In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

zonnebloemetje

Gisteren, 22:52

een goeie avond iedereen

deze voormiddag naar 't stad op een gezellig terras in de schaduw een koffie of twee gedronken
en dan nog enkele nodige boodschappen gedaan
en deze middag op ons terras gegeten in de schaduw met een fris windje en het was er zaaaalig
en nu ist tijd voor ons bedje sè

voor iedereen een rustige nacht en slaapwel

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

mama-inge

Vandaag, 06:23

Afbeelding

Goedemorgen en een fijne dag

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft

jadi

Vandaag, 09:04

Afbeelding
Goede morgen iedereen , fris gewassen, gekamd sta ik in de startblokken om boodschappen te doen . Het is een zalig weertje maar ik voel me wat ongedurig door die verdoemde syndic. gedoe Het spookt door mijn geest , en nog dingen zo kreeg ik een berichtje gisterenmorgen dat de man van mijn beste vriendin gestorven was . 's Avonds een telefoon van een andere vriendin , ik dacht dat ze ook een telefoon had gekregen . Maar nee al wenend vertelde ze me dat men haar zoon dood hadden aangetroffen op zijn appartement. .
Zoals ik zei mijn geest draait overuren . Dit is te veel voor mijn geest op 1 dag
Zonnebloemetje groot gelijk dat je genoten hebt in de city. . Het weer is zo aangenaam hé
Mama-inge niet uitgeslapen zo te zien aan uw plaatje .. Ja zo'n uren dat kan niet anders dan knagen aan uw bio-ritme
Ik muis er vanonder de plicht roept
Fijne donderdag aan iedereen
toedeloe
menu: voor mij ribbetjes deze middag , en vanavond weet ik nog niet zoonlief komt eten ..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

Bekske

Vandaag, 09:47

Afbeelding
hallo iedereen ik ga even terug aan de zijlijn staan .gisteren zag ik aan de dierenarts haar gezicht genoeg .Ze heeft een beetje bloed genomen uit de tumor voor onderzoek .MISSCHIEN VANAVOND OF MORGEN KRIJG IK DE UITSLAG .Ervan afwachten is nu de jongste van de twee .Ik heb zo het gevoel dat de oudste het voel .Wat ze nooit gedaan heeft is samen in een nest gelegen .Nu wel ze blijft dicht bij de jongste . groetje sorry voor dit bericht

Koffie

Vandaag, 11:15

Goedemorgen,

Zonnebloemetje gisteren lekker genoten in de stad en samen koffie gedronken.
Groot gelijk hoor genieten zolang het kan.
Inge een leuk plaatje en al vroeg toch even iets plaatsen.
Jadi zo dat komt dan wel even binnen hoor als je dat hoort van je vriendin
Zoiets komt altijd onverwachtssterkte hoor.
En nu vast je boodschappen binnen .
Bekske oei ja honden voelen het heel goed aan als er iets is
Duimen dat het mee valt hoor.🙏
Gisteren nog een eindje gefietst nu te veel wind en ga wat fruit eten
Gele kiwi stukje bannaan.
Hier begint het te regenen.

Afbeelding