Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

02 jan 2025, 17:57

AfbeeldingGoede avond allemaal
ik ga eruit en zeg tot morgen
moet ff wennnen wat voor dag het is :wink:
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

02 jan 2025, 18:06

Afbeelding

fijne avond nog allemaal :wink:
smakelijk eten en een goede nachtrust,tot morgen :D
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

02 jan 2025, 19:18

Afbeelding

Remie
Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Locatie: Zuid-Holland

02 jan 2025, 20:55


Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

ghyra
Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39
Locatie: Nijmegen

02 jan 2025, 21:46

Afbeelding

Goede avond allemaal,
Kerstboom afgebroken,toch weer een werkje,best grote boom.
Mooi Hoschi van het dorp genieten,ik ook nog van mijn witte dorpje :wink:
Omac hier was ook lekker zonnetje, mag zo blijven.
Riekske je komt in de war met die dagen.
Fijne avond allemaal, en trusten voor later. :wink:
groetjes GHYRA

voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

03 jan 2025, 04:52

Afbeelding

Goedemorgen allemaal

Remie
Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Locatie: Zuid-Holland

03 jan 2025, 05:29


Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Remie
Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Locatie: Zuid-Holland

03 jan 2025, 05:58

ghyra schreef:
02 jan 2025, 21:46

Afbeelding
Da's nog eens leuk dat ik die creatie van mij weer eens langs ziet komen van Diesel. :wink:

Hier heb ik er nog 1 gevonden, wel wat minder gelukt i.v.m. dat kussen toen. :oops:

Afbeelding

Maar dat mag de pret toch niet helemaal drukken hè Ghyra..? :wink:

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

03 jan 2025, 08:13

Afbeelding

een goede vrijdagmorgen allemaal :D
ja we zijn weeral de 1ste vrijdag van 2025 :wink:
hier is het aan het regenen ,dus dat nemen we er ook maar bij.
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

03 jan 2025, 08:55

Afbeelding

Goeiemorgen iedereen, zo vergeet ik niemand :)
Hier ligt ook alles nat dus is er regen geweest
momenteel is het over....
Laat het zonnetje maar weer komen zoals gisteren
dat was heerlijk :)
Fijne dag allemaal en goede moed aan onze zieken... :roll:
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
:wink:

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

03 jan 2025, 09:16

Goede morgen
wens allen fijne vrijdag
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

03 jan 2025, 09:20

hier in nederland serie moordenaar opgepakt 3 mannen dood in 1 wijk
niemand durfde meer naar buiten :twisted: verschrikkelijk 24jaar
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

Remie
Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Locatie: Zuid-Holland

03 jan 2025, 11:23


Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

03 jan 2025, 12:42

Goede middag allemaal
ben ff vriendin geweest op scooterke
autootje is bij reperateur moet onderdelen van frankrijk komen Ligier
heb botsinkje gehad helaas :(
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

03 jan 2025, 15:12

Goede namiddag iedereen, :wink:
De zon is weggegaan op de middag en het is donker
alsof er buien klaar zitten :roll: en het is koud... bbrrr :roll:
Even theetijd om wat op te warmen want ik was even
buiten om de vuilzakken aan te vullen op het terras :oops:

Nog een gezellige dag aan allen, hou het warm en aangenaam
een fijne avond en slaapwel voor later, tot morgen...

Afbeelding
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
:wink: