Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

het heeft gesmakt
nog een knusse avond lieve mensen ,smakelijk eten en welterusten straks
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

goeiemorgen ,fijne woensdag gewenst iedereen
hier droog en wat flauwe zon.
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
- Locatie: Thuis

Goede woensdagmorgen iedereen
De week is weeral halfdoor, wat gaat het snel
Hier een zonnetje dat af en toe wegkruipt
maar ik maak er het beste van
Allemaal een fijne dag en hou het gezond....
Aan hen die last en problemen hebben
met de gezondheid.... veel sterkte en moed
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

smakelijk eten iedereen ,en nog een rustige avond gewenst
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

een mooie en droge donderdag gewenst ,hier wat flauwe zon,maar
het is droog buiten. straks naar de kapper ,pluimen inkorten
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
- Locatie: Thuis

Goedemorgen allen, een fijne donderdag
Hier schijnt een waterzonnetje, 't is herfst hé...
Iedereen een aangename dag vandaag
en veel sterkte aan al wie het kan gebruiken
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."













