In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
- Locatie: Brugge die schone
een goeie namiddag iedereen
vandaag grotendeels binnen gebleven bij de airco , maar in de namiddag had ik een afspraak bij Celine voor mijn nageltjes en daarna weer naar huis in onze zetel bij de airco en een lekker ijsje gegeten
het zal weer een warme nacht worden maar met onze ventilator boven ons bed is het goed te doen
vorige nacht was het rond 4u in de ochtend nog 26° buiten en dus konden we maar tegen de ochtend de vensters open zetten
dus nog enkele dagen op onze tandjes bijten en na het weekend word het dan weer wat normaal wat de temperatuur betreft
Inge ha ha ha das een goeie met die mais
jadi ook last van de warmte zo te zien , ja als je ouder word kan je daar dan niet meer zo goed tegen hé , das bij mij ook zo hoor , maar wij houden ons rustig en doen zo weinig mogelijk in die warmte
Bekske van die "broeikas "kan ik ook niet genieten hoor
ik kom de volgende dagen niet meer buiten
allé ik ga douchen en een frisse douche zal deugd doen
tot later

vandaag grotendeels binnen gebleven bij de airco , maar in de namiddag had ik een afspraak bij Celine voor mijn nageltjes en daarna weer naar huis in onze zetel bij de airco en een lekker ijsje gegeten
het zal weer een warme nacht worden maar met onze ventilator boven ons bed is het goed te doen
vorige nacht was het rond 4u in de ochtend nog 26° buiten en dus konden we maar tegen de ochtend de vensters open zetten
dus nog enkele dagen op onze tandjes bijten en na het weekend word het dan weer wat normaal wat de temperatuur betreft
Inge ha ha ha das een goeie met die mais
jadi ook last van de warmte zo te zien , ja als je ouder word kan je daar dan niet meer zo goed tegen hé , das bij mij ook zo hoor , maar wij houden ons rustig en doen zo weinig mogelijk in die warmte
Bekske van die "broeikas "kan ik ook niet genieten hoor
ik kom de volgende dagen niet meer buiten
allé ik ga douchen en een frisse douche zal deugd doen
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Veel te vroeg wakker, maar het is ontzettend warm op de slaapkamer
Hoop dat ik straks, na het werk, wat beter slaap
Er zit nog een was in de machine
Ga ervan uit dat dat vandaag heel snel droog is
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Veel te vroeg wakker, maar het is ontzettend warm op de slaapkamer
Hoop dat ik straks, na het werk, wat beter slaap
Er zit nog een was in de machine
Ga ervan uit dat dat vandaag heel snel droog is
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

van een uur of vijf is hier weer alles dicht heb geen ventilator of airco dat kan niet met de vogels die mogen geen tocht hebben .Maar hier was het gisteren met alles dicht tusen 25 en 26 graden.Rond middernacht de achterdeur op een kier alsook de venster voorkant op een kier zodat het ver lucht werd .zelfs gordijnen dicht aan de koepels .Die ik speciaal daar voor gemaakt heb met dubbel stof die verduisterd .zo ik wens jullie het beste met deze braad boven .groetje
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
- Locatie: Brugge die schone
een goeie namiddag iedereen
het word weer een hete dag vandaag
wij zijn pas thuis en we zijn al naar Oostende geweest om onze auto af te halen en de vervangwagen terug te brengen en aan de kust ( in Oostende dus ) was het de zelfde temperatuur 30° als hier in Brugge en ondertussen is het nu al wat meer
allé we gaan eten en we hebben lekkere koude schotel meegebracht van de traiteur en dat zal smaken in dat warm weer
dus nu de tafel dekken en na het middageten bij de airco in de zetel voor de tv
tot later en probeer het koel te houden

het word weer een hete dag vandaag
wij zijn pas thuis en we zijn al naar Oostende geweest om onze auto af te halen en de vervangwagen terug te brengen en aan de kust ( in Oostende dus ) was het de zelfde temperatuur 30° als hier in Brugge en ondertussen is het nu al wat meer
allé we gaan eten en we hebben lekkere koude schotel meegebracht van de traiteur en dat zal smaken in dat warm weer
dus nu de tafel dekken en na het middageten bij de airco in de zetel voor de tv
tot later en probeer het koel te houden

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
- Locatie: de boterstad

Deze morgen op boodschappen geweest . .Man niet te doen van de hitte . ik was blij dat ik thuis was .. Alles wat koud moest blijven vlug weg gestopt in de frigo .. En daarna eerst een beetje in de relax .. En wetende dat ik in 1976 8 maanden zwanger was .. Toen kon ik het er beter tegen dan nu ..
Verder heb ik kort na de middag een koude schotel klaargemaakt . Zoon komt straks, en de kleinkinderen springen ook eens binnen . Ik ben in mijn uppie
Zonnebloemetje het is niet te doen hé , die hitte .. Ik ben gebakken-gebraden en gestoomd. Morgen gegrild... pfff ....puf puf ... gelukkig airco en ventatie in de keuken ..
Inge uw plaatjes zijn de max
Bekske het koelde hier deze nacht niet af, er was geen zuchtje wind ..
Zo ik wens iedereen verder nog een fijne namiddag verder, en voor later een goede nacht in de catacomben .Alles is potdicht =donker in huis..
toedeloe
menu: koude schotel met rosbief
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.


