Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
- Locatie: Thuis

Goede maandagmorgen iedereen
Hier ligt alles goed nat, het heeft geregend
onder de morgen of vannacht...
Ik heb er niks van gemerkt in mijn warm bedje
Sterkte en beterschap aan hen die het kunnen gebruiken
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

fijne avond nog iedereen smakelijk eten en goede nachtrust
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
- Locatie: Thuis
Goede bijna avond iedereen
een dag met af en toe wat druppels
maar ik moest niet buiten, ik heb
op de hometrainer mijn km-terkes gemaald
dat is ook beweging, ik had geen zin in buiten te gaan
Morgen komt de huisarts voor z'n maandelijks bezoek
medicatie voorschrijven en kijken of alles wel in ordr is....

Allen een gezellige avond , slaapwel straks en tot morgen...
een dag met af en toe wat druppels
maar ik moest niet buiten, ik heb
op de hometrainer mijn km-terkes gemaald
dat is ook beweging, ik had geen zin in buiten te gaan
Morgen komt de huisarts voor z'n maandelijks bezoek
medicatie voorschrijven en kijken of alles wel in ordr is....

Allen een gezellige avond , slaapwel straks en tot morgen...
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

een goede dinsdagmorgen gewenst
hier is het droog buiten. maar frissssssss
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
- Locatie: Thuis

Goedemorgen iedereen,
Droog hier en fris maar het
zonnetje probeert er door te
komen, laat ons hopen dat het lukt
Allen een fijne dinsdag en probeer
het gezond te houden
Voor wie last heeft sterkte en beterschap
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
- Locatie: GELDROP

Goede midddag allemaal ik ga hobbyen met Angela paar potjes met servietten
en kaarten maken ff ontspannen is weer iemand gestorven van Angela haar familie
zondag 65 j, erg triest
en wij zitten te wachten op de Baby van kleinzoon zijn vrouwtje spannend
word jongetje
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan






Goede morgen 




