probleem scannen met HP3057A
-
king - Lid geworden op: 10 mei 2005, 16:50
- Locatie: destelbergen
Wanneer ik wil scannen op all-in-one printer HP3057A lukt dit niet.
Via indrukken "scannen" op het printerscherm krijg ik een respons op dat schermpje: "activering gestopt. Zorg voor een actieve verbinding. Klik hiervoor op 'scannen naar computer beheren' en probeer daarna opnieuw"
Ik geraak echter niet verder.
Wanneer ik via "scannen' op de pc zelf nieuwe scan wil doen, begint de scanner maar na een tijdje stopt hij en geeft hij foutmelding.
Ik probeerde via scandoctor 5.0 van HP maar dit loopt vast !
Printen zelf lukt probleemloos.
Ik dacht nu mijn cd van HP eens te herinstalleren (stuurprogramma) maar deze cd geldt voor windows xp, vista, 7,8 en dus blijkbaar niet voor windows 10 !!
Brengt iemand soelaas ??
Via indrukken "scannen" op het printerscherm krijg ik een respons op dat schermpje: "activering gestopt. Zorg voor een actieve verbinding. Klik hiervoor op 'scannen naar computer beheren' en probeer daarna opnieuw"
Ik geraak echter niet verder.
Wanneer ik via "scannen' op de pc zelf nieuwe scan wil doen, begint de scanner maar na een tijdje stopt hij en geeft hij foutmelding.
Ik probeerde via scandoctor 5.0 van HP maar dit loopt vast !
Printen zelf lukt probleemloos.
Ik dacht nu mijn cd van HP eens te herinstalleren (stuurprogramma) maar deze cd geldt voor windows xp, vista, 7,8 en dus blijkbaar niet voor windows 10 !!
Brengt iemand soelaas ??
Laptop MEDION - Windows 11 - Intel Core i3 - 1115G4 - 3,0 GHz, 2 kernen - 8 GB RAM - 256 GB SSD - Windows defender & firewall - MS office personal - Printer HP 3057A -
telenet modem/wifi - Gmail - browser MS Edge.
telenet modem/wifi - Gmail - browser MS Edge.
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
- Locatie: 3530 houthalen limburg
@king
Tsja, als de doctor ook al vastloopt, haha.
--Je geeft niet aan in je onderschrift welke bit-versie van Win10 : 32 of 64
--In je onderschrift kan je ook best vermelden of het een Home of een Pro is.
Ga naar deze site van HP en kies je bestur. syst., en sla die site ergens op.
https://support.hp.com/nl-nl/drivers/se ... el/5224268
Tsja, als de doctor ook al vastloopt, haha.
--Je geeft niet aan in je onderschrift welke bit-versie van Win10 : 32 of 64
--In je onderschrift kan je ook best vermelden of het een Home of een Pro is.
Ga naar deze site van HP en kies je bestur. syst., en sla die site ergens op.
https://support.hp.com/nl-nl/drivers/se ... el/5224268
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
- Locatie: Boom
-
king - Lid geworden op: 10 mei 2005, 16:50
- Locatie: destelbergen
Dierbare "hulpverleners"... ik geraak geen stap verder !
Ondanks mijn printer perfect werkt (met USB dus geen wifiverbinding) kan ik niks doen wat scannen betreft.
Telkenmale krijg ik de blijde boodschap dat hij geen verbinding heeft !
Ook uw opgegeven toepassing... ik heb die download gedaan en het progr. erachter opgestart waarbij ik moet kiezen "nieuw app. aansluiten of converteren van usb naar draadloos of later aansluiten"... telkens krijg ik antw. om de usbpoort achteraan de printer aan te sluiten.
Ik heb volledige heropstart gedaan maar niks helpt mij vooruit....
HULP
Ondanks mijn printer perfect werkt (met USB dus geen wifiverbinding) kan ik niks doen wat scannen betreft.
Telkenmale krijg ik de blijde boodschap dat hij geen verbinding heeft !
Ook uw opgegeven toepassing... ik heb die download gedaan en het progr. erachter opgestart waarbij ik moet kiezen "nieuw app. aansluiten of converteren van usb naar draadloos of later aansluiten"... telkens krijg ik antw. om de usbpoort achteraan de printer aan te sluiten.
Ik heb volledige heropstart gedaan maar niks helpt mij vooruit....
HULP
Laptop MEDION - Windows 11 - Intel Core i3 - 1115G4 - 3,0 GHz, 2 kernen - 8 GB RAM - 256 GB SSD - Windows defender & firewall - MS office personal - Printer HP 3057A -
telenet modem/wifi - Gmail - browser MS Edge.
telenet modem/wifi - Gmail - browser MS Edge.
-
hviaene - Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
- Locatie: Merksem
Probeer eens het volgende:
ontkoppel het toestel
verwijder via Configuratiescherm - Prgrammas de HP software
herstart de PC
installeer de software die je van de site van HP hebt gedownload en verbind het toestel NADAT het programma er om vraagt, niet eerder.
ontkoppel het toestel
verwijder via Configuratiescherm - Prgrammas de HP software
herstart de PC
installeer de software die je van de site van HP hebt gedownload en verbind het toestel NADAT het programma er om vraagt, niet eerder.
-
king - Lid geworden op: 10 mei 2005, 16:50
- Locatie: destelbergen
GELUKT !!
Ik ben met download(s) van HP en restarts van de pc uiteindelijk geslaagd om terug te kunnen scannen.
Dank aan allen !
Prettige vakantie en mooie zomer gewenst !
Ik ben met download(s) van HP en restarts van de pc uiteindelijk geslaagd om terug te kunnen scannen.
Dank aan allen !
Prettige vakantie en mooie zomer gewenst !
Laptop MEDION - Windows 11 - Intel Core i3 - 1115G4 - 3,0 GHz, 2 kernen - 8 GB RAM - 256 GB SSD - Windows defender & firewall - MS office personal - Printer HP 3057A -
telenet modem/wifi - Gmail - browser MS Edge.
telenet modem/wifi - Gmail - browser MS Edge.
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
- Locatie: Boom
King
op onderstaande link staan alle mogelijke oplossingen van HP zelf:
https://support.hp.com/nl-nl/product/hp ... /c01068014
Sony
op onderstaande link staan alle mogelijke oplossingen van HP zelf:
https://support.hp.com/nl-nl/product/hp ... /c01068014
Sony