Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

12 nov 2025, 12:18

ja oma-c ,na bijna ( 25 minuten kwam
de site te voorschijn ,en kon ik weer posten op sennet. ik ging niet schrijven
(kon niet op sennet) :lol: :lol: :lol:
smakelijk eten allemaal ,en zie dat jullie uw mondje niet verbrand :wink:
riekske we duimen voor een goede uitslag van de baby :(
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

12 nov 2025, 15:39

dank je Hoshy
wens allen fijne avond
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

12 nov 2025, 15:58

Afbeelding

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

12 nov 2025, 17:02

Afbeelding

Allen een gezellige avond
en slaapwel voor straks :)

Sterkte aan wie het nodig heeft :?
Riekske, goede moed voor de baby :oops:
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
:wink:

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

12 nov 2025, 17:13

hoshinkido schreef:
12 nov 2025, 12:15
patrickmahieu schreef:
12 nov 2025, 10:16
Wie niet leest is een. Analfabeet Oma-C 🤓😁😉
helaba zal ' gaan ja :lol:
Afbeelding

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

13 nov 2025, 03:27

Afbeelding

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

13 nov 2025, 07:13

Afbeeldinggoede morgen
wens allen fijne donderdag
dank je lieve Oma c
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

13 nov 2025, 08:38

Afbeelding
een goede morgen ,fijne donderdag gewenst iedereen.
hopelijk goed geslapen :?: :wink:
ergens is het aan het regenen,maar hier is het droog .
riekske hou moed ,sterkte
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

13 nov 2025, 09:26

Afbeelding

Goedemorgen iedereen, :wink:
De zon probeert nog door de wolken te geraken
ik hoop dat het lukt....ik zie het straks wel
en zo niet... het zij zo! :roll:

Ik wens jullie allen een fijne donderdag :)
Maak het beste van deze dag en probeer zo
gezond mogelijk te blijven of te worden.... :?
Ik ga straks wat boodschappen doen en
er een wandelingetje van te maken :)
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
:wink:

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

13 nov 2025, 13:00

AfbeeldingGoede middag allemaal
dank je Hoshy baby en moeder liggen nog ziekenhuis ligt nog aan draadjes
ik ga straks ff mee kijken mogen alleen oma en opa bij
maar mijn kleinzoon zei OMA JIJ MAG KOMEN :(
HET IS ALLEMAAL BEETJE VEEL Angela krijgt donderdag ook dat ICD kastje
bij haar hart is echt alles zoveel en angstig
maar wij houden moed dank voor jullie steun liefs Riekske
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

13 nov 2025, 15:38

Afbeelding

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

13 nov 2025, 16:04

Afbeelding

Goede bijna avond iedereen :wink:
Niks gezellig zo'n donkere dag :roll:
Hier is het al een tijdje aan 't miezeren.
koud is het niet met 18° buiten
Maar het voelt zo killig aan.

Nog een fijne avond en slaapwel voor later :)
Sterkte aan al wie het kan gebruiken
vooral voor de mama en kleine baby in de familie van Riekske :?
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
:wink:

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

13 nov 2025, 16:18

Afbeelding

nog een fijne avond allemaal,hier ook al een tijd aan het miezeren.
we mogen eigenlijk niet klagen voor de maand NOVEMBER :wink: :D
Riekske ,alles komt goed niet onnodig ongerust maken is niet goed voor jou.
ZE ZIJN IN GOEDE HANDEN BIJ DE DOKTER :)
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

14 nov 2025, 03:18

Afbeelding

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

14 nov 2025, 07:39

AfbeeldingGoede morgen
wens allen fijne vrijdag ik ben vroeg ik moet zo in de kerk terapie vijf voor 8
is om de hoek daar wonen ook mensen in.
dank voor jullie steun ik was in rolstoel mee bij de baby frank moest mij duwen
ik kan niet zo ver lopen die zijn aan het verbouwen z.h
ik heb de baby amper gezien Maikel wilde niet dat wij te dicht kwamen
is alles beetje angstig.maar zal wel goed komen :(

fijne dag voor jullie
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan