Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

19 dec 2025, 14:18

Afbeeldingsterkte lieve Oma c word snel beter
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

19 dec 2025, 16:40

Afbeelding

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

20 dec 2025, 03:56

Afbeelding

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

20 dec 2025, 09:39

Afbeelding
hallo hoshi,pattje ,riekske,omac sorry ik hoop dat de twee volgende weken vliegensvlug voorbij zijn want een winterslaap kan ik niet doen .Geniet jullie van dat gedoe hier in huis niks versiering ja de kaartjes hangen een heel jaar op .Afijn ja iedereen is vrij hoe ze deze dagen doen dus geniet er maar van .Maar ik zelf zal super blij zijn als al dat gedoe achter de rug is .SORRY voor dit bericht je hoeft het niet te lezen scrol maar door groetjeps ik amuseer me met andere dingen

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

20 dec 2025, 09:58

AfbeeldingGoede morgen
wens ajullie fijne zaterdag
Oma c sterkte knuffel
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

20 dec 2025, 11:51

Afbeelding

zo terug thuis van de markt :wink: :D
pattje de vele groete, va, L&L :lol: :lol: :lol:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

20 dec 2025, 14:00

Thx Hoshi 👍 toffe mensen. Mis ze wel. Dat het maar vlug lente is ( en de winter moet nog beginnen 😋

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

20 dec 2025, 15:24

ja pattje dat is waar,het zijn echt toffe mensen.
maar we moeten geduld hebben tot het weer lente zal zijn :?
ik denk dat we meer vriestemperaturen ga krijgen dan echt winters weer?
zo ik ga afsluiten voor vandaag ,en wenst iedereen nog een mooie zaterdagavond.
morgen zullen we weer niet binnengeraken vrees ik. :roll:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

20 dec 2025, 16:11

Afbeelding

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

20 dec 2025, 16:42

Afbeeldingwens allen fijne avond
en tot hopelijk morgen wel Hoshy :roll:
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

21 dec 2025, 03:50

Afbeelding

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

21 dec 2025, 05:26

Afbeelding

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

21 dec 2025, 08:00

Afbeelding

goedemorgen ,fijne zondag iedereen :D
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

21 dec 2025, 09:24

AfbeeldingGOEDE MORGEN
WENS ALLEN FIJNE ZONDAG
Afbeelding
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

21 dec 2025, 13:25

Afbeelding