In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie zaterdagmorgen iedereen
tis nu nog een frisse wind en 16° en dat voelt aangenaam aan
deze voormiddag wat boodschappen doen en daarna onze voetjes onder tafel steken op restaurant
en na de middag wat rusten , want enkele boodschappen doen is al vermoeiend genoeg voor mij
gisteren op bezoek geweest bij Celine voor haar verjaardag en ze had lekkere pannenkoeken gebakken en een lekkere koffie er bij en meer moest da nie zijn , want het heeft gesmaakt
Bekske veel sterkte en hopelijk kan je geholpen worden en je hondjes ook
koffie , je hebt gelijk dat het hier rustig is
en voor jou ook een fijn weekend hoor en geniet er van
en nu kijken of ventje al wakker is om naar de bakkerij te gaan
voor iedereen nog een aangename zaterdag verder

tis nu nog een frisse wind en 16° en dat voelt aangenaam aan
deze voormiddag wat boodschappen doen en daarna onze voetjes onder tafel steken op restaurant
en na de middag wat rusten , want enkele boodschappen doen is al vermoeiend genoeg voor mij
gisteren op bezoek geweest bij Celine voor haar verjaardag en ze had lekkere pannenkoeken gebakken en een lekkere koffie er bij en meer moest da nie zijn , want het heeft gesmaakt
Bekske veel sterkte en hopelijk kan je geholpen worden en je hondjes ook
koffie , je hebt gelijk dat het hier rustig is
en voor jou ook een fijn weekend hoor en geniet er van
en nu kijken of ventje al wakker is om naar de bakkerij te gaan
voor iedereen nog een aangename zaterdag verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

gisteren naar drie tandarts praktijken een mail verstuurt ze hebben het ontvangen maar een antwoord noppes.Zal dinsdag als de huisarts komt vragen wat ik moet doen .Want zonder tanden rondlopen ga ik niet doen .Maar er zijn nog weinige die een kunstgebit maken ook .liever implantaten en dat kost dubbel zoveel als een kunstgebit .Zal blij zijn als ik met de viervoeter naar de dierenarts kan gaan en hopelijk kunnen of weten ze wat er moet gebeuren .Want ik heb al voor mij slaap loze nachten en dan nog de zorg van de viervoeter erbij .Afijn ja het zijn mijn problemen wel Daardoor dat ik nu iets later ben ,ben om iets voor zes uur in slaap gevallen en nu al weer op .Dat weinige slaap begint door te wegen .Ook heb ik gemerkt dat de kleinste haar gezwelletje groter is geworden .zo ik wens iedereen met zo weinig zorgen of pijn liefst geen zorgen of pijn een fijn weekend toe groetje
-
een goeie namiddag iedereen
na een lekkere koffie nu nog efkes komen koekeloeren
koffie , Celine is onze dochter niet hoor , maar de dochter van mijn 10 jaar jongere zuster
en ze is vanaf haar geboorte tot haar 10 jaar héél veel bij ons geweest omdat haar ouders geen tijd hadden voor haar wegens een eigen zaak
en dus zijn wij zo'n beetje haar 2de moeder en vader
en wij zelf hebben geen kinderen
maar toch bedankt hoor en ze is donderdag 28 jaar geworden
jadi alles goed daar bij jou ?????????????????????????,
en nu mijn visjes een vers badje geven sè
tot later

na een lekkere koffie nu nog efkes komen koekeloeren
koffie , Celine is onze dochter niet hoor , maar de dochter van mijn 10 jaar jongere zuster
en ze is vanaf haar geboorte tot haar 10 jaar héél veel bij ons geweest omdat haar ouders geen tijd hadden voor haar wegens een eigen zaak
en dus zijn wij zo'n beetje haar 2de moeder en vader
en wij zelf hebben geen kinderen
maar toch bedankt hoor en ze is donderdag 28 jaar geworden
jadi alles goed daar bij jou ?????????????????????????,
en nu mijn visjes een vers badje geven sè
tot later

jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede zondagmorgen , het zonnetje komt langzaam onze kant uit .. Ik ben de laatste dagen hier niet geraakt .. Er kwam van alles en nog iets tussen . En het was avond voor k het wist . Dus nu eerst even hier dacht ik . Veel weet ik niet te vertellen , straks naar de markt op de kiosk is er weer eens een aperitiefconcert dus we nemen dat gretig mee
Zonnebloemetje een dikke proficiat aan Celine met haar geboortedag . Een dagje te laat maar beter te laat dan niet hé .. Hopelijk alles ok ten huize , ik heb alles in vogelvlucht bijgelezen ..Maar de helft maar onthouden
Bekske ik hoop kan je geholpen worden met uw tandjes , dat is ambetant . Het is van ver gekomen dat men al geen tandarts meer vind .. Naar welke tijd gaan we toch .
Hopelijk komt het ook goed met de hondjes
Hallo Koffie, ook voor u een fijne zondag en wie weet zit er een fietstochtje in .
Zo en nu ga ik een eindje verder op sennet ..
Fijne zondag iedereen
toedeloe
menu: dat wordt friet van het frituur
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
een goeie zondagmorgen iedereen
er word voor vandaag een warme dag voorspeld , maar nu is er nog een fris windje
en dus zal onze airco weer moeten werken vandaag
onze pony is ook aan 't werk en hij is de living aan 't stofzuigen
en tis toch gemakkelijk om tussendoor de vloer eens te laten stofzuigen
jadi geniet er van dadelijk van het aperitiefconcert en laat de frietjes smaken hé deze middag
en ben je er alweer bovenop van je verkoudheid ?????
koffie , hier word het ook een rustig dagje hoor
allé ik moet nog langs de badkamer passeren
want we hebben lang geslapen en das lang geleden
en meestal kan ik dat niet door de krampen , maar gisterenavond had ik eens een paardenmiddel ingenomen om eens zo weinig mogelijk krampen te krijgen zodat ik eens wat beter kon doorslapen
voor alle leutertjes nog een gezellige zondag verder

er word voor vandaag een warme dag voorspeld , maar nu is er nog een fris windje
en dus zal onze airco weer moeten werken vandaag
onze pony is ook aan 't werk en hij is de living aan 't stofzuigen
en tis toch gemakkelijk om tussendoor de vloer eens te laten stofzuigen
jadi geniet er van dadelijk van het aperitiefconcert en laat de frietjes smaken hé deze middag
en ben je er alweer bovenop van je verkoudheid ?????
koffie , hier word het ook een rustig dagje hoor
allé ik moet nog langs de badkamer passeren
want we hebben lang geslapen en das lang geleden
en meestal kan ik dat niet door de krampen , maar gisterenavond had ik eens een paardenmiddel ingenomen om eens zo weinig mogelijk krampen te krijgen zodat ik eens wat beter kon doorslapen
voor alle leutertjes nog een gezellige zondag verder

Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

hier ook en eindelijk binnen geraak geduld is een schone deugd zeggen ze toch .Gisteren mijn nieuwe bril gaan afhalen het is nu een fel groene bril .Heb dit kleur nog nooit genomen maar dacht waarom niet .Volgens de verkoopster kopen de jongelui die felle kleuren .De bril past beter met de hoortoestellen tegen de vorige .Ja ik heb speciale hoortoestellen moeten nemen door men slecht gehoor .En die zijn groter maar het is nu zo ik voel me niet veilig als er veel volk op straat is doordat ik achter mij niets hoor.Ik moet zien als ze iets zeggen maar ja nu moest ik wel gaan gisteren want het uitstellen .Heeft geen zin doordat ze warme dagen geven en ook morgen vroeg weer ens met de grote naar dierenarts .Dinsdag de huisarts en woensdag controle pols .Donderdag levering van de boodschappen .Dan is de week goed bezet al .Daarstraks heb ik me op mijn eigen kwaad gemaakt wilde eerst niet lukken met was op de hangen maar dan is het toch gegaan want met 1 hand is het niet simpel iets doen .Dat is nu al van 30 mei en hoelang nog is een raadsel.De middelvinger,wijsvinger,en duim een gedeelte van pols tot elleboog waar precies mieren in rond kruipen met regelmatig een slaperig gevoel .Krijg wel de horen bewegen ermee dat het niet stijf word maar ze zeggen niet hoe of wat .Maar ik heb al veel geleerd hoe ik moet werken met 1 hand .Nu dit posten want er is terug een machine klaar om op te hangen dus geniet om het even hoe groetje
-
een goeie middag alweer
Bekske hopelijk komt het goed met je pols
heel veel sterkte en juist met die warme dagen dat je zoveel afspraken hebt
ventje is vorige week ook voor een nieuwe bril geweest , maar hij zal die maar deze week hebben omdat de glazen nog moesten besteld worden , en hij heeft ook een zonnebril op sterkte laten maken wat wel gemakkelijk is voor in de auto
allé ik ga aan het middag eten beginnen
wij eten rundstong in Madeirasaus , mmmmmm dat zal smaken
voor iedereen strakjes SMAKELIJK

Bekske hopelijk komt het goed met je pols
heel veel sterkte en juist met die warme dagen dat je zoveel afspraken hebt
ventje is vorige week ook voor een nieuwe bril geweest , maar hij zal die maar deze week hebben omdat de glazen nog moesten besteld worden , en hij heeft ook een zonnebril op sterkte laten maken wat wel gemakkelijk is voor in de auto
allé ik ga aan het middag eten beginnen
wij eten rundstong in Madeirasaus , mmmmmm dat zal smaken
voor iedereen strakjes SMAKELIJK

*** Zie het leven van de zonnige kant ***