In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

An-W

Gisteren, 15:31

Mooie tuin hebben jullie Adam, het lijkt me wel veel werk om alles zo verzorgd en mooi te houden.
Wij zijn jonger en wij vinden onze tuin al veel werk haha.

Hier voelt het nog steeds koud, het is 9 graden op de meter maar gevoelstemperatuur 5 graden las ik.
Komt door de wind.
De ijsheiligen zijn nog niet geweest, dus kopen we ook nog geen nieuwe aanplant in de tuin.

De film was leuk gisteren ( project Hail Mary ) en hebben al 2 andere films op het oog waar we voorstukjes van gezien hebben. The devil wears Prada 2 en Disclosure Day.

Allemaal een fijne zondag nog, toedeloe.

Afbeelding
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

mama-inge

Vandaag, 02:02

Goedemorgen en een fijne dag
Ik ga zo werken en daarna slapen

Gisteren uitgeslapen en daarna wat was weg gewerkt
Na de lunch, met de honden naar het bos geweest te wandelen
Toen ik thuis was, douchen, nette kleren aan en in de auto naar schoonouders
Daar nog wat zitten kletsen en toen richting restaurant gegaan
Héérlijk gegeten en om ongeveer 7 uur zijn we weer richting huis gegaan
Toen was het ook zo goed als tijd om richting bed te gaan.

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft

Bekske

Vandaag, 09:30

Afbeelding

jadi

Vandaag, 09:35

Afbeelding
Hallo goede morgen iedereen,
Ik heb slecht geslapen en de volle maan zal er voor iets tussen zitten . .Dan nog even het uur verschil meer moet dat niet zijn om de biologische klok tilt te doen slaan
Proper gewassen, en haartjes netjes in de plooi zit ik klaar om naar de markt te gaan . Ik heb patatten nodig , en intussen even struinen tussen de kramen ..
Deze namiddag ga ik koffie drinken met Zonnebloemetje, en natuurlijk met iets bij de koffie . En wees maar zeker dat onze tongen niet zullen stil vallen .. Picske* zal er een punthoofd van krijgen den duts
Verder zie ik wel wat de dag nog verder in petto heeft
Zonnebloemetje ik heb gisteren woordzoekers gedaan , en puzzels gemaakt . De tijd is voorbij gevlogen .. Op het terras gezeten met zoon in de voormiddag om onze valse aperitief te drinken (hij een appeltiser, ik een colaZ)
Hallo An-W ook een fijne dag voor je
mama-Inge zo vroeg in de morgen zal het waarschijnlijk nog koud zijn. Maar nu zal je al in uw warm bedje liggen . Wens je alvast mooie dromen en die HHH komen straks wel langs (HaatHuisHoud werkjes) . En wat gisteren betreft, het is altijd aangenaam als je uw voetjes mag onder tafel schuiven .
Hé hé op de valgreep zie ik Bekske binnen komen, ook voor u een fijne maandag
Fijne groeten aan iedereen, en geniet van de dag
toedeloe
menu: niet te veel moet straks dessert kunnen eten .. hi hi
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

zonnebloemetje

Vandaag, 09:46

een goeie maandagmorgen iedereen

tis droog in Brugge en het zonnetje komt ook al piepen , dus we zullen wel zien
maar deze middag gaan we toch richtig Westhoek om gezellig te kletsen en een natje en een droogje er bij samen met jadi en we maken er weer een leuke namiddag van in een gezellig etablissement waar ze veel lekkere zoetigheden serveren bij de koffie

jadi we komen er aan hoor , tot in den draai hé :lol: :P

allé nu nog langs de badkamer passeren , want in mijn slaapkleed kan ik niet buiten komen hé :lol: :lol:

voor iedereen maak er een aangename maandag van
en dat zullen wij ook doen

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***