In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie zaterdagmorgen iedereen
tis zonnig en warm , hier nu 20° buiten
en de regen die voor deze nacht was beloofd is er niet gekomen ondanks dat het kurkdroog is en nodig eens goed moet regenen
ik geraak vandaag precies niet goed wakker in mijn hoofd , precies een zombie
maar soit het zal ook moeten gaan hé en gelukkig heb ik deze middag niet veel werk aan het middageten
allé ik ga verder doen , en dadelijk eens onze graspony door de keuken laten lopen , maar nu is ze nog bezig ( want tis een vrouwelijke stem die er uit komt ) in de slaapkamer ,en ventje is daarjuist eens gaan kijken en ze was bezig onder het bed , want stel je voor dat ze ligt te relaxen op ons bed , ha ha ha deze kon ik niet laten want bij ventje zijn grootvader lag de poetshulp een boekje te lezen op het bed toen hij het verdacht stil vond als ze in de slaapkamer bezig was , je moet maar durven hé
voor iedereen nog een gezellige zaterdag verder
tot later

tis zonnig en warm , hier nu 20° buiten
en de regen die voor deze nacht was beloofd is er niet gekomen ondanks dat het kurkdroog is en nodig eens goed moet regenen
ik geraak vandaag precies niet goed wakker in mijn hoofd , precies een zombie
maar soit het zal ook moeten gaan hé en gelukkig heb ik deze middag niet veel werk aan het middageten
allé ik ga verder doen , en dadelijk eens onze graspony door de keuken laten lopen , maar nu is ze nog bezig ( want tis een vrouwelijke stem die er uit komt ) in de slaapkamer ,en ventje is daarjuist eens gaan kijken en ze was bezig onder het bed , want stel je voor dat ze ligt te relaxen op ons bed , ha ha ha deze kon ik niet laten want bij ventje zijn grootvader lag de poetshulp een boekje te lezen op het bed toen hij het verdacht stil vond als ze in de slaapkamer bezig was , je moet maar durven hé
voor iedereen nog een gezellige zaterdag verder
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond
Vanmorgen gewerkt en daarna geslapen
Vanmiddag met de honden naar het bos geweest
Wat in de tuin gerommeld
Daarna met een boek buiten gaan zitten
Het was hier vandaag zo'n 25 graden
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Vanmorgen gewerkt en daarna geslapen
Vanmiddag met de honden naar het bos geweest
Wat in de tuin gerommeld
Daarna met een boek buiten gaan zitten
Het was hier vandaag zo'n 25 graden
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-

Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

ik ben later maar kan amper stappen de knie waar ik een paar weken opgevallen ben is de oorzaak .Zonder brache lukt het me amper om op men been te staan laat staan gaan .Dus de brache aan moet morgen terug met de hoorapperaten je moet daarvoor enkele keren gaan .Hopelijk lukt het me morgen om de bus op en af te stappen .Want je kunt in stad amper met een auto geraken afijn ja het is nu zo .HIER HEEFT HET AMPER GEREGEND WEINIG DUS DE GROND IS GEWOON VOCHTIG.Heb gisteren wel veel gewassen moet nog een machine doen maar zal zien geniet van jullie zondag groetje