In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

mama-inge
Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56

Gisteren, 18:55

Fijne avond
Vanmiddag toch maar thuis gebleven
Alleen een wandeling in het bos gedaan met de honden en daarna lekker rustig aan gedaan

Inmiddels zijn de mannen weer thuis en zitten ze net te eten
Had ik al achter de kiezen, want ze waren nogal aan de late kant bij schoonouders weg gegaan
En ik wil vanavond ook niet al te laat naar bed.

Vanmorgen een poos buiten in de schaduw gezeten
Vanmiddag kwam het zonnetje door de wolken en werd het even weer raar warm.
Inmiddels is het wat afgekoeld en er is ineens ook wat meer wind, waardoor het nu heerlijk buiten is.

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

Vandaag, 08:50

Afbeelding
hier iedere dag warm eten geen koude schotel krijg dat niet binnen .Een koude schotel zo voor mij betekenen niet eten een goed dieet dan .Heb zelfs eergisteren avond soep gemaakt met de soepmaker op 25 minuten had ik lekkere soep .Hier iedere dag soep enz.Maar ja het is ieders zijn smaak .Geniet om het even hoe straks kinesist en met de late avond met de viervoeters buiten met buurman .

mama-inge
Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56

Vandaag, 11:12

Goedemorgen en een fijne dag
Vanmorgen gewerkt en daarna geslapen
Inmiddels staat de wasmachine aan
Straks lunch en daarna wandelen met de honden, denk dat we richting bos gaan, want daar is het zeer aangenaam

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

Vandaag, 13:17

een goeie middag iedereen

hier een hele drukke dag met voor de middag een afspraak bij de kiné en daarna nog een afspraak in Oostende en dus over de middag thuis gekomen en zelfs geen tijd om eten klaar te maken en een belegd broodje gegeten die we onderweg hadden meegebracht
en met een half uurtje vertrekken voor een afspraak bij de pedicure en daarna nog een afspraak richting Oostende , dus een hele drukke dag

allé ik ga verder doen zodat ik op tijd klaar ben , want we hebben nog maar pas gedaan met eten

voor iedereen nog een aangename maandag verder



Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

jadi
Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Locatie: de boterstad

Vandaag, 13:25


Afbeelding
Zonnebloemetje en PIcske* ik geraak hier niet de laatste dagen .. En die bloemetje hadden jullie laten liggen in de feestzaal ! ?! (alles is goed genoeg om mij goed te praten sorry )Dikke Proficiat met jullie 52jarig huwelijk, brei er nog maar heel veel jaren aan ..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

jadi
Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Locatie: de boterstad

Vandaag, 13:54


Afbeelding
Hallo iedereen , sorry maar ik ben hier niet geraakt de laatste dagen . Mijn laptop is zelfs niet open geweest..
Zaterdag bezoek dochter en schoonzoon ; printer is gemaakt .
Zondag vroeg in de morgen naar een rommelmarkt . Kwestie eens buiten te zijn . Tegen de middag zaten we al in een restaurant vol au vent met friet te eten , en zoon 2 joekels van garnaalkroketten .. Hij kreeg zijn bord bijna niet uit. De overschot van de vol au vent heb ik mee in een doos en dit zal zoon die vanavond opeten .. zo'n grote portie en er was airco zalig .. Het was lang geleden , het is mooi verandert aan het roer staat er een jonge kok met vriendin . Onder het allesziende oog van tante de eigenares .. Zeker weten voor herhaling vatbaar voor een dagschotel . .In de namiddag in slaap gevallen die hitte hé .. :oops:
En ja vandaag dacht ik vroeg naar de markt te gaan maar dochter lief belde zo kon ik maar om 10.30u vertrekken .. Veel te warm ik was blij dat ik weer thuis was ..
En nu eerst even hier bij jullie .. Dat was dus mijn weekend
Bekske ik eet koud eten , maar ook niet alle dagen. Mijn voorkeur gaat ook naar warm .. Ik laat me wel meer verleiden bij de traiteur want het is wat te warm aan het fornuis om te koken .
mama-Inge ik denk ook dat het nu in het bos aangenaam wandelen is .. De bomen trekken de hitte aan en ook de schaduw van de bomen .. Aan zee is het ook te doen . Maar hier in het binnenland zal het puffen en blazen zijn . Ik ben blij dat ik daar niet meer woon . .
Zonnebloemetje ook zo druk , de dagen vliegen zo voorbij .. Gelukkig is er airco in de auto's . Stel het wel deze namiddag
Aan iedereen een fijne maandag verder
toedeloe
hou het fris , veel drinken is de boodschap
menu : koude pot gemaakt met witloof pijpajuin patatjes en hesp .. dat zal genoeg zijn voor mij .. En ja ik moet nog eten , nog geen honger ..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.