In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo , een goede zaterdagmorgen iedereen
De zon doet echt haar best , maar af en toe moet ze forfait geven voor een wolk .. Het is zalig buiten net warm genoeg naar mijn begrippen.
Ik ben gisteren niet langs geweest , gans de dag "op den draai" In de voormiddag naar Ieper geweest. Laperre aangedaan voor het onderhoud van mijn hoorapparaten .. Bij het wachten even tot Schoenpaleis gelopen.. Daarna het winkelcentrum bij Torfs gaan zien, even binnen wippen bij Jysk .. Niks gekocht mijn gedachten waren op de vlucht ..Delhaize een krant gehaald en even C&A binnen. Buiten de krant niks gekocht dat gebeurd zelden .. Afgezakt bij mijn dochter die stond vertrek klaar om naar haar werk te gaan .
Daar blijven plakken bij mijn kleindochter.. De jarige kleinzoon zit nog in Duitsland (werk) dus zijn "enveloppe" ligt te wachten op hem thuis. Zo heb ik van een nood een deugd gemaakt.
Zo is mijn dag die me deed herinneren aan de sterfdag van mijn ventje voorbij gegaan.. Vandaag nieuwe en
andere dag ..
Koffie wat een mooie fazant, amai jij bent zekers beroeps om zo'n mooie foto's te maken .. prachtig gewoon. Een gezellig onderonsje las ik meer moet dat niet zijn . Hier staat er niks wat moet op de agenda we zien wel .. Het weekend verloopt altijd op het moment zelf .. Straks wat verder ga ik aardbeitjes halen aan de automaat . Die staat aan de apotheker , het moeten niet altijd een condoom automaat zijn hé
mama-inge ik denk dat ik altijd mijn wekelijkse boodschappen in Duitsland zou doen . En al heel zeker zou er daar Jacob's koffie tussen zitten
Bekske ik tracht het mij voor te stellen, wat voor acrobatische toeren jij weer uitsteekt met die gips aan uw hand ..
Zonnebloemetje hoe is het met de warmte in uw gezicht , hopelijk is het al minder erg . En hopelijk geen hoofdpijn, maar wel een verbetering al . Wat cortisone al niet aankan.
Amai zoveel stofzuigers mist je nooit in gebruik ? Ik heb ene draadloze en ROB = ROBot stofzuiger
Aan iedereen een fijne zaterdag
de wind geeft hier katoen met het nodige geloei
toedeloe
menu: biefstuk met erwtjes op vraag van zoon
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie zaterdagmorgen iedereen
amai ik heb het lastig , daarjuist mijn haar gewassen met de hulp van ventje want alleen gaat dat niet meer omdat ik mijn beide armen niet meer tegelijk kan omhoog doen en daarna nog de douche uitgekuist voor zover het gaat want ik heb graag een propere douche , maar das echt een lastig werkje en ik moet me dan langs alle kanten vasthouden aan de drie handgrepen die speciaal voorzien zijn in onze douche , maar daarjuist efkes gerust om een koffietje te drinken
en het weer is goed vandaag qua temperatuur maar ja door die cortisone heb ik natuurlijk veel te warm en die hoofdpijn die eerst was weggebleven is er nu ook nog bijgekomen , wat een miserie al die bijwerkingen maar tis nu zo en 't zal wel beteren zeker
jadi gisteren op den draai geweest zo te zien , ja er moeten soms nodige boodschappen gedaan worden die je niet kan uitstellen hé
en veel sterkte met de sterfdag van je ventje hoor en das natuurlijk jaarlijks een triestige herdenking
en in ons huis hadden wij 6 stofzuigers , 1 voor boven en 1 voor beneden living en keuken en 1 voor de garage en de auto langs binnen ( alle 3 van het merk Miele ) en dan nog 1 in ventje zijn gereedschapsplaats en 1 in de plaats er naast waar de tuinmeubelen en nog wat andere dingen stonden , en dan nog een oudere stofzuiger die we gebruikten voor het terras en nog andere dingen buiten , en dus hebben we er 2 weggeven aan Celine als we verhuisd zijn en 1 laten staan voor de nieuwe kopers van ons huis
en morgen gaan we op restaurant met Celine en haar vriend , want ik trakteer voor een speciale dag volgende week
Bekske hopelijk gaat het een beetje met jou
allé ik ga verder doen want ik moet me nog wassen en aankleden en tis al bijna middag , maar soit daar stoor ik mij niet aan en de dag is nog lang
voor iedereen geniet nog van jullie zaterdag verder

amai ik heb het lastig , daarjuist mijn haar gewassen met de hulp van ventje want alleen gaat dat niet meer omdat ik mijn beide armen niet meer tegelijk kan omhoog doen en daarna nog de douche uitgekuist voor zover het gaat want ik heb graag een propere douche , maar das echt een lastig werkje en ik moet me dan langs alle kanten vasthouden aan de drie handgrepen die speciaal voorzien zijn in onze douche , maar daarjuist efkes gerust om een koffietje te drinken
en het weer is goed vandaag qua temperatuur maar ja door die cortisone heb ik natuurlijk veel te warm en die hoofdpijn die eerst was weggebleven is er nu ook nog bijgekomen , wat een miserie al die bijwerkingen maar tis nu zo en 't zal wel beteren zeker
jadi gisteren op den draai geweest zo te zien , ja er moeten soms nodige boodschappen gedaan worden die je niet kan uitstellen hé
en veel sterkte met de sterfdag van je ventje hoor en das natuurlijk jaarlijks een triestige herdenking
en in ons huis hadden wij 6 stofzuigers , 1 voor boven en 1 voor beneden living en keuken en 1 voor de garage en de auto langs binnen ( alle 3 van het merk Miele ) en dan nog 1 in ventje zijn gereedschapsplaats en 1 in de plaats er naast waar de tuinmeubelen en nog wat andere dingen stonden , en dan nog een oudere stofzuiger die we gebruikten voor het terras en nog andere dingen buiten , en dus hebben we er 2 weggeven aan Celine als we verhuisd zijn en 1 laten staan voor de nieuwe kopers van ons huis
en morgen gaan we op restaurant met Celine en haar vriend , want ik trakteer voor een speciale dag volgende week
Bekske hopelijk gaat het een beetje met jou
allé ik ga verder doen want ik moet me nog wassen en aankleden en tis al bijna middag , maar soit daar stoor ik mij niet aan en de dag is nog lang
voor iedereen geniet nog van jullie zaterdag verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie namiddag allemaal
zojuist een koffietje gedronken met lekkere Leonidas pralines er bij , mmmmm dat smaakte
en voor het avondeten samen met ventje nog een werkje doen , want morgen hebben we een drukke dag en gaan we eten op restaurant samen met Celine en haar vriend voor mijn verjaardag van komende woensdag , want dan moeten zij gaan werken en dus trakteer ik hen morgen ipv volgende woensdag
tis hier al gans de dag droog met nu en dan wat zon maar veel wind en 19°
en morgen zullen we wel zien
allé ik ga mijn droogkast leeg maken en een nieuw wasje in de wasmachine doen
tot later

zojuist een koffietje gedronken met lekkere Leonidas pralines er bij , mmmmm dat smaakte
en voor het avondeten samen met ventje nog een werkje doen , want morgen hebben we een drukke dag en gaan we eten op restaurant samen met Celine en haar vriend voor mijn verjaardag van komende woensdag , want dan moeten zij gaan werken en dus trakteer ik hen morgen ipv volgende woensdag
tis hier al gans de dag droog met nu en dan wat zon maar veel wind en 19°
en morgen zullen we wel zien
allé ik ga mijn droogkast leeg maken en een nieuw wasje in de wasmachine doen
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond
Vanmorgen gewerkt en daarna geslapen
Vanmiddag wat boodschappen gedaan
Wat was weg gewerkt en verder met een boek op bank
Het was hier vandaag nog wat druilerig weer.
Vanavond na het eten begon het ineens op te klaren
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Vanmorgen gewerkt en daarna geslapen
Vanmiddag wat boodschappen gedaan
Wat was weg gewerkt en verder met een boek op bank
Het was hier vandaag nog wat druilerig weer.
Vanavond na het eten begon het ineens op te klaren
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
Anne_marie - Lid geworden op: 09 feb 2023, 10:41
De Hebe in de tuin staat in volle bloei.
Fijn weekend allemaal!
Ps. voetbal is leuk, maar de hele avond...

Fijn weekend allemaal!
Ps. voetbal is leuk, maar de hele avond...

-
Koffie - Lid geworden op: 16 aug 2025, 18:21
Goedemorgen,
Zonnebloemetje geniet er samen van met de familie en laat het jullie smaken.
Anne-marie een mooie foto van die hebe.
Inge jij hou dus wel van lezen en maak er vandaag een relax dagje van.
Jadi een dag om te koesterenal blijft het een gemis.
En lekker aardbeien en condooms hebben we niet meer nodig
Vanavond gaat het oranje elftal spelen begint pas om 10 uur vanavond.
Schoenlappersplant
Fijne zondag allemaal

Zonnebloemetje geniet er samen van met de familie en laat het jullie smaken.
Anne-marie een mooie foto van die hebe.
Inge jij hou dus wel van lezen en maak er vandaag een relax dagje van.
Jadi een dag om te koesterenal blijft het een gemis.
En lekker aardbeien en condooms hebben we niet meer nodig
Vanavond gaat het oranje elftal spelen begint pas om 10 uur vanavond.
Schoenlappersplant
Fijne zondag allemaal

-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Eindelijk binnen
Aan alle vaders-bonusvaders-grootvaders en andere vormen van vaders een fijne dag geniet er van ♥
Fijne zondag
toedeloe
menu: friet
smakelijk iedereen
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.