In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

fijne dag iedereen vele willen de zon zien voor mij is het niet goed maar ja het is nu zo groetje
zonnebloemetje ik heb al zestig jaar een kunstgebit ja van als ik nog heel jong was .kon niet anders door een stom ongeluk .Straks proberen soep te maken met een soepmaker .Dan heb ik normaal gezien na twintig minuten a dertig minuten 2 liter soep .Want nu soep maken met 1 hand op de gewone manier gaat niet dus op aanraden van iemand een soepmaker gekocht .afwachten dus geniet van jullie dag groetje
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Het is nog geen middag Hallo goede dag allemaal
Voor dat de grote warmte begint , heb ik deze morgen vroeg al mijn vloer van de balustrade gekuist. Als het allemaal doorgaat komt S.nd.r morgenvroeg mijn glaswerk van de balustrade en ramen kuizen waar je niet aan kunt ..
De wekelijks bezoek aan de plaatselijke winkel is ook al gebeurd.. En voorraad pillen zitten ook al in de doosjes voor gans de maand.. De krant is gelezen en nu beginnen aan de dagelijkse kost.
Zonnebloemetje . .. ik lees dat jullie een fijne zondag etentje hebt gehad met Celine en vriend., ik vind het zo fijn voor jullie. Gelukkig al wat beter gisteren en vandaag hopelijk nog wat beter. Och een aanval van krampen , tjongens toch en dat er daar niks kan voor gedaan worden .
mama-inge intussen zal je al wakker zijn , en zul je zien dat het zonnetje heerlijk schijnt .. Ideaal om te wandelen met de honden.
Koffie ja fruit en groenten en vlees , niet geloven wat er allemaal door ons mond passeert hé .. Ja ja een pakezel , wij zeggen muilezel .. Doet me direct denken aan een liedje van Margriet Hermans en Robert Long .. ♪♫ . . wij zeggen laarsen , bij zeggen botten . .. .♪♫ Hoe mooi jullie straat bibliotheekje bij ons is het een koel ding ..pff .. .
Bekske tja het zonnetje is heerlijk, jammer dat je er niet tegen kunt ..Maar het maakt de mensen goed gezind hé
Intussen zijn mijn patatjes gaar .. .
Fijne dinsdag iedereen
toedeloe
menu: een half biefstukje met rauw witloof en een patatje
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie namiddag iedereen
zojuist onze koffie gedronken en dat smaakte
vandaag is het weer redelijk goed en niet zo warm en morgen zal het ook nog meevallen
want vanaf donderdag word er 30° en meer voorspeld voor de komende 5 dagen
dus gaan wij er van profiteren en morgenochtend naar 't stad om op een gezellig terras te zitten voor onze koffie en daarna nog wat gaan shoppen , want op mijn verjaardag doe ik eens niks sè
jadi ja ik heb nu ondertussen nog enkele bijwerkingen bij van die cortisone inspuiting zoals nog meer krampen dan gewoonlijk en ook een pijnlijke hand waar ik niet veel kan mee doen en mijn vingers die constant naar alle kanten staan door de krampen en ook nog minder goed kunnen stappen , dus allemaal mankementen die met mijn spieren te maken hebben door die cortisone , maar gelukkig kan ik morgen in mijn rolstoel in 't stad en ventje zal me wel rondrijden , want tis niet omdat je niet goed meer kan stappen vind ik dat je je moet opsluiten en altijd thuis blijven , en we moeten toch nog een sociaal leven ook hebben buitenshuis en zeker niet wereldvreemd worden
Bekske amai wat een pech met jou tanden , en je hebt ook al vanalles voorgehad zo te zien
hopelijk ben je rap weer wat beter
tis hier nu binnen echt goed te doen en 22° , en vannacht zetten we dan alles open om nog wat friste binnen te laten tegen morgen
tot later

zojuist onze koffie gedronken en dat smaakte
vandaag is het weer redelijk goed en niet zo warm en morgen zal het ook nog meevallen
want vanaf donderdag word er 30° en meer voorspeld voor de komende 5 dagen
dus gaan wij er van profiteren en morgenochtend naar 't stad om op een gezellig terras te zitten voor onze koffie en daarna nog wat gaan shoppen , want op mijn verjaardag doe ik eens niks sè
jadi ja ik heb nu ondertussen nog enkele bijwerkingen bij van die cortisone inspuiting zoals nog meer krampen dan gewoonlijk en ook een pijnlijke hand waar ik niet veel kan mee doen en mijn vingers die constant naar alle kanten staan door de krampen en ook nog minder goed kunnen stappen , dus allemaal mankementen die met mijn spieren te maken hebben door die cortisone , maar gelukkig kan ik morgen in mijn rolstoel in 't stad en ventje zal me wel rondrijden , want tis niet omdat je niet goed meer kan stappen vind ik dat je je moet opsluiten en altijd thuis blijven , en we moeten toch nog een sociaal leven ook hebben buitenshuis en zeker niet wereldvreemd worden
Bekske amai wat een pech met jou tanden , en je hebt ook al vanalles voorgehad zo te zien
hopelijk ben je rap weer wat beter
tis hier nu binnen echt goed te doen en 22° , en vannacht zetten we dan alles open om nog wat friste binnen te laten tegen morgen
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***