Droedels
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Klopgeest
Een klopgeest is een onverklaard verschijnsel waarbij geluiden worden geproduceerd, voorwerpen worden bewogen en elektrische apparatuur ontregeld raakt, zonder dat daarvoor een fysische oorzaak is aan te wijzen
Een klopgeest is een onverklaard verschijnsel waarbij geluiden worden geproduceerd, voorwerpen worden bewogen en elektrische apparatuur ontregeld raakt, zonder dat daarvoor een fysische oorzaak is aan te wijzen
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
Dankjewel Socks.
-
*Joy*
ZWARTRIJDER ?
iemand die zwartrijd, iemand die van het openbaar vervoer gebruikmaakt zonder te betalen ♢ Hij is een gewiekste zwartrijder. 2. iemand die nalaat wegenbelasting te betalen ♢ Bij een grootscheepse controle werd de zwartrijder.
Goede middag
iemand die zwartrijd, iemand die van het openbaar vervoer gebruikmaakt zonder te betalen ♢ Hij is een gewiekste zwartrijder. 2. iemand die nalaat wegenbelasting te betalen ♢ Bij een grootscheepse controle werd de zwartrijder.
Goede middag
-
miccla - Lid geworden op: 09 apr 2020, 15:52

Maar jij zal wel betalen denk ik.
-
*Joy*
Ik betalen ?
Neen neen want ben geen zwartrijder.
Dank je miccla en smakelijk iedereen.
Neen neen want ben geen zwartrijder.
Dank je miccla en smakelijk iedereen.
-
Jij betaalt wel Joy, je bent geen zwartrijder
-
*Joy*
Waar zat ik nu weer met mijn " gedachten"
Misverstand dus ...
-
*Joy*
FIGUURZAGEN ?
Figuurzagen is een hobby, in de categorie doe-het-zelf, waarbij men met behulp van een figuurzaag allerlei figuurtjes zaagt in dun triplex of mdf.
Goede morgen
Gokje
Figuurzagen is een hobby, in de categorie doe-het-zelf, waarbij men met behulp van een figuurzaag allerlei figuurtjes zaagt in dun triplex of mdf.
Goede morgen
Gokje