Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

05 nov 2017, 19:56

Een Australische imam grijpt de beroering rond Weinstein aan om de hijab te promoten. Mannen zouden zich moeten kunnen beheersen, beaamt hij, maar telkens weer blijkt dat het niet lukt. Daarom moeten vrouwen een hoofddoek dragen en zeker ook geen armbanden als ze de straat op gaan, aldus Sheikh Zainadine Johnson.

In 2006 had grootmufti Sheikh Taj el Din al-Hilaly al duidelijk gemaakt dat een vrouw zonder hijab het probleem vormt: 'the uncovered meat is the problem' , aldus deze kenner.

Bron: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... n-bay.html
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

jure
Lid geworden op: 27 okt 2004, 11:28

06 nov 2017, 13:26

Het wordt tijd dat die ene Jezus terugkomt en elke tempel, kerk, parlement en of die regeringsbende eens grondig met de karwats komt bewerken en hen allen die gebouwen uitjaagd met de woorden : jullie misbruiken mijn titel van de Christus door zich =christenen te noemen.
Huichelaars, in mijn naam hebben zich honderden laten afslachten en jullie verdedigen Mij nog niet eens.
Allen, blank, bruin, zwart, geel of rood moeten het Evangelie belijden. Wie niet met Mij is is tegen Mij.
In de middeleeuwen was het traditie dat laten mochten afgemaakt en lijfeigenen uitgeperst worden door de leenheren.
TRADITIE wat een k-woord.
Cultuur, het zingen, het dansen, het feestvieren, het schrijven dat is cultuur en waardevol te bewaren.
Stop met klagen of doe er iets aan, tegen die islamisering .
Breng alles in het licht met Kerstmis, bouw de grootste stallen en plant de hoogste kerstbomen.
Ga bij iedere buur een zalig kerstmis wensen, ook bij de moslim.
Eendracht maakt Macht.
Ik geef je geen hand. Ik wil je omhelzen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

06 nov 2017, 15:17

Vorige week heb ik in een posting vermeld dat de illustere prof. Tariq Ramadan aangeklaagd wordt voor verkrachting met geweld (er lopen nu al meerdere aanklachten).
Op de cover staat de islamkenner afgebeeld met als tekst: 'Ik ben de 6e pilaar van de islam'. De vijf andere pilaren zijn de geloofsbelijdenis - vasten - aalmoezen geven - bidden - op bedevaart gaan naar Mekka.

Er zijn doodsbedreigingen geuit tov de redactie van Charlie Hebdo. Je moet toegeven: Ch. H. ramt er weer heftig in.
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

06 nov 2017, 17:10

jure schreef:Het wordt tijd dat die ene Jezus terugkomt en elke tempel, kerk, parlement en of die regeringsbende eens grondig met de karwats komt bewerken en hen allen die gebouwen uitjaagd met de woorden : jullie misbruiken mijn titel van de Christus door zich =christenen te noemen.
Ge zult u moeten haasten wat die kerken betreft, hier in het dorp worden twee van de vier kerken binnenkort ontwijd.
Thank God I'm an atheist.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

07 nov 2017, 16:05

Weliswaar enkele maanden oud, maar toch even actueel:

Zweden heeft nu zo'n 2.000 radicale en gewelddadige extremisten in huis, zo meldt de SAPO, de Zweedse veiligheidsdienst. In 2010 waren er nog maar 200. Dus maal 10 op 7 jaar tijd. Durft iemand dat nog eens een aantal jaren extrapoleren?


Sapo krijgt nu ook zowat 6.000 tips over extremisme binnen per maand. Vijf jaar geleden was dat maar 1/3.

Bron: http://www.gp.se/nyheter/sverige/tio-g% ... -1.4407072
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

07 nov 2017, 16:43

Die Welt schrijft dat de politie van Berlijn een sterk vermoeden heeft dat de politie geïnfiltreerd is door Arabische misdaadbendes waarvan sommigen politieagent geworden zijn. Dat zou moeten blijken uit gelekte bandopnames van de politieacademie.
De CDU en de FDP hebben allebei om een bijzondere bijeenkomst gevraagd van de Commissie Binnenlandse Zaken.

Bron: http://bit.ly/2zpkqvU
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

08 nov 2017, 14:42

Soms zijn de feiten echt symbolisch voor de bredere realiteit. Als het niet zo ernstig was, dan zou men er zowaar eens goed om kunnen lachen. Lees dit:

In het West-Bengaalse Nadia district zijn 7 mannen binnengedrongen in een christelijke conventschool. Na hun vandalenstreken werd een 71-jarige non verkracht door een 28-jarige man. En nu komt het: zijn naam is Nazrul ISLAM.

Kan het duidelijker? De christelijke wereld wordt verkracht door de islam.
Ik weet niet goed welk icoontje hier best bij past...

