In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Mooie tuin hebben jullie Adam, het lijkt me wel veel werk om alles zo verzorgd en mooi te houden.
Wij zijn jonger en wij vinden onze tuin al veel werk haha.
Hier voelt het nog steeds koud, het is 9 graden op de meter maar gevoelstemperatuur 5 graden las ik.
Komt door de wind.
De ijsheiligen zijn nog niet geweest, dus kopen we ook nog geen nieuwe aanplant in de tuin.
De film was leuk gisteren ( project Hail Mary ) en hebben al 2 andere films op het oog waar we voorstukjes van gezien hebben. The devil wears Prada 2 en Disclosure Day.
Allemaal een fijne zondag nog, toedeloe.

Wij zijn jonger en wij vinden onze tuin al veel werk haha.
Hier voelt het nog steeds koud, het is 9 graden op de meter maar gevoelstemperatuur 5 graden las ik.
Komt door de wind.
De ijsheiligen zijn nog niet geweest, dus kopen we ook nog geen nieuwe aanplant in de tuin.
De film was leuk gisteren ( project Hail Mary ) en hebben al 2 andere films op het oog waar we voorstukjes van gezien hebben. The devil wears Prada 2 en Disclosure Day.
Allemaal een fijne zondag nog, toedeloe.

~ Hoe ouder ik word, hoe meer ik besef dat de dingen in het leven die niets kosten, het meest waardevol zijn.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Ik ga zo werken en daarna slapen
Gisteren uitgeslapen en daarna wat was weg gewerkt
Na de lunch, met de honden naar het bos geweest te wandelen
Toen ik thuis was, douchen, nette kleren aan en in de auto naar schoonouders
Daar nog wat zitten kletsen en toen richting restaurant gegaan
Héérlijk gegeten en om ongeveer 7 uur zijn we weer richting huis gegaan
Toen was het ook zo goed als tijd om richting bed te gaan.
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Ik ga zo werken en daarna slapen
Gisteren uitgeslapen en daarna wat was weg gewerkt
Na de lunch, met de honden naar het bos geweest te wandelen
Toen ik thuis was, douchen, nette kleren aan en in de auto naar schoonouders
Daar nog wat zitten kletsen en toen richting restaurant gegaan
Héérlijk gegeten en om ongeveer 7 uur zijn we weer richting huis gegaan
Toen was het ook zo goed als tijd om richting bed te gaan.
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
- Locatie: de boterstad

Hallo goede morgen iedereen,
Ik heb slecht geslapen en de volle maan zal er voor iets tussen zitten . .Dan nog even het uur verschil meer moet dat niet zijn om de biologische klok tilt te doen slaan
Proper gewassen, en haartjes netjes in de plooi zit ik klaar om naar de markt te gaan . Ik heb patatten nodig , en intussen even struinen tussen de kramen ..
Deze namiddag ga ik koffie drinken met Zonnebloemetje, en natuurlijk met iets bij de koffie . En wees maar zeker dat onze tongen niet zullen stil vallen .. Picske* zal er een punthoofd van krijgen den duts
Verder zie ik wel wat de dag nog verder in petto heeft
Zonnebloemetje ik heb gisteren woordzoekers gedaan , en puzzels gemaakt . De tijd is voorbij gevlogen .. Op het terras gezeten met zoon in de voormiddag om onze valse aperitief te drinken (hij een appeltiser, ik een colaZ)
Hallo An-W ook een fijne dag voor je
mama-Inge zo vroeg in de morgen zal het waarschijnlijk nog koud zijn. Maar nu zal je al in uw warm bedje liggen . Wens je alvast mooie dromen en die HHH komen straks wel langs (HaatHuisHoud werkjes) . En wat gisteren betreft, het is altijd aangenaam als je uw voetjes mag onder tafel schuiven .
Hé hé op de valgreep zie ik Bekske binnen komen, ook voor u een fijne maandag
Fijne groeten aan iedereen, en geniet van de dag
toedeloe
menu: niet te veel moet straks dessert kunnen eten .. hi hi
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
- Locatie: Brugge die schone
een goeie maandagmorgen iedereen
tis droog in Brugge en het zonnetje komt ook al piepen , dus we zullen wel zien
maar deze middag gaan we toch richtig Westhoek om gezellig te kletsen en een natje en een droogje er bij samen met jadi en we maken er weer een leuke namiddag van in een gezellig etablissement waar ze veel lekkere zoetigheden serveren bij de koffie
jadi we komen er aan hoor , tot in den draai hé
allé nu nog langs de badkamer passeren , want in mijn slaapkleed kan ik niet buiten komen hé
voor iedereen maak er een aangename maandag van
en dat zullen wij ook doen

tis droog in Brugge en het zonnetje komt ook al piepen , dus we zullen wel zien
maar deze middag gaan we toch richtig Westhoek om gezellig te kletsen en een natje en een droogje er bij samen met jadi en we maken er weer een leuke namiddag van in een gezellig etablissement waar ze veel lekkere zoetigheden serveren bij de koffie
jadi we komen er aan hoor , tot in den draai hé
allé nu nog langs de badkamer passeren , want in mijn slaapkleed kan ik niet buiten komen hé
voor iedereen maak er een aangename maandag van
en dat zullen wij ook doen

