In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

jadi

Gisteren, 16:32

Afbeelding
Hallo , ik kom ook even piepen .. Zalig op het terras , te warm in de zon wie had dit gedacht in september ..
Vandaag zondag = rustdag nog niet veel gedaan ..
Koffie sorry ik moest er bij zeggen dat het een ijskreem was .. Ginder kwamen zo ook af met een taart ..
Lekkerbekje njam njam , en gezouten haring je zult gans de dag aan de "fles" hangen hi hi .. grapjeuuu ...Hoe mooi weer uw plaatje
Zonnebloemetje wat lees ik nu , onwel geworden bij de kapster en moeten overgeven .. Amai , ik schrik er van , wat moet dan dat niet voor u geweest zijn, bangelijk. Vandaag een betere en andere dag .. Het is een heerlijk weertje. Geniet van jullie dag
Mama-inge de kruimelbeertjes groeien en bloeien als kolen zo te horen .. Vandaag ook voor u rustdag ..
Koekoek Bekske ik hoop dat jij ook een fijne zondag hebt.
Ik heb me een watertje ingeschonken met een schijfje citroen in .. hmm , lekker .. dat smaakje
Aan iedereen nog een fijne "achternoen" en avond..
toedeloe
menu: was spaghetti zoonlief was naar Kemmel rommelmarkt gegaan ..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

Koffie

Gisteren, 16:45

Hallo luitjes,

Het is een stralende dag met een lekker zonnetje.
Zonnebloemetje zo dat is niet mis als je zo bij de kapster zit.
en dan je eigen niet goed voel denk dat het vandaag wat beter gaat.
Inge de puppy, groeien dus heel goed en altijd leuk om te zien.
Jadi is zeker lekker op het terrasen morgen nog een mooie dag en
een rustdag met een glas water met citroen .
Net terug van een fietstochtje en een glas ijsthee voor mij neus.
Vanmorgen al vroeg Hachee gemaakt moet een paar uur sudderen en nu zo de piepers opzetten en de hachee staat op een laag pitje.
Fijne zondag nog allemaal.

Afbeelding

mama-inge

Gisteren, 19:16

Fijne avond
Vanmorgen wat uitgeslapen en rustig aan gedaan
Vanmiddag met man naar een middeleeuws spektakel, dorp verderop geweest
# Zonnebloemetje, oei, ziek bij de kapper, hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt
# kruimel komt rond 1 oktober weer thuis, de puppies zijn ongeveer 5 week oud

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft

jadi

Vandaag, 09:55

Afbeelding
Goede morgen deze morgen , ik ben onverwachts vroeg uit de veren . Netjes gewassen en gekamd. Naar de loodgieter nogmaals gebeld en intussen is hij al langs geweest met een nieuw wc klok .. Een stukje er uit gehaald .. die gast deed zijn plicht . Maar nog is het niet 100% opgelost .. De vroeger klok had meer stuwkracht, ze maken die niet meer . Omdat de Europese normen verandert zijn .. Soit we gaan moeten roeien met de roeien die we hebben . En nog een ferm nadeel hier in D.ksm..d. zit er enorm veel kalk in het water met alle gevolgen van dien ..
Zo en nu sandalen aan , en naar de markt .
Maar eerst eens zien wat jullie te vertellen hadden , gisteren
Koffie een glaasje ijs-thee dat zou ik ook wel eens durven drinken . Al zweer ik nog altijd op mijn colaatje Z met ijsblokje en schijfje citroen .. ik veronderstel dat jij met piepers , aardappelen, patatjes bedoeld ..Piepers bij ons in het West-Vlaanderen = aan een kus .. En die kun je niet schillen .. hi hi En hachee noemen wij stoverij of stoofvlees njam njam .. Ik heb het opgezocht dit laatste via google
Mama-inge kruimel mag bijna terug naar huis komen .. Ik denk dat jullie haar al serieus missen ..
Fijne dag iedereen zo vergeet ik niemand. Ik kan moeilijk namen onthouden sorry
toedeloe
menu : ik stop vandaag aan het kraam van de hoeveslagerij .. ik weet het dus nog niet
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

Koffie

Vandaag, 15:49

Goedemiddag,

Jadi jij al vroeg op en de loodgieter geweest nog niet helemaal in orde.
Maar ja kalk kan ook veel doen .
Zo zie je maar wat een dialecht kan doen in Nederland of Belgie.😅
en vast wel wat lekkers mee genomen bij de slager.
Inge dus de pups zijn nu 5 weken nog een paar weken en dan komt kruimel weer thuis.
Wat een heerlijk weer vandaag wat dingen in huis gedaan en daarna naar buiten.
iedereen nog een fijne dag .

Afbeelding