Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

06 nov 2025, 12:28

Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

06 nov 2025, 15:56

Afbeelding

fijne avond nog voor iedereen :D (straks bezoek)
tot morgen doeiiiiiiiiiii
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

06 nov 2025, 16:08

Afbeelding

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

06 nov 2025, 16:19

Afbeelding
Afbeelding

Koffie of theetijd, met een vers gebakken appeltaart
voor al wie wil.... smakelijk!! :lol:

Voeten zijn verzorgd en 't is weer heerlijk
lopen op de wolkjes :)

De man van de verwarming is geweest
want de brander moet vervangen worden
Dat zal nog gebeuren voor de feestdagen
mooi werkje als het gedaan is, dan kan
ik er weer een lange tijd tegen :roll:

Fijne avond en goede nacht voor later
Sterkte aan al wie het nodig heeft :?
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
:wink:

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

07 nov 2025, 02:33

Afbeelding

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

07 nov 2025, 07:47

Afbeelding

goedemorgen en een fijne vrijdag .
het weekend komt er weer aan,genieten van het droge weer zolang het nog kan :wink:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

07 nov 2025, 08:27

AfbeeldingGoede morgen
wens allen fijne vrijdag
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

07 nov 2025, 09:03

Afbeelding

Goede vrijdagmorgen iedereen, :wink:
Bijna weekend en voor velen een lang weekend
want maandag zal er op veel plaatsen
een brug gemaakt worden naar 11nov. op dinsdag.
Hier schijnt het zonnetje en krijgen we misschien
een mooie nazomer-dag net als gisteren :)
Fijne dag en sterkte aan wie het kan gebruiken :?
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
:wink:

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

07 nov 2025, 09:15

Afbeelding

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

07 nov 2025, 16:02

Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

07 nov 2025, 16:09

Afbeelding

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

07 nov 2025, 16:13

Afbeeldingwens allen fijne avond
Oma c wat heeft Belgie veel vrije zondagen
wij hebben dat niet hier is alleen maar werken :roll:
tot morgen allemaal
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

07 nov 2025, 16:31

Afbeelding

Allen een fijne dag nog..; :wink:
Heerlijk weer, zalig zonnig en 17°
Teveel voor deze tijd van het jaar
maar we kunnen het maar gehad hebben :)
De winter is nog lang en wie weet wat we dan krijgen :roll:

Ik heb mijn wandelingetje gaan doen en van
de apotheek de voorgeschreven medicatie meegebracht.
groentjes en fruit van de winkel, ik wil hutsepot maken
en invriezen voor de komende koude dagen.....
Vanavond maak ik lekkere mosseltjes klaar
Afbeelding

Fijne avond en een rustige nacht....
Veel sterkte aan wie het kan gebruiken.... :?
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
:wink:

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

08 nov 2025, 03:17

Afbeelding

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

08 nov 2025, 03:47

Afbeelding
Fijne dag babbelkes