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
- Locatie: Brugge die schone

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
- Locatie: de boterstad

Hallo een goede morgen
Slecht geslapen, maar goed gezind wat zombie maar dat komt goed
Intussen heb ik mijn mini wandelingetje er op zitten naar de plaatselijke winkel. . Het is zalig buiten, en de vogeltjes zorgen voor een mooi concert . Meer moet dat niet zijn om in de fantasie een vreugde dansje te doen . ♪♫ Laat de zon in je hart ♪♫ ..
Hier zittende met mijn kopje koffie mijmer ik even terug naar gisteren .. Wat een fijne namiddag had ik met iemand seniorennet .. Altijd even fijn elkaar terug te zien ..
Wat mijn dag vandaag brengt, och ik weet het niet .
Hallo Zonnebloemetje e wel dat was gisteren namiddag weer eentje met een gouden randje om hé .. En och die desserts njam njam , je had gelijk voortreffelijk lekker .. Dank aan Picske* om mij op de afgesproken plaats mij op te pikken . Jullie zijn schatten , ♥ik kan het niet laten dit te zeggen .
Zo te zien heb jij het deurtje gesloten en terug open gedaan .. Tja het is stil hier . . jammer. .
Hallo Bekske voor u ook een leuke dinsdag. En hopelijk lukt het je , het moet niet gemakkelijk zijn .
Aan iedereen een fijne zonnige dag , we gaan er voor .
toedeloe
menu: ik denk gehaktballetjes in tomaten saus met wat puree.. huisgemaakt woeha
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
- Locatie: Brugge die schone
een goeie dinsdagmorgen iedereen
ik ben er weer nadat we ons ontbijtje naar binnen hebben gewerkt
en ventje is al boodschappen gaan doen
het zonnetje doet hier ook al een poging want eerst was het bewolkt maar droog
en een fris windje
jadi wij vonden het zeker ook een leuke namiddag hoor
en we hebben er ook van genoten maar in goed gezelschap kan dat ook niet anders hé
dus weeral een geslaagde namiddag die ze ons niet meer kunnen afnemen
en ik ben eigenlijk ook nog een beetje aan 't nagenieten van gisteren
ja tis hier de laatste tijd nogal stil en wij zijn hier waarschijnlijk de grootste vertellers ( babbelaars )
of hoe je het wil noemen
Bekske leuk plaatje hoor van jou
oeps het uurwerk op de kerk slaat 10u , dus nu als de bliksem naar de badkamer
tot later

ik ben er weer nadat we ons ontbijtje naar binnen hebben gewerkt
en ventje is al boodschappen gaan doen
het zonnetje doet hier ook al een poging want eerst was het bewolkt maar droog
en een fris windje
jadi wij vonden het zeker ook een leuke namiddag hoor
en we hebben er ook van genoten maar in goed gezelschap kan dat ook niet anders hé
dus weeral een geslaagde namiddag die ze ons niet meer kunnen afnemen
en ik ben eigenlijk ook nog een beetje aan 't nagenieten van gisteren
ja tis hier de laatste tijd nogal stil en wij zijn hier waarschijnlijk de grootste vertellers ( babbelaars )
of hoe je het wil noemen
Bekske leuk plaatje hoor van jou
oeps het uurwerk op de kerk slaat 10u , dus nu als de bliksem naar de badkamer
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
- Locatie: Brugge die schone

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
- Locatie: de boterstad

Goede morgen
Het is zacht buiten, geen zuchtje wind en de zon probeert zit achter de wolken .Laura probeert er door te dringen . .We zien wel . .
De vogeltjes hebben hun ochtend concert gestopt en zijn druk bezig met takjes en andere dingen . Hun bouwwerk krijgt stilaan vorm
Wat mij dag brengt weet ik niet , maar in mijn gedachten ga ik van alles doen . We zien wel de resultaten deze avond .. Kortom de helft zal niet zal uitgevoerd zijn .. Soit er zal langer werk zijn , dan dat wij er zijn .
Zonnebloemetje het wordt weer een mooie dag , zo eentje dat we niet zomaar aan ons mogen laten voorbij gaan . Geniet er van samen met Pickske*
Bekske nog niet gezien deze morgen . . Hopelijk is alles ok en moeten we het zoeken in haar HH
An-W en mama -Inge zwaai zwaai
Adam en Anne_marie vandaag zal het misschien voor jullie genieten zijn van jullie mooie tuin .. In een roes van geuren en kleuren
Aan iedereen een super fijne dag
toedeloe
menu: aangekocht bij Bon 'Ap koeientong in madeira saus met puree
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedenavond allemaal,
Vanmorgen koffievisite gehad en vanmiddag wat gewinkeld.
Morgen dan weer oppassen, wat gaat de tijd toch snel.
Daarna is alweer goede vrijdag en Pasen.
Volgende week gaan we zomerse temperaturen krijgen, vertelde iemand.
Eerst zien, dan geloven haha.
Fijne avond allemaal, toedeloeeeee.

Vanmorgen koffievisite gehad en vanmiddag wat gewinkeld.
Morgen dan weer oppassen, wat gaat de tijd toch snel.
Daarna is alweer goede vrijdag en Pasen.
Volgende week gaan we zomerse temperaturen krijgen, vertelde iemand.
Eerst zien, dan geloven haha.
Fijne avond allemaal, toedeloeeeee.

~ Hoe ouder ik word, hoe meer ik besef dat de dingen in het leven die niets kosten, het meest waardevol zijn.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
- Locatie: Brugge die schone
een goeie namiddag iedereen
een drukke voormiddag hier bij ons
eerst een afspraak bij de kiné en daarna gezellig een koffietje gaan drinken in onze favoriete tearoom en daarna nog de wekelijkse boodschappen gedaan in de Colruyt
en terwijl we weg waren had onze ruitenwasser onverwachts geweest en dus zijn de ruiten ook weer proper aan de buitenkant , want ik heb graag dat dat regelmatig word gedaan zodat ze proper zijn
en na het middageten en de keuken te hadden opgeruimd had ik maar één wens en dat was zo rap mogelijk in mijn zetel , want ik was pompaf
jadi hopelijk heeft de koeitong gesmaakt hé
en ventje komt juist terug thuis van een korte wandeling aan de stadsrand
morgen hier waarschijnlijk een rustige dag , alhoewel dat bij ons soms rap kan veranderen
maar we zullen wel zien
Bekske hopelijk alles goed daar bij jou en je beestjes
An en alle andere leutertjes nog een fijne woensdag verder

een drukke voormiddag hier bij ons
eerst een afspraak bij de kiné en daarna gezellig een koffietje gaan drinken in onze favoriete tearoom en daarna nog de wekelijkse boodschappen gedaan in de Colruyt
en terwijl we weg waren had onze ruitenwasser onverwachts geweest en dus zijn de ruiten ook weer proper aan de buitenkant , want ik heb graag dat dat regelmatig word gedaan zodat ze proper zijn
en na het middageten en de keuken te hadden opgeruimd had ik maar één wens en dat was zo rap mogelijk in mijn zetel , want ik was pompaf
jadi hopelijk heeft de koeitong gesmaakt hé
en ventje komt juist terug thuis van een korte wandeling aan de stadsrand
morgen hier waarschijnlijk een rustige dag , alhoewel dat bij ons soms rap kan veranderen
maar we zullen wel zien
Bekske hopelijk alles goed daar bij jou en je beestjes
An en alle andere leutertjes nog een fijne woensdag verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Koffie - Lid geworden op: 16 aug 2025, 18:21
Hallo luitjes kom eens even kijken hier was er een tijdje geleden ook.
Toen was Remie er nog !daarna niet meer.
Kom zelf uit Nederland en ben een vrouw van 70 jaar.getrouwd en twee Kleinkinderen
en mag graag foto,s maken .
Zonnebloempje ,Jadi,Bekske,An Adam en Anne-marie
Een fijne avond allemaal.

Toen was Remie er nog !daarna niet meer.
Kom zelf uit Nederland en ben een vrouw van 70 jaar.getrouwd en twee Kleinkinderen
en mag graag foto,s maken .
Zonnebloempje ,Jadi,Bekske,An Adam en Anne-marie
Een fijne avond allemaal.

-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
- Locatie: de boterstad

Hé hé Koffie , zet je er bij en drink een tas koffie met ons, en voor een babbel zijn we er ook graag bij
Ja Remie , . . . daar sta ik nu ook even bij stil . . die woont nu achter de regenboog . .
Wauw wat een mooie foto moeder paard met veulen en de achtergrond mag er ook zijn.
Wens aan iedereen een fijne avond
toedeloe
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

