In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Bekske

Vandaag, 07:21

Afbeelding
denk er aan zaterdag op zondag uur veranderen

Afbeelding

An-W

Vandaag, 09:37

Goedemorgen allen,
Hier zo naar de yoga.
Vanmiddag naar wat winkels in het centrum en er wordt regen verwacht.
Morgen willen we naar de bioscoop, lange tijd niet geweest.

Fijne vrijdag allemaal.

Afbeelding
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

jadi

39 minuten geleden

Afbeelding
Goede morgen , de wind is hier van jetje aan het geven . Mijn windmolentje draait overuren .
Zo net ben ik klaar met het glas van de balustrade te reinigen met ruitenreiniger.. Er waren weer veel schilderijen op gedeponeerd .. Kon die dame op het gelijkvloers toch eens stoppen om de kauwen eten te geven dat zou al veel verschil maken .
Maar ja het is al dikwijls besproken in de vergaderingen maar ze doet het toch verder.
Zonnebloemetje mijn verjaardagscadeau waren blauwe dubbele tulpen die ik kreeg van mijn zoon. Ik ga ze ook in de garage leggen in krantenpapier en met de "uitkom" dan ook terug planten . . Altijd plezant om iets te zien groeien en bloeien hé. .
Het was een kort bezoek hoor, buurman die iets kwam vragen. .
mama-inge intussen zal jij aan het genieten zijn van een goede slaaprust .. Ik zal stilletjes zijn dat ik je niet wakker maak
Ja ja Bekske het is weer zo ver. . wanneer gaan ze daar mee stoppen met dat zomer- en winteruur . Ik zie er echt het nut niet van in
An-W och dat is bij mij ook heel heel lang geleden dat ik nog naar de cinema (bioscoop) ben geweest .. Genoten van de yoga en straks flaneren langs de winkels geniet er van .
En nu ga ik verder doen mijn koffietje is leeg . .
Aan iedereen een fijne vrijdag , geniet met wat je ook doet ..
toedeloe
menu: rundsbrochette (in de pan gebakken = saus) met prinsesbonen en een patatje
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

zonnebloemetje

27 minuten geleden

een goeie vrijdagmorgen iedereen

buiten enkele regen buien met wat smeltende sneeuw is het hier gisteren in Brugge goed meegevallen , maar er was wel een koude wind , en vandaag word er hier droog weer voorspeld en tis ook droog buiten , dus das goed hé

jadi oei oei oei die vuile beesten daar bij jou , das echt ambetant
amai blauwe tulpen zijn zeker heel mooi , wauw

An oeps regen bij jullie , ja Nederland is een waterland hé

Bekske ja we verliezen weer een uur hé in 't weekend

Inge geniet van jou slaapje want slaap tekort is ook niet gezond

allé ik ga verder doen

onze menu voor deze middag
wij gaan eten op restaurant en dat zal smaken

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***