Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
ja oma-c ,na bijna ( 25 minuten kwam
de site te voorschijn ,en kon ik weer posten op sennet. ik ging niet schrijven
(kon niet op sennet)
smakelijk eten allemaal ,en zie dat jullie uw mondje niet verbrand
riekske we duimen voor een goede uitslag van de baby
de site te voorschijn ,en kon ik weer posten op sennet. ik ging niet schrijven
(kon niet op sennet)
smakelijk eten allemaal ,en zie dat jullie uw mondje niet verbrand
riekske we duimen voor een goede uitslag van de baby
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
patrickmahieu - Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

een goede morgen ,fijne donderdag gewenst iedereen.
hopelijk goed geslapen
ergens is het aan het regenen,maar hier is het droog .
riekske hou moed ,sterkte
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
- Locatie: Thuis

Goedemorgen iedereen,
De zon probeert nog door de wolken te geraken
ik hoop dat het lukt....ik zie het straks wel
en zo niet... het zij zo!
Ik wens jullie allen een fijne donderdag
Maak het beste van deze dag en probeer zo
gezond mogelijk te blijven of te worden....
Ik ga straks wat boodschappen doen en
er een wandelingetje van te maken
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
- Locatie: GELDROP
Goede middag allemaal dank je Hoshy baby en moeder liggen nog ziekenhuis ligt nog aan draadjes
ik ga straks ff mee kijken mogen alleen oma en opa bij
maar mijn kleinzoon zei OMA JIJ MAG KOMEN
HET IS ALLEMAAL BEETJE VEEL Angela krijgt donderdag ook dat ICD kastje
bij haar hart is echt alles zoveel en angstig
maar wij houden moed dank voor jullie steun liefs Riekske
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
- Locatie: Thuis

Goede bijna avond iedereen
Niks gezellig zo'n donkere dag
Hier is het al een tijdje aan 't miezeren.
koud is het niet met 18° buiten
Maar het voelt zo killig aan.
Nog een fijne avond en slaapwel voor later
Sterkte aan al wie het kan gebruiken
vooral voor de mama en kleine baby in de familie van Riekske
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

nog een fijne avond allemaal,hier ook al een tijd aan het miezeren.
we mogen eigenlijk niet klagen voor de maand NOVEMBER
Riekske ,alles komt goed niet onnodig ongerust maken is niet goed voor jou.
ZE ZIJN IN GOEDE HANDEN BIJ DE DOKTER
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
- Locatie: GELDROP
Goede morgen wens allen fijne vrijdag ik ben vroeg ik moet zo in de kerk terapie vijf voor 8
is om de hoek daar wonen ook mensen in.
dank voor jullie steun ik was in rolstoel mee bij de baby frank moest mij duwen
ik kan niet zo ver lopen die zijn aan het verbouwen z.h
ik heb de baby amper gezien Maikel wilde niet dat wij te dicht kwamen
is alles beetje angstig.maar zal wel goed komen
fijne dag voor jullie
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan





