Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

11 aug 2017, 13:39

Afbeelding

jure
Lid geworden op: 27 okt 2004, 11:28

11 aug 2017, 14:34

Paca schreef:Afbeelding
:D :D :D :D
Ik geef je geen hand. Ik wil je omhelzen.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

11 aug 2017, 15:47

Wil. schreef:
socrates schreef:Een paar vraagjes: 1. Waar begint en eindigt het Westen waaruit de Islam()s moeten worden gebannen ?
Onze eerste bekommernis moet onze eigen regio zijn. Dat is Europa, maar het Westen is ruimer. Dat omvat ook de Noord-Amerika en Australië. Ik sluit me aan bij de indeling die Huntington gemaakt heeft in 'Botsende Beschavingen'.

In feite moet de islam gebannen worden uit alle gebieden die niet in meerderheid bevolkt zijn met islamieten. Al die andere beschavingen hebben hetzelfde probleem met de islamideologie: ze zullen onderworpen moeten worden en dat gaat niet zonder slag of stoot gebeuren.
Ofwel verwijder je dan de islamieten ofwel gaan ze ondergronds zoals de christenen in de eerste jaren na J.C. Welke autoriteit heeft de bevoegdheid om te besllssen dat de Islam in het Westen verboden is. Deze ideologie staat nog niet eens op een lijst van sekten.Eerst zal de Arabische olie moeten opgebruikt zijn en dan nog zullen de machtige drijvende krachten, achter de schermen, hun "beschavingswerk" blijven voortzetten.
De nazi's zijn wèl verwijderd uit Europa, maar het nazisme leeft er nog steeds, zij het grotendeels ondergronds .Maar worden nazisme en fascisme schuchter maar gestaag weer meer populair, vooral bij degenen die zelf niet beseffen welke leer zij aanhangen.
Laat het middel nooit het doel vervangen !

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

11 aug 2017, 17:07

Wat zijn sekten? Het protestantisme is een afsplitsing van het katholicisme - is dat dan een sekte? Is het christendom een sekte? De oorsprong ligt alvast in sektarische kringen, net zoals de islam.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

11 aug 2017, 19:43

frits1955 schreef:Wat zijn sekten? Het protestantisme is een afsplitsing van het katholicisme - is dat dan een sekte? Is het christendom een sekte? De oorsprong ligt alvast in sektarische kringen, net zoals de islam.
Zoals ik het zie zijn praktisch alle georganiseerde en hiërarchisch gestoelde "godsdiensten" sekten. De meesten zijn trouwens ook wel "sektarisch".
Laat het middel nooit het doel vervangen !

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

11 aug 2017, 22:42

plopperdeplop schreef:Al wie zegt dat onschuldige mensen doden gehonoreerd zal worden met 77 maagden in het paradijs is een grote leugen.Deze uitspraak komt uit de mond van de koning van Marokko .Stond gisteren in een Franstalige krant. En dat is toch een niet van de minste.
77 maagden? Dat zijn er 5 te veel. Als de koning van Marokko dat heeft gezegd, dan moet hij dringend op bijles over zijn godsdienst.

Ten tweede: wie is de koning van Marokko? Ja, ja, ik ken zijn naam en ik weet hoe hij eruit ziet, maar welke legitimiteit heeft die man? Wordt hij erkend als een groot korangeleerde en islamkenner?

Ten derde: zelfs als hij de islamideologie van binnen en van buiten kent - wat niet het geval is - dan nog komt hij op de tweede plaats na Mohammed. Liet Mohammed onschuldigen ombrengen? Ja. Of misschien toch niet... Het hangt af van je definitie van 'onschuldig'. Iedereen die het aanbod krijgt om moslim te worden en die dat aanbod weigert, begaat een grote zonde tegen Allah. Die mens is niet onschuldig.

• Mohammed: ‘Ik heb de opdracht gekregen om te vechten tegen mensen tot zij getuigen dat er geen God is buiten Allah, dat Mohammed zijn boodschapper is en zij hun gebeden bidden en de zakat betalen.’
(Sahih Muslim 1- 31)

• Bij de verovering van Mekka had Mohammed overigens een lijst met een 10-tal namen van mensen die moesten vermoord worden. Twee meisjes die spotliedjes over hem hadden gezongen, stonden erbij. Eén ontsnapte, de andere werd vermoord. Onschuldig?

• Als een moslim besluit uit de moslimgemeenschap te treden en ondanks aandringen toch bij die beslissing blijft, dan mag hij gedood worden. Is er dan een onschuldige gedood? Neen. Allah himself zegt dat in de koran: hoofdstuk 4: 89

"Neem daarom geen vrienden of vertrouwelingen/beschermheren uit hun midden totdat zij uit hun toestand (niet-gelovig) treden en gaan werken voor de zaak van Allah (islam). Maar als zij weer uit de islam treden (en terugkeren naar niet-gelovigen), grijp hen dan en dood hen waar gij hen ook vindt en neem vriend noch helper uit hun midden."


• Allah in de koran: hfst 9: 29: "Bestrijd diegenen onder de mensen van het Boek (joden/christenen), die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn.

Dat bestrijden in dit laatste voorbeeld is niet 'overtuigen met woorden'. Het woord in het Arabisch is 'qitalu' en dat wil zeggen dat er gevochten wordt terwijl er bloed vloeit.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

12 aug 2017, 16:43

In Iran (Sjiietisch) gaan de clerici in het verzet tegen een amendement om de leeftijd om te huwen op te trekken. Op dit ogenblik is het mogelijk dat een zestiger met een meisje van 9 jaar trouwt, op voorwaarde dat de vader van het kind zijn goedkeuring geeft.
Wettelijk is de minimumleeftijd 13 jaar, maar als de bovenstaande voorwaarden voldaan zijn, dan mag het eerder.
Bron: http://www.ncr-iran.org/en/news/women/2 ... aw-in-iran

Waarom precies 9 jaar? Omdat de profeet voor het eerst tijdens zijn al eerder gesloten huwelijk met het kind Aisha, penetrerende seks had met haar toen ze 9 was. Voordien had hij al wel aan 'Clinton-seks' gedaan met haar: dwz. ipv 'intercourse' deed hij aan 'outercourse'.


Dit is voor de meeste westerlingen een overduidelijk geval van een onderdeel dat niet acceptabel is van de ideologie die 'islam' heet. Maar er zijn voldoende andere aspecten die ons doen zeggen: 'hou die ideeën buiten uit het Westen.'
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

sibarita
Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44

14 aug 2017, 23:17

Om te "oefenen" zij er nog de ezels !!


:evil:


http://nieuws.tpo.nl/2017/08/12/kindere ... seks-ezel/
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
Gast

14 aug 2017, 23:34

Sabarita wij zijn verkeerd omdat wij die idiote ideologie van een islam niet kennen en geen begrip op brengen.
Zij zijn vredelievend en normaal, wij zijn de abnormale in deze wereld.
Hoop dat die ezel niet teveel afgezien heeft toen ze hem afmaakten want ik ben dierenvriend tous court maar zulk uitschot, achterlijk volk is nog geen knip voor de neus waard.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

15 aug 2017, 10:09

Dicksy schreef:Sabarita wij zijn verkeerd omdat wij die idiote ideologie van een islam niet kennen en geen begrip op brengen.
Zij zijn vredelievend en normaal, wij zijn de abnormale in deze wereld.
Hoop dat die ezel niet teveel afgezien heeft toen ze hem afmaakten want ik ben dierenvriend tous court maar zulk uitschot, achterlijk volk is nog geen knip voor de neus waard.
Hoe verwerpelijk wij dit soort "zoöfilie" ook mogen vinden, het is alleszins niet eigen aan de Islam, vraag dat maar eens aan bv. Italiaanse schaapherders.
Laat het middel nooit het doel vervangen !

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

15 aug 2017, 10:25

sibarita schreef:Om te "oefenen" zij er nog de ezels !!


:evil:


http://nieuws.tpo.nl/2017/08/12/kindere ... seks-ezel/
Vandaar het woord geiteneukers, eens ze volwassen zijn :D
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

15 aug 2017, 11:03

Afbeelding

"Een man mag seks hebben met dieren zoals schapen, koeien, kamelen en zo voort. Maar hij moet het dier doden nadat hij (de man :wink: ) het orgasme heeft bereikt. Hij mag het vlees niet verkopen aan de mensen van zijn eigen dorp, maar het vlees verkopen aan het volgende dorp is OK."

Ayatollah Khomeini gaf zijn goedkeuring voor die praktijk. Sjiieten hebben dus de goedkeuring van de allerhoogste geleerde.
Als de praktijk ook bij Italiaanse schaapherders zou voorkomen (bron??) dan hebben die jongens in elk geval de wet van het land tégen zich. Zij zullen daarvoor gestraft worden als die feiten bewezen worden.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

16 aug 2017, 17:10

Tunesië heeft in de groep van landen waar een moslim meerderheid aanwezig is, een heel moderne wetgeving. Dat is mede het gevolg van de grotendeels mislukte Arabische lente die begon in Tunesië.

De president van Tunesië heeft nu aangekondigd dat het erfrecht in zijn land gaat veranderen: vrouwen gaan evenveel kunnen erven als hun broers in geval van overlijden van de ouders.

Dat is nieuw, maar de hoogste soennitische leerschool, de Al-Azhar Universiteit in Caïro, heeft al bezwaar geopperd. Zonder Tunesië bij naam te noemen heeft Sheikh Abbas Shuman, een hoge pief binnen die universiteit laten horen dat gelijkwaardigheid tussen de geslachten bij erfenissen on-islamitisch is.

Tunesië is bovendien van plan om ook huwelijken mogelijk te maken tussen niet-moslim mannen en moslim vrouwen. Kan niet, vindt diezelfde Egyptische sheikh, want daardoor komt 'de stabiliteit van het huwelijk' in het gevaar omdat de man dan zijn vrouw misschien niet gaat toestaan haar geloof te belijden.

Mini-mini-barstjes in de grote muur? Tegelijk stelt men vast dat in Tunesië al enkele serieuze terroristische aanslagen hebben plaatsgevonden. De dader van de aanslag in Berlijn (kerstmarkt) is van Tunesische afkomst. Ook het aantal jihadi's dat vanuit islamitische landen is gekomen, is in Tunesië procentueel het hoogst van alle landen. Er is een brede onderstroom die de nieuwlichterij niet kan smaken.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

plopperdeplop
Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:04
Locatie: overal

16 aug 2017, 18:29

Bha.Mag dit dan ook allemaal niet geclaseerd worden onder de noemer"vrijemeningsuiting?Of telt dit alleen maar voor die categorie? Jullie zullen daar dan maar ook moeten mee leven zekers.Als er een gevaarlijke zot die Moore noemt (leider van de kkk) zegt dat hij blij is dat er een dode is gevallen in dat stadje dan is dit ook vrijemeningsuiting.Alleen maant die met dergelijke uitspraken zijn fans aan tot meer "daden".Degelijke sujets zouden beter gecoloceerd worden voor er nog meer slachtoffers vallen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

16 aug 2017, 19:09

Als vrije meningsuiting oproept tot geweld ('Sla alle linksen de kop in') dan houdt de vrijheid om te zeggen wat je wil op.

'Ik ben blij met de moordaanslag op A. Hitler' zou op een bepaald punt in de geschiedenis géén oproep tot geweld geweest zijn. Het is slechts het uiten van je gevoelens (mening) over een feit dat al voorgevallen is.

maar

'Ik zou blij zijn als iemand eindelijk eens een moordaanslag op president Trump (of Marc Dutroux) zou plegen.' kan wel gezien worden als een aansporing of een oproep tot geweld.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.