Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

07 jan 2026, 12:04

Onze buurman heeft ons voetpad opgekuist, zonder te vragen, mooi van hem hé❤️ Bedankte hem en zei dat ie hopelijk nog lang alhier blijft wonen 😁

ghyra
Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39
Locatie: Nijmegen

07 jan 2026, 12:47

Afbeelding9

Goede middag allemaal,
Ja sneeuwt hier nu al vanaf 9uur,veel wind ook.
Hier is het geen plicht meer om te vegen,en sommige doen het wel,
Maar meeste dus niet.
Vroeger deed ik het ook altijd,zelfs bij de buren.
Dus het is oppassen met het lopen,
En Diesel moet toch uit.
Alles van kerst nu opgruimd,ook mijn witte dorp.
Hoschi staat hij nog bij jou. Het dorp denk het wel :wink:
Patje fijn zo,n goede buur.
Omac ogen gelaserd,mss dan zonder bril. Riekske helpt nog niet het vegen.
Ja jongelui geen tijd meer.
Bekske kijk maar uit met lopen.
Fijne dag allemaal..... :wink: 👋👋
groetjes GHYRA

voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

07 jan 2026, 16:01

AfbeeldingwENS ALLEN FIJNE AVOND GHYRA IK GA WEL VEGEN OOK AL BEN IK ZO ZIEK
10CM KAN JE NIET LATEN LIGGEN EN IK DOE OOK BUURMAN DIE IS 84 JAAR
IK WEET ER KOMT NOG MEER PFPFPPF GELUKKIG MOET IK NERGENS HEEN
PATTJE FIJNE BUURMAN HEB JIJ HELEMAAL TOP LIJKT HOSHY WEL .
GHYRA FIJN DAT JIJ ER WAS TOT MORGEN ALLEMAAL
EN PAS GOED OP NIKS BREKEN HE!!!! HIER KOMT PICK NIK NU NIET OOK DAT NOG
DAT HET SNEL VOORBIJ MAG ZIJN DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

07 jan 2026, 16:40

Afbeelding

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

07 jan 2026, 17:08

ik ga het hem zeggen pattje :lol:
ja riekske we waren met 4man om sneeuw te ruimen . dat noem ik en prachtig gebaar
ik deed dit elk jaar zelf,maar een mens word ook een jaartje ouider hé :wink:
ghyra ,nee kerstdorp blijft nog gans de maand staan ,kleine kerstversieringen zijn al weg.
zo ,ik ga eten ,en wens jullie nog een warme en aangename avond ,tot morgen :D
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

08 jan 2026, 03:10

Afbeelding

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

08 jan 2026, 04:14

Afbeelding
hier zijn de oude mensen die iets doen aan de stoep .Dus weinig stoepen die gedaan zijn hier.Hier hopelijk levering zaterdag .Een geluk dat ik nog een beetje voorraad heb ..groetje

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

08 jan 2026, 08:50

Afbeelding
goedemorgen ,bekske,pattje ,riekske,oma-c , ghyra, en zij die nog langskomen.
sneeuw is hier bijna allemaal weg,zo kan ik straks boodschappen doen met de auto.
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

08 jan 2026, 09:11

Van mij is het gelukt mét de fiets
Was nodig ook
😉

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

08 jan 2026, 09:36

Afbeelding

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

08 jan 2026, 09:59

AfbeeldingGoede morgen
wens allen fijne donderdag

Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

08 jan 2026, 10:19

Afbeelding
Is besteld 😁

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

08 jan 2026, 10:30

Afbeelding
goie pattjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :wink:
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

08 jan 2026, 11:02

Afbeelding

Dank allen voor de wensen en een fijne dag... :wink:
Wees voorzichtig want het is glad :roll:
Er ligt een flink pak sneeuw en hier is niet gestrooid
ik zie de auto's hier heel voorzichtig om de hoek komen... :oops:
Ik blijf binnen, mag en durf er niet door hoewel ik
hoognodig een kappersbeurt nodig heb :oops:
Dat kan wachten....
Groetjes allen en tot.......... :)
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
:wink:

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

08 jan 2026, 15:50

AfbeeldingWens allen fijne avond en tot morgen
Oma c lekker binnen blijven is te gevaarlijk ijzel onder sneeuw
doeiiiiiiiiiiiiiiii
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan