Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

19 mar 2018, 09:14

Ice schreef:
Wil. schreef:Vredesproces met Koerden? Turkije?  Da's 't eerste wat ik daarvan hoor. :roll:
Hij heeft ook een artikel opgeduikeld van drie jaar geleden, Wil, staat er ook bij: 2015....in tijden waar situaties veranderen van dag tot dag is dat een beetje achterhaald? :roll:
De Koerden bestrijden in Syrië en Irak met succes de jihadi's van IS.

Natuurlijk is dat niet naar de zin van erdorat, die stiekum daesh/is bewapent en steunt...de leugenaar werd al meermaals ontmaskerd...typisch: anderen verwijten wat ie zelf doet.
Beweren dat Koerden terroristen zijn om genocide te kunnen plegen, wie is dan de liegende terrorist?
En waar zijn nu de eu criminelen met hun mensenrechten? Human Rights watch? Amnesty International? Ngo's? Iémand die tegen deze genocide protesteert?  :evil:
Of gelden mensenrechten niet voor de Koerden?
En de schandelijke vluchtelingenkampen voor syriërs en andere vluchtelingen in turkije waar vluchtelingen onmenselijk worden mis- en behandeld?
Maar wel zeuren en jammeren over de (luxe!) opvang van vluchtelingen in europese asielcentra!  :x
De Koerdische PKK staat wel degelijk op de Amerikaanse en de Europese terroristenlijst Ice, m.a.w als deze instellingen liegen, dan liegt ook Erdogan.
En als je alle ngo's in één adem criminelen noemt, HOE noem jij dan de NAVO, een instelling die de ogen sluit voor de Turkse bombardementen, en....waar Belgie, met zijn PRO Koerden meerderheid deel van uitmaakt.
 
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

19 mar 2018, 10:25

Afbeelding

Het christelijke Holy Cross College heeft haar eigen mascotte - de gehelmde kruisvaarder - tot politiek incorrect symbool verklaard. Reden? Het zou wel eens beledigend kunnen gevonden worden door moslims wanneer de voetbalploeg het veld  opkomt, vergezeld van de mascotte.

Alweer een voorbeeld van de uitzaaiing van de kanker van het poco-denken.  De voorzitter van het college houdt voorlopig nog vast aan de benaming crusader - kruisvaarder - want de afgestudeerden van het college zijn bezig de wereld te veranderen in de goede richting en in die zien zijn ze kruisvaarders.

Niets geeft een spreekwoordelijke wolf meer aansporing dan te zien dat zijn potentieel slachtoffer verzwakt is. De crusader-benaming zal vallen en uiteindelijk zal het even beledigende Holy Cross er ook nog wel aan moeten geloven.

Nu ik eraan denk: de firma Viking die kantoorbenodigdheden verkoopt, trapt wel elke dag op mijn tere teentjes: hun benaming herinnert me telkens weer aan de gruwelijkheden die de Vikings hier hebben begaan.... bwèèèi :cry:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

19 mar 2018, 11:52

Vrijzinnige schreef:De Koerdische PKK staat wel degelijk op de Amerikaanse en de Europese terroristenlijst Ice, m.a.w als deze instellingen liegen, dan liegt ook Erdogan. En als je alle ngo's in één adem criminelen noemt, HOE noem jij dan de NAVO, een instelling die de ogen sluit voor de Turkse bombardementen, en....waar Belgie, met zijn PRO Koerden meerderheid deel van uitmaakt.
Natuurlijk liegen ze, alle handen op dezelfde buik, politieke strategie....Koerden vechten tegen is-terroristen die de turk zelf steunt want die terroristen zijn tenslotte opgericht door cia, mossad met medeweten van eu...

Vs heeft een verleden van beide strijdende partijen om beurt te 'steunen' naargelang de georkestreerde uitkomst, zowat de verdeel en heers tacktiek op wereldschaal. Politiek schaakspel met het gepeupel als pionnen, 'menselijk afval' zoals de 1% elite de 99% bestempeld.
En navo? Dat is al jaren geleden geweten dat navo en vn onderdelen zijn van agenda 21/nwo..

@Wil: de Britten staan al verder qua islamisering dan de rest van europa...(gedoogbeleid ronselen jihadi's op elke straathoek, sharia rechtbanken etc...)..elke speler zou nu op het veld moeten verschijnen als kruisvaarder uit protest maar mogelijk zijn die ook al zover besmet met islam kanker en politieke correctheid dat ze zich niet eens bewust zijn van hun zelfverloochening.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

19 mar 2018, 12:20

Ik was vergeten de link erbij te zetten. Dit gaat over Worcester in Massachusetts in de VS.
Bron: http://bit.ly/2HHj8wQ
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

19 mar 2018, 19:05

Ice schreef:
Vrijzinnige schreef:De Koerdische PKK staat wel degelijk op de Amerikaanse en de Europese terroristenlijst Ice, m.a.w als deze instellingen liegen, dan liegt ook Erdogan. En als je alle ngo's in één adem criminelen noemt, HOE noem jij dan de NAVO, een instelling die de ogen sluit voor de Turkse bombardementen, en....waar Belgie, met zijn PRO Koerden meerderheid deel van uitmaakt.
Natuurlijk liegen ze, alle handen op dezelfde buik, politieke strategie....Koerden vechten tegen is-terroristen die de turk zelf steunt want die terroristen zijn tenslotte opgericht door cia, mossad met medeweten van eu...

Vs heeft een verleden van beide strijdende partijen om beurt te 'steunen' naargelang de georkestreerde uitkomst, zowat de verdeel en heers tacktiek op wereldschaal. Politiek schaakspel met het gepeupel als pionnen, 'menselijk afval' zoals de 1% elite de 99% bestempeld.
En navo? Dat is al jaren geleden geweten dat navo en vn onderdelen zijn van agenda 21/nwo..

@Wil: de Britten staan al verder qua islamisering dan de rest van europa...(gedoogbeleid ronselen jihadi's op elke straathoek, sharia rechtbanken etc...)..elke speler zou nu op het veld moeten verschijnen als kruisvaarder uit protest maar mogelijk zijn die ook al zover besmet met islam kanker en politieke correctheid dat ze zich niet eens bewust zijn van hun zelfverloochening.
Ice, lees je "eigen reactie" nog eens goed na, en als jij van oordeel bent dat dit de waarheid is, dan kan en zal je misschien begrijpen waarom er zoveel haat is in het midden oosten t.o.v het westen.
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

19 mar 2018, 19:27

Vrijzinnige schreef:Ice, lees je "eigen reactie" nog eens goed na, en als jij van oordeel bent dat dit de waarheid is, dan kan en zal je misschien begrijpen waarom er zoveel haat is in het midden oosten t.o.v het westen.
Misschien volgen ze wel graag dit woord op dat 1.400 jaar geleden werd gesproken: koran, soera 60 vers 4
"Wij hebben niets uitstaande met u en hetgeen gij buiten Allah aanbidt. Wij verwerpen u en er is tussen u en ons eeuwige vijandschap en haat ontstaan, tenzij gij in Allah, de Enige gelooft."


Als Allah zegt dat moslims een eeuwige vijandschap koesteren tov iedereen die niet in Allah gelooft, dan verklaart dat volgens mij heel veel, zo niet alles van wat er aan problemen ontstaan zijn. Maar misschien heb ik die woorden 'uit hun context gerukt' en 'verkeerd geïnterpreteerd'. Kan 'eeuwige vijandschap en haat' op één of andere manier of langs een andere invalshoek ook betekenen dat Allah eigenlijk bedoelt dat hij ook van ongelovigen houdt? Ik sta open om nieuwe dingen bij te leren, Vz.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

19 mar 2018, 19:40

Wil. schreef:
Vrijzinnige schreef:Ice, lees je "eigen reactie" nog eens goed na, en als jij van oordeel bent dat dit de waarheid is, dan kan en zal je misschien begrijpen waarom er zoveel haat is in het midden oosten t.o.v het westen.
Misschien volgen ze wel graag dit woord op dat 1.400 jaar geleden werd gesproken: koran, soera 60 vers 4
"Wij hebben niets uitstaande met u en hetgeen gij buiten Allah aanbidt. Wij verwerpen u en er is tussen u en ons eeuwige vijandschap en haat ontstaan, tenzij gij in Allah, de Enige gelooft."


Als Allah zegt dat moslims een eeuwige vijandschap koesteren tov iedereen die niet in Allah gelooft, dan verklaart dat volgens mij heel veel, zo niet alles van wat er aan problemen ontstaan zijn. Maar misschien heb ik die woorden 'uit hun context gerukt' en 'verkeerd geïnterpreteerd'. Kan 'eeuwige vijandschap en haat' op één of andere manier of langs een andere invalshoek ook betekenen dat Allah eigenlijk bedoelt dat hij ook van ongelovigen houdt? Ik sta open om nieuwe dingen bij te leren, Vz.
Wie heeft dat eigenlijk gezegd Wil God of Allah  :lol: :lol: :lol:

Allah is het Arabisch woord voor God. Het is het enige Arabische woord dat noch mannelijk, noch vrouwelijk is - het heeft ook geen meervoudsvorm. Deze taalkundige kenmerken benadrukken meteen de unieke aard van God. Mede daarom, en omdat de Koran in het Arabisch geopenbaard is, verkiezen de meeste muslims het woord Allah boven het woord God, maar de betekenis van beide termen is hetzelfde.
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

19 mar 2018, 20:12

Vrijzinnige schreef:Wie heeft dat eigenlijk gezegd Wil God of Allah  :lol: :lol: :lol:
Wanneer iemand het gebruik van de leestekens niet beheerst en ze dus maar weglaat, dan geeft dat aanleiding tot grappige interpretaties. Vz, je bedoelde waarschijnlijk: 'Wie heeft dat eigenlijk gezegd? Wil, God of Allah? :lol:

Allah is het Arabisch woord voor God. Het is het enige Arabische woord dat noch mannelijk, noch vrouwelijk is - het heeft ook geen meervoudsvorm. Deze taalkundige kenmerken benadrukken meteen de unieke aard van God. Mede daarom, en omdat de Koran in het Arabisch geopenbaard is, verkiezen de meeste muslims het woord Allah boven het woord God, maar de betekenis van beide termen is hetzelfde.
Ja, de woordjes wel, want een Arabisch sprekende christen zal bidden tot Allah, maar de inhoud komt niet overeen.

• God heeft een zoon, dat staat althans te lezen in de bijbel: Johannes 10: 36 - Hoe kunt u dan beweren dat Ik God beledig wanneer Ik zeg dat Ik zijn Zoon ben? Ik ben nog wel door de Vader uitgekozen en naar de wereld gestuurd.

• Nadien heeft Mohammed Allah 'gehoord' en die zegt dat het de grootste  misdaad is om aan Allah een deelgenoot toe te schrijven, dwz zonen of dochters. Daarvoor bestaat geen vergeving: de hel is dit soort mensen hun lot en de moslim moet hen bevechten, reeds in dit leven. Het is dan ook niet meer dan normaal dat er "een eeuwige vijandschap en haat" bestaat tegenover christenen en joden. En een aantal gelovigen volgt die raad/opdracht ook uit. We ervaren dat dagelijks.
 Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

sibarita
Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44

19 mar 2018, 23:30

Ze  mogen  ook niets in Duitsland   ! 

http://www.dw.com/de/muslimin-darf-nich ... a-43037735

de arme   man  krijgt een  boete  !!!  en is  ook  nog verwonderd  !


https://www.telegraaf.nl/nieuws/1799588 ... n-hand-gaf
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

20 mar 2018, 08:28

Wil. schreef:
Vrijzinnige schreef:Wie heeft dat eigenlijk gezegd Wil God of Allah  :lol: :lol: :lol:
Wanneer iemand het gebruik van de leestekens niet beheerst en ze dus maar weglaat, dan geeft dat aanleiding tot grappige interpretaties. Vz, je bedoelde waarschijnlijk: 'Wie heeft dat eigenlijk gezegd? Wil, God of Allah? :lol:

Allah is het Arabisch woord voor God. Het is het enige Arabische woord dat noch mannelijk, noch vrouwelijk is - het heeft ook geen meervoudsvorm. Deze taalkundige kenmerken benadrukken meteen de unieke aard van God. Mede daarom, en omdat de Koran in het Arabisch geopenbaard is, verkiezen de meeste muslims het woord Allah boven het woord God, maar de betekenis van beide termen is hetzelfde.
Ja, de woordjes wel, want een Arabisch sprekende christen zal bidden tot Allah, maar de inhoud komt niet overeen.

• God heeft een zoon, dat staat althans te lezen in de bijbel: Johannes 10: 36 - Hoe kunt u dan beweren dat Ik God beledig wanneer Ik zeg dat Ik zijn Zoon ben? Ik ben nog wel door de Vader uitgekozen en naar de wereld gestuurd.

• Nadien heeft Mohammed Allah 'gehoord' en die zegt dat het de grootste  misdaad is om aan Allah een deelgenoot toe te schrijven, dwz zonen of dochters. Daarvoor bestaat geen vergeving: de hel is dit soort mensen hun lot en de moslim moet hen bevechten, reeds in dit leven. Het is dan ook niet meer dan normaal dat er "een eeuwige vijandschap en haat" bestaat tegenover christenen en joden. En een aantal gelovigen volgt die raad/opdracht ook uit. We ervaren dat dagelijks.
 Afbeelding
Tja Wil, niet alle forumleden zijn nu eenmaal pastoors op rust  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

20 mar 2018, 10:25

Jij hebt al heel veel kunnen bijleren sinds je hier aangemeld bent, nietwaar Vz? Je zult vast de dwaze gedachten uit je eerste dagen niet meer herhalen, hoop ik. Alles hangt ervan af of het blijft 'plakken', hé? Ik heb mijn twijfels, maar we zien het wel.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

20 mar 2018, 10:35

Wil. schreef:Jij hebt al heel veel kunnen bijleren sinds je hier aangemeld bent, nietwaar Vz? Je zult vast de dwaze gedachten uit je eerste dagen niet meer herhalen, hoop ik. Alles hangt ervan af of het blijft 'plakken', hé? Ik heb mijn twijfels, maar we zien het wel.
Dat dachten de vroegere pastoors ook, tijdens de opvraging van de dagdagelijkse Catechismus, waarvan NIEMAND iets begreep ! Nu nog niet overigens !  :lol: :lol: :lol:

Denk maar aan het dogma van de onbevlekte Ontvangenis van Maria  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

20 mar 2018, 10:44

Vrijzinnige schreef:Denk maar aan het dogma van de onbevlekte Ontvangenis van Maria  :lol: :lol: :lol:
Zelfs dat begrijpt hij (Vz) nog steeds niet!

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

20 mar 2018, 11:13

MichelN schreef:
Vrijzinnige schreef:Denk maar aan het dogma van de onbevlekte Ontvangenis van Maria  :lol: :lol: :lol:
Zelfs dat begrijpt hij (Vz) nog steeds niet!
Dat klopt volledig Michel, want volgens mij is er nog steeds een vrouwelijke eicel nodig, en mannelijk zaad ! Maar het zou natuurlijk kunnen dat de wetenschap bij het begin van onze jaartelling veel slimmer was dan nu het geval is. 
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

20 mar 2018, 13:11

Het bewijs is nu ook geleverd door Vz. Hij snapt het niet.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.