Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

14 nov 2025, 09:00

Afbeelding

een goede morgen iedereen,hier regen.
riekske alles komt goed :wink:
wens jullie een fijn weekend
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

14 nov 2025, 11:14

Goede bijna middag allen :wink:
Ik kom alleen maar zeggen dat ik
met buikgriep zit....; de hele nacht niet geslapen
en nog zo mottig als een krab en diarree....
Ik kom terug als ik me beter voel..... :roll:
Sorry tot later :oops:
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
:wink:

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

14 nov 2025, 11:29

Oma-C schreef:
14 nov 2025, 11:14
Goede bijna middag allen :wink:
Ik kom alleen maar zeggen dat ik
met buikgriep zit....; de hele nacht niet geslapen
en nog zo mottig als een krab en diarree....
Ik kom terug als ik me beter voel..... :roll:
Sorry tot later :oops:
Afbeelding

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

14 nov 2025, 16:29

Afbeelding

OMA_C EEN SPOEDIG HERSTEL GEWENST,JA DE GRIEP IS IN HET LAND :?
HIER ZIJN ER OOK MENSEN MET HETZELFDE ( BUIKGRIEP)
zo ik ga afsluiten voor vandaag,nog een fijne avond,en sterkte voor onze zieke mensen
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

14 nov 2025, 16:37

Afbeelding

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

15 nov 2025, 03:20

Afbeelding

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

15 nov 2025, 09:25

Afbeeldingsterkte lieve Oma c
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

15 nov 2025, 09:28

AfbeeldingGoede morgen
wens allen fijne zaterdag .
Lio is met ambulanz over gebracht naar Geldrop z.h ligt nog in cuveuze
doei matekes
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

15 nov 2025, 18:09

Afbeelding

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

16 nov 2025, 03:19

Afbeelding

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

16 nov 2025, 08:01

Afbeelding

goedemorgen babbeltjes ,hier triestig weer buiten .
zo we zijn weer aan de laatste dag van het weekend beland. :wink:
beterschap voor hen die het moeilijk hebben .
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

16 nov 2025, 08:06

Naar de markt geweest gisteren Hoshi ?

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

16 nov 2025, 11:09

AfbeeldingGoede morgen
wens allen fijne zondag
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

16 nov 2025, 15:49

Afbeelding

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

16 nov 2025, 17:06

AfbeeldingWens allen fijne avond
Oma c sterkte lieverd

tot morgen allemaal
het is zo stil hier Hoshy ik heb mijn huisjes gezet vandaag
ik zag Ghyra haar huisjes ikdacht oh dat ga ik ook maar doen
ik heb er niet zoveel maar wel leuk op mijn kasten lichtjes
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan