In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Anne_marie

26 feb 2026, 15:44

"ik ga straks mijn tuinzetels buitenzetten , met de rug naar de ruiten .. woeha ik zie dan niet hoe vuil ze zijn"

Goeiemiddag allen,

Jadi, wat een goeie oplossing, want onze ruiten (naar de tuin) zijn ook 'ietwat' aangeslagen.
Maar ben nu bezig met het rommelen in de tuin, want de bollen piepen al boven de grond, dat wordt hoop ik genieten als alles gaat bloeien.
Fijne dag voor alle mede koffie-en-theeleuten!
👍

Afbeelding

Afbeelding

Clematis, foto van een voorgaand jaar in de tuin....
Laatst gewijzigd door Anne_marie op 26 feb 2026, 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.

zonnebloemetje

26 feb 2026, 18:06

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

zonnebloemetje

Gisteren, 08:15

een goeie vrijdagmorgen iedereen

nog niemand wakker ??????????? oeps ik ben hier als eerste om de deur te openen
ik ben nog maar pas wakker en ik was nog in een diepe slaap toen ik opeens wakker schoot omdat alletwee mijn benen en enkels verkrampten en dan moet ik er direct uitspringen , allé ja uitspringen is veel gezegd want met die verkrampte benen moet ik zo rap mogelijk kunnen rechtstaan om de krampen weg te krijgen maar met mijn verkrampte enkels kan ik niet rechtstaan want daardoor staan mijn voeten volledig scheef en kan ik er niet op staan , dus das niet evident hé

allé ik ga eerst mijn haar een beetje in model brengen en daarna kijken of ventje nog slaapt , want gisteren avond voelde hij zich opeens niet goed en hij had 38,8 koorts en gelukkig was de koorts al wat minder toen we zijn gaan slapen nadat ik hem een dafalgan had gegeven
dus dadelijk kijken hoe hij zich voelt want anders zal ik de dokter bellen

voor iedereen nog een gezellige vrijdag verder

tot later

Afbeelding

Bekske

Gisteren, 10:28

Afbeelding
even goede dag komen zeggen ben van gisteren avond terug ondanks ze liever wilde dat ik tot vandaag daarbleef wel op een andere afdeling .Maar was het daar zo kots beu met dat mondmasker op alsook waren er hier op mij aan het wachten .Mag mijn linker pols tot maandag niet belasten of gebruiken .GA ER VERDER OVER ZWIJGEN VOEL ALSOF EEN PLETWALS OVER MIJ GEREDEN HEEFT .Ben wel naar de apotheker geweest om nog maal pilleke bij te nemen .ik wens iedereen het beste toe groetje ps ik heb een buurman ene die goud waard is zoals hij gisteren hier gezorgd heeft voor mij maar ook voor de viervoeters en de tuin in orde gebracht .

zonnebloemetje

Gisteren, 11:35

Bekske oei geen goeie ervaring in het ziekenhuis maar hopelijk heb je toch een goeie uitslag gekregen
veel sterkte en je hebt geluk met zo'n buurman die je helpt

Afbeelding

mama-inge

Gisteren, 14:10

Fijne middag
Hier vanmorgen gewerkt en daarna geslapen
Net weer thuis van een wandeling in het bos met man en honden
Zo nog even richting Duitsland om te tanken

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft

zonnebloemetje

Gisteren, 17:31

een goeie namiddag iedereen

voila ventje is terug van de dokter en hij heeft een urineweginfectie die al redelijk erg blijkt te zijn volgens de testen van de dokter , en dus moet hij nu 10 dagen antibiotica nemen en daarna terug op controle om nog eens te testen of alles al in orde is

nog een geluk dat ik deze morgen nog naar de dokter heb gebeld , want met het weekend voor de deur zou hij in 't weekend op de spoed beland zijn

Afbeelding

jadi

Gisteren, 18:09

Afbeelding
Hallo iedereen, ik had vandaag geen internet , in de loop van de dag is het dus opgelost..
Even aan iedereen een goede avond komen wensen, ik vind dat het vroeg donker wordt vandaag.
Ik ga het kort houden , want ik ben nog aan het "schrijf babbelen" = berichtjes met mijn beide kinderen ..
toedeloe
menu: was chipolata , appelmoes, en puree
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.