwe adres ook ontvangen via mail
Blijft over : wingerd en bobientje, daar heb ik geen e-mailadres van, misschien kan/wil jij helpen, OmaC?
Moest ik nog iemand vergeten zijn, zeg het maar gerust, ik kan niet alles onthouden.
Ale, ga nog wat voort doen hier, straks moet manlief naar de tandarts en nadien moeten we toch terug naar ons vroeger adres, weer of geen weer, er wordt vandaag ginder nog van alles opgehaald wat gebruikt kan worden, en dat in 2 ploegen......
Maar eerst zijn het hier straks frietjes met stoofvlees,
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Heerlijk, de keuken in komen en geen afwas(je) te zien. gisteren allemaal gedaan met dank aan frituur D' licious. we hebben dus frieten gegeten. ventje met vol au vent. ik met fridandel ( ook curryworst genoemd) en een vuurvreter. vandaag garnaalkroketten en dan moet het vet vervangen worden.
ventje is gisteren om zijn pillen geweest en even de ldl binnen waar er voor op de ochtend heel weinig volk was. ik denk dat de redenering is: waarom er nog geld insteken als ze ons toch in, de kou laten staan. ventje had die valse fanta nodig omdat ik die gebruik om mijn druppels in te nemen. met gewoon water lukt het niet meer. te vies van smaak.
Helena: bedankt om het artikel door te sturen.
Anjelier: hoe maak je die advocaat? ik heb deze week er gegeten, was ook zelfgemaakt van de drankencentrale met een grote toef slagroom, yummie.
hebben ook een videogesprek gehad woensdag met Suus. die moet geopereerd worden van een cyste op haar voet. ze kan geen schoenen meer aandoen. en ondertussen was Puk mij via de telefoon aan het opvrijen voor een plakje zalm. hij houdt zo veel van zijn tante zalm.
Clive: ik denk dat ik weet wie de tweede is die bang is voor de storm: jouw krullenkop: Matice. Maar Oma C zal ook er niet op gerust zijn. ik hoor voorlopig nog geen wind door de schouw en er is volgens ventje niet echt veel wind. denk dat ze tegen de middag aan land zal komen.
Bekske mooi plaatje en weer hoofdpijn. 't stopt bij jou ook niet hè. veel sterkte en beterschap.
ik zit hier te twijfelen. ik heb een jurkje gevonden op een Nederlandse site: 50% korting. maar nu vraag ik me af of de maat wel gaat kloppen. en of het afslankend zal zijn. het zou dan dienen voor de doop van de kleine van neef in maart. er is ook een mooie grijze poncho te koop op de website van de lidl. en ik weet niet of grijs en groen combineerbaar zijn.
We zijn code oranje van de covid barometer maar je moet wel nog je mondmasker aan in de winkel en bij de dokter. ventje is goedgekeurd voor de dienst maar zijn dokter wil heel graag bloedafname want de vorige keer was het hogere colesterol en een verstoorde lever. Dat zou dan afkicken zijn van de leffekes. alle o,o% pintje zijn duurder dan het echt produckt. dat begrijp ik dan niet. ze zouden juist minder moeten kosten. mijn vorige dokter was zelfs van mening dat er te veel aan suiker in zat terwijl dat niet zo is. dat was echt een dwaze trien en vree anti-sympatiek. ze kon zij wel heel goed preken terwijl ze het zelf niet deed.
Zo hadden wij op de baan in Brugge een dokter die altijd hetzelfde zei op huisbezoeken: je mag niet meer drinken maar als je dan vroeg aan meneer den doktoor of hij iets wilde drinken zei hij altijd dat hij een whiskey of een cognac wou. een jeneverke ( meestal voor de facteur bestemd in de winter) ging er ook vlot in. hij is gestorven aan raad eens? juist leverkanker.
Gimly slaapt nog. heeft gisteren nog overgegeven. gal. maar hij drinkt veel dus er is niets aan zijn nieren. de meeste doodsoorzaken bij katten zijn de nieren gevolgd door het hart. Ons Mies had een licht hartruisje. ze was ook diabeet en daar gingen we dus alle dagen spuitjes voor moeten zetten maar helaas speelden haar zwakke longen ook een rol. ze had een chronische kennelhoest. twee keer in het asiel gezet. Uiteindelijk hebben we haar hier thuis laten gaan toen ze erg ziek werd na een opname bij die vrouwelijke dierenartse die mijn twee poezen eerder naar de poezenhemel geholpen heeft naar mijn mening maar Mies wilde niet. ze verzette zich tegen de spuit. Vinny is aan natuurlijke oorzaken gestorven hier thuis en vreemd maar wij zien beiden uit ons ooghoeken een kat die niet eens Gimly blijkt te zijn.
ventje zei dat Vinny's geest hier nog moet zitten. gisteren was er in de scripted realityreeks die voor de buurtpolitie speelt een waarzegster die voorspelde dat de ambulancier een ongeluk ging krijgen. toeval of niet maar wat die waarzegster in evi's oor fluisterde was waar. ventje gelooft niet in al die dingen. ik dweilde vroeger de paranomale beurzen af. helaas had een kaart legger het totaal aan het verkeerde eind toen hij zei dat "we" in een heel mooi huis zou wonen. ( was toen nog met ex en die kende ook veel mensen van dat wereldje via zijn moeder) die kaartlegger was een kennis van Ex. ik vraag me af of die kaartlegger soms mijn engelse huis niet gezien heeft want dat was een mooi huis met een mooie keuken. maar veel te klein voor onze meubelen. die zijn antiek en dus tamelijk bulky. moest het echt het mijne zijn geweest dan had er ander tapijt gelegen. die struik en het gras aan de voorkant wilde ik weg maar de huisbaas beweerde hoog bij laag dat dit niet mocht van de gemeente. later keek ik op google earth en er lagen wel degelijk keien zoals ik wilde. maar die foto's zijn ook al enkele jaren oud. zo ziet het huis van neef er ook nog heel anders uit. bij mij is mijn fushiakleurige oude voordeur nog te zien. ook een nieuwjaarskaartje van de burgemeester toont mijn voordeur met een stuk hout erin.
Daarvoor heeft die geld. maar onze wijk opwaarderen? neen, die oosteroever gaat voor. hij had ook de sluiting van de ldl kunnen vermijden. ze op de oosteroever zetten zoals iemand opperde op fb, dat willen die rijken niet. te gemeen volk gaat daar naartoe komen. en zij staan boven ons verheven ( allez, dat denken ze toch)
Helena: jammer van dat appartementje. ik zelf zoek een fermette waar alles plat is. er mag een tuin aan zijn maar met minimale onderhoud want ventje maait niet graag gras. in engeland dat half cricketveld achteraan om de 14 dagen af doen op een zaterdag dat was een vloek. zo heeft de rijke David die af en aan met Cilla was die de buren van Jill waren ooit mij proberen les te geven in gras maaien. zien jullie het al voor je? op dat moment stond er op de oprit half op mijn kant van Jill's een zak voor bouwspullen. Cilla kwam David thee brengen ( altijd thee met melk. als ik zwarte thee vroeg dan keken ze raar) en vroeg wat hij aan het doen was en hij anwoordde wijzend op die zak dat hij een huis ging bouwen of wat dacht ze dat hij aan het doen was? die was erg rijk maar ook erg gierig. ooit is hij met Cilla op haar verjaardag naar de Mc D gaan eten omdat hij een bon had voor een gratis tweede hamburger.
Ook de dove zoon van Jill, Mark was enorm in hem teleurgesteld toen hij hen ook eens meenam naar 'the harlequin' in watford. in plaats van in een pub te gaan eten zoals de collega's van Mark hem adressen gegeven hadden van pubgrub in watford, ging david ook doodleuk naar de costco een (1) gepofte aardappel gaan eten met extra kaas en twee vorken. je kon er ook pizza krijgen maar van die chicagostyle ( dikke korst) en die zag er extreem vet uit. en noch ventje noch ik hadden goesting in een gepofte aardappel. die eten wij alleen met rolmops.
Zo, ik ga stoppen, ik heb jullie weer leesvoer gegeven.
Fijne dag seizoentjes, keep safe en waai niet weg! knuffel
Heerlijk, de keuken in komen en geen afwas(je) te zien. gisteren allemaal gedaan met dank aan frituur D' licious. we hebben dus frieten gegeten. ventje met vol au vent. ik met fridandel ( ook curryworst genoemd) en een vuurvreter. vandaag garnaalkroketten en dan moet het vet vervangen worden.
ventje is gisteren om zijn pillen geweest en even de ldl binnen waar er voor op de ochtend heel weinig volk was. ik denk dat de redenering is: waarom er nog geld insteken als ze ons toch in, de kou laten staan. ventje had die valse fanta nodig omdat ik die gebruik om mijn druppels in te nemen. met gewoon water lukt het niet meer. te vies van smaak.
Helena: bedankt om het artikel door te sturen.
Anjelier: hoe maak je die advocaat? ik heb deze week er gegeten, was ook zelfgemaakt van de drankencentrale met een grote toef slagroom, yummie.
hebben ook een videogesprek gehad woensdag met Suus. die moet geopereerd worden van een cyste op haar voet. ze kan geen schoenen meer aandoen. en ondertussen was Puk mij via de telefoon aan het opvrijen voor een plakje zalm. hij houdt zo veel van zijn tante zalm.
Clive: ik denk dat ik weet wie de tweede is die bang is voor de storm: jouw krullenkop: Matice. Maar Oma C zal ook er niet op gerust zijn. ik hoor voorlopig nog geen wind door de schouw en er is volgens ventje niet echt veel wind. denk dat ze tegen de middag aan land zal komen.
Bekske mooi plaatje en weer hoofdpijn. 't stopt bij jou ook niet hè. veel sterkte en beterschap.
ik zit hier te twijfelen. ik heb een jurkje gevonden op een Nederlandse site: 50% korting. maar nu vraag ik me af of de maat wel gaat kloppen. en of het afslankend zal zijn. het zou dan dienen voor de doop van de kleine van neef in maart. er is ook een mooie grijze poncho te koop op de website van de lidl. en ik weet niet of grijs en groen combineerbaar zijn.
We zijn code oranje van de covid barometer maar je moet wel nog je mondmasker aan in de winkel en bij de dokter. ventje is goedgekeurd voor de dienst maar zijn dokter wil heel graag bloedafname want de vorige keer was het hogere colesterol en een verstoorde lever. Dat zou dan afkicken zijn van de leffekes. alle o,o% pintje zijn duurder dan het echt produckt. dat begrijp ik dan niet. ze zouden juist minder moeten kosten. mijn vorige dokter was zelfs van mening dat er te veel aan suiker in zat terwijl dat niet zo is. dat was echt een dwaze trien en vree anti-sympatiek. ze kon zij wel heel goed preken terwijl ze het zelf niet deed.
Gimly slaapt nog. heeft gisteren nog overgegeven. gal. maar hij drinkt veel dus er is niets aan zijn nieren. de meeste doodsoorzaken bij katten zijn de nieren gevolgd door het hart. Ons Mies had een licht hartruisje. ze was ook diabeet en daar gingen we dus alle dagen spuitjes voor moeten zetten maar helaas speelden haar zwakke longen ook een rol. ze had een chronische kennelhoest. twee keer in het asiel gezet. Uiteindelijk hebben we haar hier thuis laten gaan toen ze erg ziek werd na een opname bij die vrouwelijke dierenartse die mijn twee poezen eerder naar de poezenhemel geholpen heeft naar mijn mening maar Mies wilde niet. ze verzette zich tegen de spuit. Vinny is aan natuurlijke oorzaken gestorven hier thuis en vreemd maar wij zien beiden uit ons ooghoeken een kat die niet eens Gimly blijkt te zijn.
Helena: jammer van dat appartementje. ik zelf zoek een fermette waar alles plat is. er mag een tuin aan zijn maar met minimale onderhoud want ventje maait niet graag gras. in engeland dat half cricketveld achteraan om de 14 dagen af doen op een zaterdag dat was een vloek. zo heeft de rijke David die af en aan met Cilla was die de buren van Jill waren ooit mij proberen les te geven in gras maaien. zien jullie het al voor je? op dat moment stond er op de oprit half op mijn kant van Jill's een zak voor bouwspullen. Cilla kwam David thee brengen ( altijd thee met melk. als ik zwarte thee vroeg dan keken ze raar) en vroeg wat hij aan het doen was en hij anwoordde wijzend op die zak dat hij een huis ging bouwen of wat dacht ze dat hij aan het doen was? die was erg rijk maar ook erg gierig. ooit is hij met Cilla op haar verjaardag naar de Mc D gaan eten omdat hij een bon had voor een gratis tweede hamburger.
Zo, ik ga stoppen, ik heb jullie weer leesvoer gegeven.
Fijne dag seizoentjes, keep safe en waai niet weg! knuffel
Cats Rule!
-
M-J schreef:
Blijft over : wingerd en bobientje, daar heb ik geen e-mailadres van,
misschien kan/wil jij helpen, Oma-C?
Dag M-J, ik heb jouw nieuwe adres doorgemaild
naar wingerd... maar van bobientje heb ik ook niks...
Blijft over : wingerd en bobientje, daar heb ik geen e-mailadres van,
misschien kan/wil jij helpen, Oma-C?
Dag M-J, ik heb jouw nieuwe adres doorgemaild
naar wingerd... maar van bobientje heb ik ook niks...
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Een groot pak van mijn hart.
Iets na de middag belde de student aan.
Hij was van de mentor op stage naar huis gestuurd wegens het slechte weer.
Hij was gelukkig vanmorgen ook al met de auto naar het werk gereden.
Nu is hij naar huis met de auto.
Hij heeft zijn vuurdoop wel gehad.
Die appartementen affaire heeft zijn weerslag weer gehad op mijn bloeddruk.
Ondertussen gaan kijken en besloten het niet te nemen.
Van de weeromstuit was mijn bloeddruk gezakt van 18/10 naar 14/8!
Ja, als ik dan de verhuisperikelen van MJ lees, dan zakt de moed helemaal in mijn schoenen.
Het was best eng deze middag in het naar huis fietsen.
Afgestapt aan de Brusselpoort.
Ik waaide bijna op een meisje dat naast mij reed.
Soit, we zijn heel thuis geraakt met eten voor de rest van het weekend.
Toch een beetje spijt van dat appartement.
Midden in het centrum, met een tuintje.
Langs achter te bereiken om de fiets weg te zetten.
Twee slaapkamers, een heel grote living.
Maar aan verfraaiingswerken zou ik toch een 50000€ kwijt zijn vrees ik.
Nieuwe keuken want de deze valt uiteen, nieuwe douchecabine, overal schilderen..
Tuin laten her aanleggen. 150€ vaste kosten per maand, geen water, verwarming of multimedia inbegrepen...Er zijn toch altijd haken en ogen aan.
Ach ik zal al beginnen met hier grote opruimactie te houden.
Van boven naar beneden.
Hou het gezellig binnen.
Iets na de middag belde de student aan.
Hij was van de mentor op stage naar huis gestuurd wegens het slechte weer.
Hij was gelukkig vanmorgen ook al met de auto naar het werk gereden.
Nu is hij naar huis met de auto.
Hij heeft zijn vuurdoop wel gehad.
Die appartementen affaire heeft zijn weerslag weer gehad op mijn bloeddruk.
Ondertussen gaan kijken en besloten het niet te nemen.
Van de weeromstuit was mijn bloeddruk gezakt van 18/10 naar 14/8!
Ja, als ik dan de verhuisperikelen van MJ lees, dan zakt de moed helemaal in mijn schoenen.
Het was best eng deze middag in het naar huis fietsen.
Afgestapt aan de Brusselpoort.
Ik waaide bijna op een meisje dat naast mij reed.
Soit, we zijn heel thuis geraakt met eten voor de rest van het weekend.
Toch een beetje spijt van dat appartement.
Midden in het centrum, met een tuintje.
Langs achter te bereiken om de fiets weg te zetten.
Twee slaapkamers, een heel grote living.
Maar aan verfraaiingswerken zou ik toch een 50000€ kwijt zijn vrees ik.
Nieuwe keuken want de deze valt uiteen, nieuwe douchecabine, overal schilderen..
Tuin laten her aanleggen. 150€ vaste kosten per maand, geen water, verwarming of multimedia inbegrepen...Er zijn toch altijd haken en ogen aan.
Ach ik zal al beginnen met hier grote opruimactie te houden.
Van boven naar beneden.
Hou het gezellig binnen.
-
anjelier - Lid geworden op: 06 dec 2015, 20:31

Hallo iedereen,
Wij blijven wijselijk binnen, de luiken zijn dicht vooraan , achteraan zijn ze wel open, daar is minder wind.
Had gisteren gesm'st naar schoondochter, dat ze beter van thuis uit kon werken, maar het ging niet, ze moest op haar werk aanwezig zijn. Hopelijk geraakt die goed thuis met de trein, maar vrees ervoor.
MJ: heb je mail goed ontvangen, waarvoor dank.
MM: het recept voor advocaat :330 gr. heel fijne suiker, 1 pakje vanillesuiker, 8 eierdooiers,3/4 doos gecondenseerde ongesuikerde melk ( Nestlé doos van 410 gr. of 385 ml), 160 ml alcohol van 94° of 96°.
Mix alle ingrediënten met de mixer, behalve de alcohol. Na enkele minuten voeg je de alcohol toe, nog even mixen. Daarna in afsluitbare glazen potjes gieten en in de koelkast. Na enkele weken is die opgestijfd en kun je het eten. Smakelijk .Is een supergemakkelijk recept en de advocaat is lekker. Is een receptje dat ik ooit eens op internet vond.
Ben gordijnen aan het wassen. Bepaalde gordijnen waren vuil met dank aan Spaanse woef, die moet daar dagelijks eens kunnen "doorlopen". Ons eerste hondje deed dat ook. Het is enkel wassen en direct
ophangen. Je ziet het verschil.
Dames, tot morgen allemaal.
-

Bbrrr alles rammelt aan de woning,
echt bangelijk,
efkes aan 't doorkomen
Voorlopig hier in de buurt nog nergens schade
en ik hoop dat het zo blijft en bij jullie ook niet....
en toch zie je mensen buiten lopen
Ik ga afsluiten en de boel maar in de gaten houden
je weet nooit...
Een veilige avond allemaal en hopelijk een goede nacht...
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
@ Oma c: de weerman deze middag voorspeld dat de storm rond 20 u zal afnemen. ik hoop dat je dan een beetje zal kunnen slapen.
@ anjelier: bedankt voor het recept van de advocaat maar waar haal ik die alcohol?
nog vergeten @ MJ: hoe was de film mama mia? ventje vond ze een beetje zoetsappig. ik heb ze nooit gezien daar ik niet van films hou waarin plots gezongen wordt en al helemaal geen abba. ( mijn moeder draaide een plaat van hen grijs
@ anjelier: bedankt voor het recept van de advocaat maar waar haal ik die alcohol?
nog vergeten @ MJ: hoe was de film mama mia? ventje vond ze een beetje zoetsappig. ik heb ze nooit gezien daar ik niet van films hou waarin plots gezongen wordt en al helemaal geen abba. ( mijn moeder draaide een plaat van hen grijs
Cats Rule!
-
Bobientje 14 - Lid geworden op: 05 dec 2018, 15:43
Dag allemaal,
Wat een weertje..... bbbrrrr...
Maar ga toch binnen een uurtje om manlief moeten rijden,
kan niet anders,moet wel door een open vlakte, en een hoge auto
best wel eng......
Daarjuist eens weesten kijken achteraan op den hof,ons bosje
gaat nogal een gang, ben er wijselijk uitgebleven, zullen morgen
wel eens gaan kijken wat er allemaal omgevallen is
@MM die alcohol kun je in apotheek kopen.
MH ik ga je volgen in die opruim perikelen, met 2 is dat leuker hé
Iemand aan de deur.....
Wat een weertje..... bbbrrrr...
Maar ga toch binnen een uurtje om manlief moeten rijden,
kan niet anders,moet wel door een open vlakte, en een hoge auto
best wel eng......
Daarjuist eens weesten kijken achteraan op den hof,ons bosje
gaat nogal een gang, ben er wijselijk uitgebleven, zullen morgen
wel eens gaan kijken wat er allemaal omgevallen is
@MM die alcohol kun je in apotheek kopen.
MH ik ga je volgen in die opruim perikelen, met 2 is dat leuker hé
Iemand aan de deur.....
-

Goedenavond allen, wat een weer
ik ben nog niet buiten gaan kijken
maar ik hoop dat ons dak er nog op ligt
De wind kwam precies nog door de ramen
hoewel het HR glas is
Het is al een beetje verminderd maar nog niet gedaan....
hopelijk geen schade bij jullie
als je het op TV zo zag zal er hier en daar
wel veel schade zijn....ik hoop op een beetje rust vannacht
Groetjes en sterkte allemaal en tot morgen...
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Wij hebben toch wat stormschaden, maar niets wat niet terug hersteld kan worden met wat hulp. Zal het maar positief bekijken. Was vooral bang voor de omheining en de buitenpoort, dat die het niet gingen houden en dat zou een zwaar probleem zijn voor Matice. Want dan zou hij nimmer in de tuin kunnen lopen want dan zou hij op straat kunnen belanden. En dan zou ik denk ik hysterisch worden, mocht dat gebeuren, hij op straat met al dat verkeer. Of gewoon weglopen en hem niet vinden, nog zo'n doemscenario. Mag er niet bij stilstaan.
Matice is een hele tijd gedurende de storm onrustig geweest, had echt medelijden met hem. En zelf was ik ook bang en dat voelt hij natuurlijk. Kwam met zijn snoet op mijn voet liggen of met zijn voorpoten op mijn schouders staan alsof hij mij wou troosten en zelf ook troost zocht. Rond 21:30H ben ik gaan slapen met het raam dicht natuurlijk, had dan nog wat TV gekeken en ben tenslotte dan toch in slaap gevallen. Ergste is, dat we nog een paar dagen storm krijgen, maar gelukkig me minder harde windstoten dan gisteren.
Ga dadelijk beginnen aan het licht HH en overal nieuwe kaarsjes zetten, want die had ik gisteren vrij vroeg op de dag aangedaan.
Hoop van harte dat moesten jullie schade hebben, dat het allemaal meevalt. Gisteren liepen hier tot mijn grote verbazing kindjes in de wijk gedurende de storm, snap die ouders niet. Denk dat ik beter over de veiligheid van Matice waak, dan zij over hun kinderen
Zo, ik ga niet alle namen noemen , maar wens elkeen een veilige zaterdag. Stuur jullie veel liefs en een dikke sterkteknuffel.