Jobs - Jobs - Jobs
Ja maar hoe ? Het duurt een jaar voor een MER ( Milieu Effecten Rapport ) uitgebracht wordt dat toelaat of een bedrijf op een terrein een vestiging mag neerplanten.voorn schreef:Hoe kan een ambtenarij nu de economische groei beinvloeden.
Die taken moeten in welk systeem ook uitgevoerd worden.
-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
- Locatie: Groot-Leuven
Julleke, ga toch ergens anders leuteren man:dejules schreef:Volvo gaat niets produceren.
De Volvo XC40 is een hybrid dwz die heeft een enorme batterij.
Die enorme batterij wordt NIET gemaakt in Gent maar wordt hier in de wagen ingebouwd. Die batterij bestaat uit verschillende modules.
"25 apr. 2018 - Wanneer de XC40 T5 Plug-In Hybrid op de wereldmarkten verschijnt is ook nog niet bekend"
Een "enorme" batterij in een hybride? Hèhè.
https://www.volvocars.com/nl-be/modelle ... cificaties
Oké, bij Ford liepen ze gemiddeld tien jaar achter - dat is genoegzaam bekend - niet alleen qua design maar vooral bij technische innovaties, ook hun motoren. Geen wonder dat ze ze niet meer aan de straatstenen kwijt konden, er staan nog ergens, op een of ander verlaten terrein, duizenden in Genk vervaardigde Mondeo's te roesten.
Die batterij wordt NIET gemaakt in Gent wel ingebouwd.MichelN schreef:Julleke, ga toch ergens anders leuteren man:dejules schreef:Volvo gaat niets produceren.
De Volvo XC40 is een hybrid dwz die heeft een enorme batterij.
Die enorme batterij wordt NIET gemaakt in Gent maar wordt hier in de wagen ingebouwd. Die batterij bestaat uit verschillende modules.
"25 apr. 2018 - Wanneer de XC40 T5 Plug-In Hybrid op de wereldmarkten verschijnt is ook nog niet bekend"
Een "enorme" batterij in een hybride? Hèhè.
https://www.volvocars.com/nl-be/modelle ... cificaties
Oké, bij Ford liepen ze gemiddeld tien jaar achter - dat is genoegzaam bekend - niet alleen qua design maar vooral bij technische innovaties, ook hun motoren. Geen wonder dat ze ze niet meer aan de straatstenen kwijt konden, er staan nog ergens, op een of ander verlaten terrein, duizenden in Genk vervaardigde Mondeo's te roesten.
Dit geldt voor bijna alle onderdelen zoals motor, zetels, uitlaten, ...
Als ge een conventioneel batterijke moet inbouwen dan neemt dat maar een klein plaatske in op produktielijn.
Als ge een enorme hybride batterij moet inbouwen die ook nog eens uit verschillende modules bestaat dan moet ge uw produktielijn gevoelig uitbreiden alsook een tamelijk groot magazijn bijbouwen om enkele dagen voorraad te hebben.
U begrijpt het verschil niet tussen onderdelen vervaardigen en onderdelen inbouwen.
Komt U uit de statutaire leegloperij?
ps Volvo Gent is een aflopende zaak, max 5 jaar!
Laatst gewijzigd door dejules op 07 jun 2018, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
- Locatie: Groot-Leuven
Hebt gij ooit in uw leeglopersleven een hybride wagen van dichtbij gezien? Ik denk het niet, anders kwam je niet met dergelijke idiote praatjes - "enorme hybride batterij" - voor de dag. Het maakt geen ene moer uit waar de onderdelen gemaakt worden, feit blijft dat Volvo Gent meer dan vijfduizend werknemers in de productie tewerkstelt.dejules schreef:NIET gemaakt in Gent wel ingebouwd.
Dit geld voor bijna alle onderdelen zoals motor, zetels, uitlaten, ...
Als ge een conventioneel batterijke moet inbouwen dan neemt dat maar een klein plaatske in op produktielijn.
Als ge een enorme hybride batterij moet inbouwen die ook nog eens uit verschillende modules bestaat dan moet ge uw produktielijn gevoelig uitbreiden alsook een tamelijk groot magazijn bijbouwen om enkele dagen voorraad te hebben.
U begrijpt het verschil niet tussen onderdelen vervaardigen en onderdelen inbouwen.
Neen, domoor, ik ben 12 jaar werknemer en 35 jaar zelfstandige geweest. Hoeveel jaar hangt gij al aan het infuus, profiteur? Pfffw, geen wonder dat gij nooit van de straat geraakt zijt.Komt U uit de statutaire leegloperij?
Uw vrouw komt uit de statutaire leegloperij net als uw kinderen, toch?MichelN schreef:Neen, domoor, ik ben 12 jaar werknemer en 35 jaar zelfstandige geweest.
-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
- Locatie: Groot-Leuven
Neen, idioot, die heeft de kinderen thuis opgevoed en ze heeft nooit van uitkeringen geleefd zoals jij. Nu ja, jij hebt nooit een gezin gekend. Geen wonder, wie het langer dan twee weken bij jou uithield kwam al in aanmerking voor een medaille voor moed en zelfopoffering, of het moet een masochiste geweest zijn. En nu uit mijn ogen, stuk chagrijn.dejules schreef:Uw vrouw komt uit de statutaire leegloperij net als uw kinderen, toch?MichelN schreef:Neen, domoor, ik ben 12 jaar werknemer en 35 jaar zelfstandige geweest.
Ja.MichelN schreef: Hebt gij ooit een hybride wagen van dichtbij gezien?
Heeft U ooit de batterij van een hybride wagen gezien?
Weet U, die 5.000 mensen, die kunt U kwijt in het kleine voetbalstadion van Tubize.MichelN schreef: Het maakt geen ene moer uit waar de onderdelen gemaakt worden, feit blijft dat Volvo Gent meer dan vijfduizend werknemers in de productie tewerkstelt.
Indien U de gesubsidieerde mensen die poetsen met dienstencheques in een voetbalstadion wenst te steken dan kom je niet toe met de stadions van FC Barcelona, Real Madrid en Valencia FC samen!
Wist U dat de helft van alle actieven hun inkomen uit arbeid rechtstreeks uit de schatkist krijgen?
Laatst gewijzigd door dejules op 08 jun 2018, 00:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Het gaat blijkbaar niet goed met U, toch?MichelN schreef:En nu uit mijn ogen, stuk chagrijn.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
dejules schreef:Wist U dat de helft van alle actieven hun inkomen uit arbeid rechtstreeks uit de schatkist krijgen?
Uit 'arbeid' ? Ik dacht dat leeglopers een inkomen kregen wegens 'aanwezigheid' .
En het zijn er volgens mij meer: als de staat een privéonderneming aanspreekt om de weg te herstellen, dan betaalt de staat al die werknemers met belastinggeld en die had je er nog niet bijgeteld.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
- Locatie: Groot-Leuven
Gij bij Ford al zeker niet, daar zijn ze er nog over aan het nadenken.dejules schreef:Ja.MichelN schreef: Hebt gij ooit een hybride wagen van dichtbij gezien?
Heeft U ooit de batterij van een hybride wagen gezien?
FYI mijn jongste dochter rijdt al vijf jaar met een hybride en sinds twee weken met een splinternieuwe.