Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

11 nov 2025, 16:13

Afbeelding

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

11 nov 2025, 16:17

fijne avond allemaal
ik was ff spuitje halen bij dokter
en naar netto rama D&E KOPEN die vliegt de pan uit 2 pakken 14 euro
alsof het voor niks is is aanbieding
tot morgen allemaal ik ga eten bij de kids
Afbeelding
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

11 nov 2025, 16:18

Pattje over mij heen gesprongen jong Hertje :lol:
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

11 nov 2025, 18:47

zoon en schoondochter langsgeweest,kwamen van een 4daagse verblijf in durbuy.
nu naar hun huis ,want morgen is het werkdag. ik wens iedereen nog een fijne avond,
goede nachtrust en tot morgen :wink:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

11 nov 2025, 19:54

Afbeelding

Goede avond allemaal, :wink:
Morgen gaat de week alweer in twee
Hier was het vandaag poetsdag :oops:
Schoondochter en ik hebben alles
nog eens een goede poetsbeurt gegeven
En je ziet wel het verschil weerom :)
Ik ben heel tevreden van haar hulp
Gisteravond had ze gebeld dat ze
vanmorgen kwam en met twee verzet
je meer dan alleen :) maar nu ben ik moe :roll:

Allen een gezellige avond nog en
slaapwel voor straks.... :roll:
Sterkte en moed aan al wie het nodig heeft :?
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
:wink:

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

12 nov 2025, 08:53

Goedemorgen alle babbeltjes,
Hoshy laat weten dat hij niet op sennet geraakt

Hopelijk is het snel opgelost
:roll:
Fijne woensdag allemaal........... :)
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
:wink:

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

12 nov 2025, 09:03

Afbeelding

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

12 nov 2025, 09:08

Afbeelding
OEF EINDELIJK GERAAK IK BINNEN HET LAG WEL DEGELIJK AAN SENNET.
bedankt oma-c om te helpen kijken hoor :D
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

12 nov 2025, 09:09

Afbeelding

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

12 nov 2025, 09:14

pattje regen bij jullie??? :roll:
kon u ook niet op sennet geraken deze morgen ? :)
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

12 nov 2025, 09:20

Voorlopig geen regen neen , kon er niet op vanmorgen, op seniorennet hé 😋😁

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

12 nov 2025, 09:43

Goede morgen
voor mij was die nacht vreselijk de baby geboren
maar dokters stonden om hem heen om Lio
geen geluid geen puf vandaag krijgt ie hersenscan
ff afwachten ik heb niet geslapen het begon gister rond half 6.
fijne dag matekes. :( ik hoop dat alles goed komt :(
liefs riekske
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

12 nov 2025, 09:45

Fijn je terug te zien hoshy :lol: :lol:
Hier een stralende zon
:)

Dag Bekske, pattje en al wie nog komt....
of meeleest :roll:
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
:wink:

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

12 nov 2025, 10:16

Wie niet leest is een. Analfabeet Oma-C 🤓😁😉

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

12 nov 2025, 12:15

patrickmahieu schreef:
12 nov 2025, 10:16
Wie niet leest is een. Analfabeet Oma-C 🤓😁😉
helaba zal ' gaan ja :lol:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus