Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
Wiana

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 14 Okt 2015, 11:00 
Dank je wel, rebelle, zoals je zegt: héél veel mooie herinneringen én het besef dat ik steeds geprobeerd heb om haar een mooi leven te bezorgen.

Groetjes,

Wiana
rebelle

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 01 Maa 2017, 22:25 

Mijn kleine sloeber is al 3 jaar wat gaat het vlug allemaal .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
Gast

Geplaatst: Wo 01 Maa 2017, 23:35 
Dat is echt schattig Laughing Laughing prachtige foto.
rebelle

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 01 Maa 2017, 23:54 
Het is een echte lieverd . What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
gigi2

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 02 Maa 2017, 16:25  Onderwerp: ming
hello,
iedereen die van dieren houdt zorgt er goed voor !!
mooie hond wat een ras is dit ?
gigi2
Klaartje

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 02 Maa 2017, 19:51 
Is dit geen LHASA APSO ??? "Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez
granny M

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 02 Maa 2017, 20:59 
Of topic, maar fijn om weer iets te lezen van U, Rebelle . En het is zo te zien een echt een super-schattige hond, geniet er maar van !!!
rebelle

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 02 Maa 2017, 23:27 
Inderdaad het is een lhasa apso . What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
rebelle

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 02 Maa 2017, 23:36 

What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
Klaartje

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 03 Maa 2017, 11:07 
Speciaal rashondje en wat een vacht hé..... mooi maar veel onderhoud niet???

Hoe zijn ze van karakter??
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
rebelle

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 03 Maa 2017, 14:34 
Dat onderhoud valt best mee . Het kan gerust met 2x per week . Ik probeer dagelijks maar sla soms eens over . Er zijn wel een paar aandachtsplaatsen die wat extra vragen . Maar ik vind dat het echt goed meevalt . Je hebt dan ook geen haar in huis he . Of toch bijna niet . What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
rebelle

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 03 Maa 2017, 14:39 
En van karakter subliem . Heel zacht , een beetje eigenwijs , maar ik mag zeker niet klagen . Het zijn grote honden in miniatuur . Absoluut geen kefferig gedoe . Ze zeggen eenmaal lhasa altijd lhasa en ja hier is het toch zo . Je kan er grote wand3lingen meedo3n , maar ze zijn ook tevreden met een kleine wandeling . Gaat het eens niet , geeft niet dan is er de tuin om even uit te waaien .
Ze zijn rustig , graag onder de mensen , worden graag gekept maar absoluut niet opdringerig .
Maar ze moeten w3l opgevoed worden , maar dan met de zachte hand en veel liefde en je krijgt er dubbel en dik liefde van terug .
Klaartje

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 03 Maa 2017, 15:12 
Ieder hondenbaasje heeft zo zijn favorietje en onbekend is onbemind.... zelf hou ik het nog het liefst bij een mixje of vooral de Malthezer (kortharige), gemakkelijke en héél schattige maatjes !

Wens je nog veel en lang plezier met je mooi hondje hoor !!
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
rebelle

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 03 Maa 2017, 16:36 
Malthezer is toch ook langharig . Hij behoort ook tot de leeuwhondjes dacht ik .
Ik heb al meerdere rassen gehad maar het evolueert ook met wat kan je wat wil je . Zo wou ik nooit een kleintje en nu ...... . Inderdaad niet alleen net ras maar ieder hondje op zich is speciaal en ze zijn zoals je ze opvoedt . Maar het zijn allemaal schatten .
Klaartje

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 04 Maa 2017, 15:11 
rebelle schreef:
Malthezer is toch ook langharig . Hij behoort ook tot de leeuwhondjes dacht ik .
Ik heb al meerdere rassen gehad maar het evolueert ook met wat kan je wat wil je . Zo wou ik nooit een kleintje en nu ...... . Inderdaad niet alleen net ras maar ieder hondje op zich is speciaal en ze zijn zoals je ze opvoedt . Maar het zijn allemaal schatten .

Inderdaad een Malthezer is per definitie langharig, maar er zijn ook varianten en meer kortharigen, is veel handiger en gemakkelijker in onderhoud.

Het zijn ook gouden hondjes, de mijne was dan misschien een mixje maar had meer krulliger vachtje !

Ga naar: