Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

goedemorgen allemaal ,weekend zit er weer op.
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
- Locatie: Thuis

Goedemorgen alle babbeltjes
De zon is ook net tevoorschijn gekomen
het wordt weer een mooie dag, een heel
klein beetje wind en niet koud, fijn is dat
Sterkte en moed aan iedereen die het nodig heeft
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
- Locatie: Thuis

Allen een gezellige avond..
Straks weer alle rolluiken laten zakken
en voor avondeten zorgen
De dagen vliegen nogal....
Vandaag een paar boodschappen gedaan
morgen zijn de winkels dicht wegens 11 nov
De herdenking aan alle gesneuvelde soldaten die
hun leven hebben gelaten in de 2 oorlogen voor ons
En het "mensdom" is er nog niet wijzer van geworden
alle messengevechten overal.....
Slaapwel straks en tot morgen als alles goed is...
Er valt hier anders niet veel te lezen tegenwoordig!!
alleen een paar plaatjes
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

VANDAAG EEN DAG OM EVEN BIJ STIL TE STAAN INDERDAAD OMA_C .
maar elders houd men daar geen rekening mee,en doet men verder met bommen en granaten of nu
met moderne wapens (drones). ik weet ook niet meer wat een mens iedere dag
moet vertellen ,ik heb mijn werk thuis en dat is heel veel .
nu heb ik even de tijd om iets neer te pennen. het ie een mooie en zonnige dag vandaag.
alles is gesloten ,alleen delhaize is open ,van 8 tot 12 U. men zou iedereen moeten
verplichten om te sluiten.
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

is het nu dinsdag of zondag je zo de kluts kwijt zijn met die speciale dagen .Ik kijk alleen vooruit .Als je blijft achteruit kijken zie je niet hoe het nu in werkelijk is .Afijn ja ieder doet wat hij of zij graag wil.Ik tracht van iedere dag te genieten ondanks het een dagelijks gevecht is .Voel duidelijk de achteruitgang en dat moet ik een plaats geven .Wat niet simpel is maar tevreden zijn met wat ik nog kan doen .Zo ik wens ieder een fijne dag toe groetje
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
- Locatie: Thuis

Goede morgen iedereen,
11 november vandaag we gedenken
de slachtoffers van de eerste oorlog...
Zij gaven hun leven voor ons en nu
kunnen de meesten onder het mensdom niet
met elkaar leven zonder nieuwe oorlogen
Jammer maar helaas....
Allen een aangename dinsdag en probeer
gezond te blijven of te worden
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
- Locatie: GELDROP
Goede middag allemaal hier is gewoon dinsdag Bekske
jullie hebben zoveel feestdagen in Belgie
maar ja ik zit lekker kaartjes te freubelen ik moet iets doen
doei matekes de Baby is er nog niet staat wel op springen

ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan









