Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Beetje onsamenhangend allemaal voor mij hoor Riekske. Maar door mij zijn er hier mensen vertrokken begrijp ik.. hun pakkie aan zou ik zeggen..!RIEKSKE schreef: ↑06 jul 2025, 10:27Remie jij vraagt mij wat je misdaan hebt??niks maar ik durf bijna niks te schrijven
er lopen mensen weg en dat zijn dikke vrienden van mij b.v Therie
jij valt over Hoshy ik ken hem al zolang ik op babbel zit
en heeft nog nooit iemand pijn gedaan
sorry Remie ik ben iemand die nooit ruzie maakt vraag Mariettke die kent mij goed of Jadike[/color]
In feite is het juist andersom, jullie zorgen ervoor dat mensen vertrekken..! Herinneren jullie Bertje en laatst Michaeld nog, en zo zullen er ongetwijfeld meer zijn geweest..!
En over die speciale vriend van u heb ik heel andere gedachten..!
Ook moet u zich niet zomaar laten beïnvloeden door uit de duim gezogen leugens en roddels van een stel onverlaten..!
Maar goed, aan mij hebben jullie een taaie..! Ik laat mezelf niet koeioneren of weg negeren, ik sta voor mijn plek..! Ik heb net zo veel recht om hier te zijn als jullie toch..?
Als ik iemand pijn gedaan zou hebben spijt mij dat, is nooit de bedoeling geweest ook..!
Maar vanaf het begin zijn mijn doodgewone vraagjes niet beantwoord, jullie werd geadviseerd mij maar te negeren, ook weer zoiets belachelijks..!
Zelf ben ik een man van recht door zee, niet om de pot heen draaien, recht voor z’n raap en geen achtbaks gedoe..! Wat kan daar nou mis mee zijn..?
En als jou dat raakt, tja.. dan ga je even bij die persoon publiekelijk te rade hoe de vork nu eigenlijk in de steel zit lijkt mij.. toch?
Ik durf niet te schrijven zegt u, belachelijk.. wordt u door iemand gestraft dan als u gewoon een antwoordje geeft op een doodgewoon vraagje of reageert op een opmerking vanaf mij kant?
Oké, ik ga lekker kijken naar de sportevenementen die vanmiddag en vanavond op de tv te volgen zijn, heb alweer te veel van mijn kostbare tijd aan deze onzin besteed..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
patrickmahieu - Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39
RIEKSKE schreef: ↑06 jul 2025, 10:27GGoede morgen allemaal
ben wat laat ff uitgeslapen zaligggggg
fijne zondag allemaal
Remie jij vraagt mij wat je misdaan hebt??niks maar ik durf bijna niks te schrijven
er lopen mensen weg en dat zijn dikke vrienden van mij b.v Therie
jij valt over Hoshy ik ken hem al zolang ik op babbel zit
en heeft nog nooit iemand pijn gedaan
sorry Remie ik ben iemand die nooit ruzie maakt vraag Mariettke die kent mij goed of Jadike
![]()

-
U wijst nu toch weer niet de vinger naar mij hè Riekske?
Want dan heeft u het toch, van wat sommige van uw kompanen hier flikken, niet allemaal goed op een rijtje volgens mij!
Nu zal ik niet overdrijven, ik ben verdorie nu al bijna 2 jaar bezig om het fatsoenlijk te houden hier.
Maar er zijn individuen die beletten mij dat gewoon, door me steeds weer proberen uit de tent te lokken door mij gewoon dood te zwijgen (dat komt er binnen niet al te lange tijd toch vanzelf wel aan, heb ik niemand anders voor nodig) als ik mijn vraagjes stel en dan ze eventueel ook beantwoord zie of in het minst verwacht ik dan toch een reactie positief of te wel negatief.
Nu weet ik dat ik soms een uitgesproken eigen menig heb, maar wijs me er dan op als ik ernaast zit of iemand pijn doet, ik heb geen enkele moeite om dan mijn fout te erkennen en me te excuseren.
‘k Ben geen hielenlikken, meeloper, achterbaks of anderszins weten mensen die mij echt vanbinnen en vanbuiten kennen..!
Mijn meningen zijn oprecht als ik iets mooi, lelijk of triest vind..!
En voor de rest wens ik u allen veel plezier, geluk, gezondheid en wijsheid toe hier..!
PS, Nog even voor alle duidelijkheid, u bent van mij voorlopig nog niet af.. geef mezelf niet zomaar gewonnen aan een paar van die onbenullen..!
Vriendelijke groet,
en
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-

Alles onder controle bij U?
Heeft u er 'n beetje zin in vandaag?
Wat een geweldig plaatje post u weer vandaag, je moet er maar op komen hè.
-

Als het me lukt wil ik vanmiddag even naar de verjaardag van een schoonzus in Gouda.
Maar zoals het er nu nog voorstaat zal dat toch moeilijk worden, maar we gaan ons best doen..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP gewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen iedereen..
Gisteravond hebben we een "goeie" regenbui gehad
en dat heeft goed gedaan aan alle beplanting
't is nodig dat we water krijgen, want de bomen
beginnen al bladeren te verliezen en dat is wel vroeg...
Allen een aangename maandag
en sterkte aan hen die het kunnen gebruiken
“Als je wil dat mensen je vertrouwen, wees dan eerlijk!" 
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Goede morgen wens allen fijne maandag
ik kom later ff terug mijn buurvrouwtje roept ons op de koffie wat erg lief
fijne dag Bekske Jadike Hoshy Omc Remi Pattje
hoop dat ik niemand vergeet ben af en toe beetje duts
hou het lief hier ik kan jullie niet missen
liefs Riekske

ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Ik kreeg een mailtje van Therie en ik plak het hier...
goede morgen oma c
heb longontsteking en zware brochite vandaag zal niet veel gedaan worden he dokters staken
maar ik hoef maar te rusten hier en herstellen
hoop dat met u ook goed gaat en verzorg u maar want meer hoeven wij niet meer
doe de groetjes aan hoshi en riekske
lieve groetjes van therie xxxx
goede morgen oma c
heb longontsteking en zware brochite vandaag zal niet veel gedaan worden he dokters staken
maar ik hoef maar te rusten hier en herstellen
hoop dat met u ook goed gaat en verzorg u maar want meer hoeven wij niet meer
doe de groetjes aan hoshi en riekske
lieve groetjes van therie xxxx
“Als je wil dat mensen je vertrouwen, wees dan eerlijk!" 
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Je ziet dat het vakantie is, de gordijnen blijven langer dicht hier bij de buren rondom mij . . Het is stil op straat , alleen de vogels maken laweit voor gans het dorp.. De discussie wil ik niet begrijpen. Ze maken precies ruzie.. En dat gekrakeel van de kauwen brrr ... Laat maar een mus of merel zijn serenade zingen
Zo mijn bobijntje is teneinde
Even vastleggen dat het niet verloren gaat in de lucht
Dan wens ik jullie alleen nog een fijne maandag toe
toedeloe
* Och Oma-C dank voor het berichtje over Therie. Ik had er al dikwijls aan haar gedacht. Ze geeft tenslotte een heel zware operatie ondergaan hé . . Doe haar aub de volgende keer veel groeten dankjewel♥
menutje : duo Veurnse worstjes in een broodje met wat ketchup (marktdag te verkrijgen)
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.