Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
- Locatie: GELDROP
fijne avond allemaal
ik was ff spuitje halen bij dokter
en naar netto rama D&E KOPEN die vliegt de pan uit 2 pakken 14 euro
alsof het voor niks is is aanbieding
tot morgen allemaal ik ga eten bij de kids


ik was ff spuitje halen bij dokter
en naar netto rama D&E KOPEN die vliegt de pan uit 2 pakken 14 euro
alsof het voor niks is is aanbieding
tot morgen allemaal ik ga eten bij de kids


ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
zoon en schoondochter langsgeweest,kwamen van een 4daagse verblijf in durbuy.
nu naar hun huis ,want morgen is het werkdag. ik wens iedereen nog een fijne avond,
goede nachtrust en tot morgen
nu naar hun huis ,want morgen is het werkdag. ik wens iedereen nog een fijne avond,
goede nachtrust en tot morgen
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
- Locatie: Thuis

Goede avond allemaal,
Morgen gaat de week alweer in twee
Hier was het vandaag poetsdag
Schoondochter en ik hebben alles
nog eens een goede poetsbeurt gegeven
En je ziet wel het verschil weerom
Ik ben heel tevreden van haar hulp
Gisteravond had ze gebeld dat ze
vanmorgen kwam en met twee verzet
je meer dan alleen
Allen een gezellige avond nog en
slaapwel voor straks....
Sterkte en moed aan al wie het nodig heeft
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

OEF EINDELIJK GERAAK IK BINNEN HET LAG WEL DEGELIJK AAN SENNET.
bedankt oma-c om te helpen kijken hoor
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
pattje regen bij jullie???
kon u ook niet op sennet geraken deze morgen ?
kon u ook niet op sennet geraken deze morgen ?
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
patrickmahieu - Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39
Voorlopig geen regen neen , kon er niet op vanmorgen, op seniorennet hé 

-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
- Locatie: GELDROP
Goede morgen
voor mij was die nacht vreselijk de baby geboren
maar dokters stonden om hem heen om Lio
geen geluid geen puf vandaag krijgt ie hersenscan
ff afwachten ik heb niet geslapen het begon gister rond half 6.
fijne dag matekes.
ik hoop dat alles goed komt
liefs riekske
voor mij was die nacht vreselijk de baby geboren
maar dokters stonden om hem heen om Lio
geen geluid geen puf vandaag krijgt ie hersenscan
ff afwachten ik heb niet geslapen het begon gister rond half 6.
fijne dag matekes.
liefs riekske
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
helaba zal ' gaan ja
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus


