Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

03 nov 2025, 09:19

Afbeelding

Goede maandagmorgen iedereen :wink:
Hier ligt alles goed nat, het heeft geregend
onder de morgen of vannacht...
Ik heb er niks van gemerkt in mijn warm bedje :roll:

Sterkte en beterschap aan hen die het kunnen gebruiken :?
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
:wink:

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

03 nov 2025, 09:42

AfbeeldingGoede morgen
wens allen fijne maandag
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

03 nov 2025, 15:42

Afbeelding

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

03 nov 2025, 16:10

Afbeelding

fijne avond nog iedereen smakelijk eten en goede nachtrust :D
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

03 nov 2025, 16:13

Afbeeldingfijne avond allemaal
tot morgen gezond weer op
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

03 nov 2025, 17:09

Goede bijna avond iedereen :wink:
een dag met af en toe wat druppels
maar ik moest niet buiten, ik heb
op de hometrainer mijn km-terkes gemaald
dat is ook beweging, ik had geen zin in buiten te gaan

Morgen komt de huisarts voor z'n maandelijks bezoek
medicatie voorschrijven en kijken of alles wel in ordr is....

Afbeelding

Allen een gezellige avond , slaapwel straks en tot morgen... :)
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
:wink:

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

04 nov 2025, 04:30

Afbeelding

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

04 nov 2025, 08:07

Afbeelding
een goede dinsdagmorgen gewenst :D
hier is het droog buiten. maar frissssssss :lol:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

04 nov 2025, 08:30

AfbeeldingGoede morgen
wens allen fijne dinsdag
Afbeelding
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

04 nov 2025, 09:02

Afbeelding

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

04 nov 2025, 09:07

Afbeelding

Goedemorgen iedereen, :wink:
Droog hier en fris maar het
zonnetje probeert er door te
komen, laat ons hopen dat het lukt :roll:
Allen een fijne dinsdag en probeer
het gezond te houden
Voor wie last heeft sterkte en beterschap :? !
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
:wink:

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

04 nov 2025, 12:21

Afbeelding
AfbeeldingGoede midddag allemaal ik ga hobbyen met Angela
paar potjes met servietten
en kaarten maken ff ontspannen is weer iemand gestorven van Angela haar familie
zondag 65 j, erg triest

en wij zitten te wachten op de Baby van kleinzoon zijn vrouwtje spannend
word jongetje :wink:
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

04 nov 2025, 12:37

Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

04 nov 2025, 16:24

Fijne avond en slaapwel voor later
Tot morgen..;
:wink:

Afbeelding
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
:wink:

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

04 nov 2025, 16:35

Afbeelding