Maak een nieuw woord met de laatste 3 letters
-
Hobo - Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Zo lang Sennet het probleem van de notificaties via Mail, niet oplost, stop ik met dit spel, omdat ik daardoor zonder het te beseffen, meermaals op een foute pagina terecht kom. Op mijn scherm is de pagina is wegens mijn oogkwaal zodanig vergoot dat ik niet merk dat ik reageer op een voorgaande opgave.
Wat het spelletje met "namen" betreft was nergens in de opgave vermeld dat die in alfabetische orde moesten worden gegeven.
PS: Ik had wel niet verwacht dat iemand aan zo"n banaal foutje zwaar zou gaan tillen.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
*Joy*
Zo lang Sennet het probleem van de notificaties via Mail, niet oplost, stop ik met dit spel, omdat ik daardoor zonder het te beseffen, meermaals op een foute pagina terecht kom. Op mijn scherm is de pagina is wegens mijn oogkwaal zodanig vergoot dat ik niet merk dat ik reageer op een voorgaande opgave.
Wat het spelletje met "namen" betreft was nergens in de opgave vermeld dat die in alfabetische orde moesten worden gegeven.
Beste socrates ,
Ik kan je best begrijpen , en vrees dat ik (sacho Wijziging forum) nog gelijk moet geven .
Desondanks wens ik jou een rustig einde jaar toe .
Hakuna Matata
Stimulator
Toreador