Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

fijne avond nog voor iedereen
tot morgen doeiiiiiiiiiii
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
- Locatie: Thuis


Koffie of theetijd, met een vers gebakken appeltaart
voor al wie wil.... smakelijk!!
Voeten zijn verzorgd en 't is weer heerlijk
lopen op de wolkjes
De man van de verwarming is geweest
want de brander moet vervangen worden
Dat zal nog gebeuren voor de feestdagen
mooi werkje als het gedaan is, dan kan
ik er weer een lange tijd tegen
Fijne avond en goede nacht voor later
Sterkte aan al wie het nodig heeft
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

goedemorgen en een fijne vrijdag .
het weekend komt er weer aan,genieten van het droge weer zolang het nog kan
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
- Locatie: Thuis

Goede vrijdagmorgen iedereen,
Bijna weekend en voor velen een lang weekend
want maandag zal er op veel plaatsen
een brug gemaakt worden naar 11nov. op dinsdag.
Hier schijnt het zonnetje en krijgen we misschien
een mooie nazomer-dag net als gisteren
Fijne dag en sterkte aan wie het kan gebruiken
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
- Locatie: Thuis

Allen een fijne dag nog..;
Heerlijk weer, zalig zonnig en 17°
Teveel voor deze tijd van het jaar
maar we kunnen het maar gehad hebben
De winter is nog lang en wie weet wat we dan krijgen
Ik heb mijn wandelingetje gaan doen en van
de apotheek de voorgeschreven medicatie meegebracht.
groentjes en fruit van de winkel, ik wil hutsepot maken
en invriezen voor de komende koude dagen.....
Vanavond maak ik lekkere mosseltjes klaar

Fijne avond en een rustige nacht....
Veel sterkte aan wie het kan gebruiken....
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."










