In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

zonnebloemetje

Gisteren, 20:07

een goeie avond alweer iedereen

Koffie welkom in het koffie & thee huisje en aan je naam te zien zal je zeker ook wel graag een koffietje drinken :wink: :lol: :lol: , dus kom maar regelmatig eens langs om te koffieleuten
en als ik me niet vergis , kan het zijn dat je hier al eens binnen bent gewipt onder een andere nickname , of ben ik mis want dat kan ook hé , maar soit het doet er niet toe en tis echt wel jammer van Remie dat hij die rotziekte had waar er tegenwoordig nog steeds geen doeltreffend medicijn is voor uitgevonden

jadi ook nog in de wandelgangen van sennet een avondwandeling aan 't doen ????? :roll: :P

allé ik verhuis dadelijk naar mijn zetel voor de tv , want familie zal beginnen

voor iedereen nog een gezellige avond

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

Koffie

Gisteren, 22:16

Zonnebloempje ja dat klopt had eerst een andere nickname.
Bedankt voor het welkom en ook jadi thanks dat je de foto mooi vind.
Een fijne avond allemaal

Koffie

Gisteren, 22:18

Afbeelding

Bekske

Vandaag, 07:27

Afbeelding
gisteren naar ziekenhuis geweest voor een hoortest .Heb slecht nieuws ontvangen van wat men gehoor betreft .Ze wilde eerst iets anders doen maar heb gezegd heel duidelijk ik ga voor hoortoestellen zien .Ondanks ik er weinig mee zal kunnen doen .Maar ja al meer dan dertig jaar dat ik geen radio of de klank van tv hoor .Kortom er moeten ook een paar aanpassingen in huis gedaan worden .Dat wat ze voorstelde kost enorm en het ziekenfonds zo zogezegd als ze goed keuren veel terugbetalen maar dat is koffiedik kijken enorm prijzig.Afijn ja ik leef al jaren met een beperking wel maar dat het zo erg nu was daar schrok ik van zeker van haar voorstel .Ga binnen een paar weken zien voor hoorapperaten want je moet een afspraak maken die ik nu heb .Heb van de hele nacht er niet kunnen van slapen .Maar ja dat zijn mijn zorgen wel dus geniet om het even hoe groetje

jadi

Vandaag, 10:43

Afbeelding
Goede morgen , het is hier wat grijs maar niet koud
Straks naar de dokter voor bloedafname..
Ik heb nog niet veel te vertellen
Het is nog wat vroeg in de morgen
An-W zo te lezen was het gisteren een drukke maar aangename dag.
Vandaag oppasdag , bij ons zeggen men , er zal veel leven zijn in de brouwerij
Zonnebloemetje inderdaad ik wou gisteren avond nog een avondwandelingetje maken op sennet. Intussen ben ik al terug van bloedafname, een babbel met mijn poetsvrouw ..En intussen is het hier aan het regenen. Na mijn epistel moet ik op boodschappen .
Hallo koffie , fijn je terug te zien vroeger onder een andere nicknaam hier ? . Zeg me niks , tot ik die hoor dan zal het zijn van " ha ja juist" ..
Die musjes smelt smelt , en die meiklokjes dat boeketje mag ook in mijn living staan ..
Bekske spraken ze van een cochleair implantaat (CI) (ik heb de benaming
moeten opzoeken ) Dit is in het hoofd . Bij mij spraken ze daar van en wou dit
ook niet ..

Wat later ,. . . . .
Ik las je daar straks nog in het ander hoekje .. Inderdaad dat is niet alles.
Voor de veiligheid nog dingen aanschaffen . Daar spraken ze mij niet over aan .Gelukkig maar, want die aanpassing kosten inderdaad allemaal veel geld. Maar ik heb wel uit eigen beweging ,een wekker aangekocht die trilt onder mijn hoofdkussen, heel fel licht geeft, en een alarm om U tegen te zeggen . Daar betaalde ik 75€ voor.. Veel geld om iemand te helpen vind ik .. Al die attributen zijn verre van goedkoop.
Fijne donderdag iedereen
toedeloe
menu: dat wordt kip met zoetzure saus en rijst .. eigen brouwsel
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.