Bron: https://www.ndtv.com/india-news/banglad ... al-1772284
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

11 nov 2017, 15:37

Afbeelding

De daders van de seksuele uitbuiting van Britse kinderen ('grooming') beweren nu vlakaf dat zij zelf geen schuld dragen: het is de Britse maatschappij die misbruikers 'aanmoedigt' .

Bron: http://bit.ly/2hqZ1vH
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

11 nov 2017, 16:10

In Clichy, Frankrijk, hebben de moslims de gewoonte aangenomen om op vrijdagmiddag op een openbaar plein hun gebeden te komen bidden. Ze nemen het plein dan gewoon in.

Vorige week besloot de burgemeester dat het welletjes was. Samen met tientallen verkozenen trokken ze naar het plein en zongen daar de Marseillaise terwijl de moslims hun hoofd op het zand duwden.
Bekijk de korte filmpjes op deze bladzijde: https://www.thelocal.fr/20171110/french ... -in-street
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

12 nov 2017, 00:05

Will gij zou hier ne goeie journalist zijn. Onze media , de boel laten opkopen hier en terug verhuren aan ons.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

12 nov 2017, 09:58

Wil. schreef:In Clichy, Frankrijk, hebben de moslims de gewoonte aangenomen om op vrijdagmiddag op een openbaar plein hun gebeden te komen bidden. Ze nemen het plein dan gewoon in.
Elke keer als ze dat doen: waterkanon inzetten en op hun konten spuiten.
Het zal rap gedaan zijn!
Ondank is 's werelds loon

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

12 nov 2017, 23:18

Erdogan verwerpt de "gematigde islam" die de Saoedi's willen doen wortel schieten in hun regio. Er is maar één islam, zegt Erdogan. Dat 'gematigde' is een uitvinding van het Westen om de moslimgemeenschap te verzwakken, aldus de Recep.

Hij deed die uitspraak op een bijeenkomst van alle islamitische landen in Ankara. Hij blijft hiermee helemaal op de lijn die hij enkele jaren geleden al uittekende: er is maar één islam.

Bron: http://deathrattlesports.com/erdogan-re ... ims/158128
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

13 nov 2017, 07:58

maior domus schreef:
Wil. schreef:In Clichy, Frankrijk, hebben de moslims de gewoonte aangenomen om op vrijdagmiddag op een openbaar plein hun gebeden te komen bidden. Ze nemen het plein dan gewoon in.
Elke keer als ze dat doen: waterkanon inzetten en op hun konten spuiten.
Het zal rap gedaan zijn!

En het water vervangen door varkensbloed !!

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

13 nov 2017, 20:12

tokkio schreef: Der uit met die soort,de paar goei met de slechte,ze zijn met haat geboren, en eens maken ze de klik en roepen ze hun beroemde woorden van Allahoe akbar.
Daar zit het hem, velen zijn zogezegd geïntegreerd, maar bij sommige gebeurtenissen(geboorte, huwelijk enz.) veranderen ze volledig, heb dit zelf ondervonden.
Heb meegemaakt dat een moslima die bij ons was tewerkgesteld, plots geen vlees meer wilde eten die niet onverdoofd was geslacht , plots heel intensief de ramadan naleefde, eiste haar hoofdoek te dragen op 't werk, iets die gevaren meebracht, voordien was dat geen probleem voor haar, ze droeg een hoofddoek het was net of ze wilde haar ontslag krijgen, dit is haar gelukt, is zomaar vertrokken zonder zelfs haar opzegperiode uit te doen...
Praktisch had ze met iedereen een hartelijke band, kwam en amuseerde zich op bedrijf feestjes... ze was vertrokken zonder maar iemand een 'woord' te geven , laat staan een handdruk....
Eerlijk gezegd, er woont al sinds ik hier woon een 'vreemdeling en z'n familie' in de straat, nog nooit hebben die zich laten opmerken, ik natuurlijk niet waarom die hier zijn komen wonen, of dat ze de islam belijden, het zijn wel Marokkanen.

Nu bij die rellen in het Brusselse staan ze weer op een rijtje zich afvragend hoe dit allemaal kan gebeuren... die vrouw die haar meubelzaak kort en klein had zien slaan, wist heel goed, veel beter dan al die dikke nekken wat er moet gebeuren...
Wat niet al lachend kan gezegd.....

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

13 nov 2017, 23:31

Och omdat er eentje tussen zit die wat kattenkwaad uithaalt, zijn ze toch niet allemaal slecht?
Ik heb lieve islamitische buren.
Ik ga dikwijls bij hen op de thee.
Dan praten we over koetjes en kalfjes

(Op een keer probeerde ik over wat anders, maar dat kwam niet goed).

Zo praten de linkiewinkies. :evil:
Ondank is 's werelds loon