Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
- Locatie: Thuis

Goede zaterdagmorgen iedereen,
Vandaag weer een mooi zonnetje
dus de was staat te draaien dan kan
die straks buiten om te drogen....
maar er is geen wind.... de zon zal het moeten doen
Broodje staat ook te bakken en nog een paar huistaken
wachten op mij....en vanmiddag dan mijn klein wandelingetje
Zolang het mooi weer is wil ik buiten zijn
Sterkte aan wie het kan gebruiken en een fijn weekend allemaal
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
-
patrickmahieu - Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39
moest je nog niet vertrokken zijn, de groetjes aan Luc en een dikke kus voor Lucie hé 
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
- Locatie: Thuis

Goede zonnige zondagmorgen iedereen
't is al heerlijk buiten, geen wind en een stralende zon
Echt mooi wandelweer door de droge bladeren
Geniet zoveel je kan van deze mooie dagen....
Sterkte en moed aan wie het kan gebruiken...
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

EINDELIJK GERAKEN HIER BINNEN
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

nu nog verder met bladeren bij een te vegen op het gras.Want ik heb geen boom staan maar twee huizen verder staat een enorme boom de takken komen tot tegen mijn tuin .Heb al vier grote plastieken kuipen bijeen gedaan en opgeraapt en nog ligt er veel .Ook een gedeelte waar pas gras uitkomt dus moeten de bladeren weg .Willen of niet het moet ondanks het enorm moeilijk lastig is voor mij .Had al een rondje buiten geweest met de twee .Dus ben ik buiten nog een tijdje zoet bezig .Geniet van jullie dag groetje














