Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

zo ,de avond komt er stilaan aan,en wens jullie nog een fijne zaterdagavond.
smakelijk eten voor straks,en ook een goede nachtust voor iedereen
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

goedemorgen iedereen,een mooie zondag gewenst.
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

zal blij zijn als deze dagen voorbij zijn ik denk iedere dag aan degene die me dierbaar zijn .Wat ik me al altijd afgevraagd waarom is het kerkhof op deze dagen mooi en niet het hele jaar .Nu kan iedereen plots iets op een graf zetten en in jaar zie je er weinig van afijn ja ieder doet wat hij of zij wil .Maar dat is mijn gedacht over deze dagen geniet van jullie zondag groetje
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
- Locatie: Thuis

Goede Zondagmorgen iedereen,
Hier komt een dun zonnetje piepen
voor hoelang? dat is afwachten
want er is nog regen beloofd....
Vannacht of onder de vroege morgen
heeft het al geregend want overal plassen
Een raar weekend zo 2 zondagen na elkaar
Maar ik hou het rustig... alleen mijn broodje
bakken en de vaatwasser laten werken...
ik moet nooit naar het kerkhof....ik heb altijd verse
bloemetjes staan bij de foto's van mijn overleden
dierbaren en dat is al 33jaar zo
Ze zijn uitgestrooid omdat ze het zelf zo wilden...
en ze wilden ons niet op het kerkhof zien
Dat was zo afgesproken....wij gedenken hen hier thuis
en de kinderen ook bij hen thuis....elke dag...!
Allen een fijne allerzielendag en sterkte aan wie het moeilijk heeft...
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

goedemaandagmorgen iedereen
zo weekend zit er op ,terug naar een werkweek
hier redelijk koud ,maar droog buiten.
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

goedemaandagmorgen iedereen
zo weekend zit er op ,terug naar een werkweek
hier redelijk koud ,maar droog buiten.
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus








