in de Vier Seizoenen reeks 8

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

19 nov 2017, 10:24

Afbeelding

Goedemorgen Seizoentjes,

Eerst en vooral, dank je wel allemaal voor jullie steun, lieve en bemoedigende woorden en alle kaarsjes voor Niels.

Oma-C, gisteren hebben we nog in de tuin kunnen werken, bijna alle haksel van de bomen zit in zakken, vandaag zouden we nog een zak of 5 moeten vullen, maar gisteren waren die op. Enfin, de berg is gereduceerd tot een klein en overzichtelijk hoopje.
Wat vond je van Goffin ? Hij heeft het toch maar gedaan gisteren. Vond ik echt wel knap van hem.

Zwanenmeer, ook zo slecht weer bij jou ?

Lenk, dank je voor de steun. Het was echt een rare dag voor ons beiden zonder Niels, het was echt een gemis. Geniet van jouw zondag.

MJ, kaarsje heeft geholpen. En wat ben ik blij het goede nieuws te lezen. Akkoord, het is nog een lange weg, maar zover zijn we toch al. Ben echt tevreden . Er brandt hier alle dagen een theelichtje voor jullie en dat al sinds jouw verjaardag.

Muddy Maddy, de verzorging is gelukkig voorbij en heel misschien ook de kine. Alhoewel ik 9 beurten niet zoveel vind.
Wat een raar mens , dat nicht. Zeg dat als ze zich zo ongerust maakt over jouw vader, dat ze er zelf gaat bijwonen.
Ik hoop van harte dat Gimly zich vlug terug wat beter voelt vandaag. En dan morgen jouw keuken opruimen en afvegen, hoop dat dat een niet al te zware klus is. Als je naar het ziekenhuis gaat, wens jouw vader dan van harte beterschap en moed, wil je ?

HVT, een drukke dag achter de rug. Ik denk niet dat jij de was gisteren droog gekregen hebt, want het was erg vochtig buiten. Maak er een fijne dag vandaag.

Bobijntje, jij ook bedankt voor de duimen, gewoon voor alles Probeer er een luie zondag van te maken.

Anjelier, ja , het wachten op nieuws was zenuwslopend. Heb op mijn GSM gezien dat het namiddag wat zou uitklaren, misschien dat je droog blijft als jullie gaan wandelen. En je had je overslapen, teken dat je moe was en het nodig had. Is ukkepuk terug beter ?

Wingerd en Billyken,, voor jullie ook een mooie en gezellige zondag gewenst.

Even over Niels. Ik mocht dan om 14.00H bellen, maar toen was hij gelukkig wel al uit narcose , maar lag nog onder de warmtelamp en een deken. Mocht dan rond 17.00H terug bellen. Toen was hij min of meer wakker en was hij al pipi gaan doen en mochten we hem gaan halen. Ben nog nooit zo vlug de auto ingestapt. Hij is dus geopereerd aan zijn pootje maar ze hebben nu dat hij toch onder narcose was, ook meteen een dik bolletje uit zijn oor verwijderd. Dat moesten we toch laten doen, maar de angst voor een volledige narcose hield me steeds tegen, het is dus een dubbele operatie geworden.
Toen we daar aankwamen was hij nog heel suf en stond wankel op zijn pootjes, maar niettemin was hij toch oh zo blij ons te zien en vice versa. Zijn dan vrijdagavond met hem thuis gekomen en zijn bij hem gebleven en niet gaan winkelen. Heeft dei nacht wel heel goed geslapen met een plaidje over hem. Gisteren was zijn sufheid dan voorbij, maar sliep en slaapt nog veel. Alleen heef hij nog weinig eetlust. Alhoewel hij dan wel appeltje eet, maar zijn brokken, daar eet hij maar heel weinig van.
Moet nu tot en met woensdag antibiotica nemen en we moeten 2 keer per dag zijn wondjes verzorgen met Iso-Betadine gel.
Dus hij is terug in orde, zou alleen een beetje meer moeten eten. Zo, dat is het hele verhaal.

Liefs en een stevige knuffel voor jullie allemaal.

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

19 nov 2017, 12:37

Oma-C je mooie kaartje waarvoor dank had ik al een dagje op voorhand in de bus gevonden.
Dus, je vergetelheid is je grootmoedig vergeven. Trouwens ik sta steeds versteld over jullie attent zijn wat verjaardagen en feestdagen en speciale dagen betreft. Ik ga toch een lijstje moeten aanleggen om niemand te vergeten.

Zo, de tafels zijn al gedekt. Nu even uitrusten, want da tis toch altijd ene heel gedoe voor 20 man dekken.
Seffens een boke eten, we zullen volgende week heel gezond eten...Dan beginnen pannenkoeken bakken.

Gisteravond naar het herfstconcert van d harmonie geweest. We hebben een beet gelachen met van alles en nog wat.
Op muzikaal gebied was he teen iets mindere editie, maar ze hadden net een heel intense periode van oefenen achter de rug voor de provinciale wedstrijden. Ze behaalden toch 88% in hun categorie.

Dames ik ga nog een beetje platte rust inbouwen voor het feest begint.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

19 nov 2017, 17:49

Afbeelding

Goede avond iedereen... er is toch een beetje zon doorgekomen vandaag..niet veel maar 't was toch wat lichter... :)
Vanmiddag de cross gezien van de dames en nadien de heren...
het ijsschaatsen op BBC daar werd veel gevallen... :roll: amaai!
Nadien de zesdaagse van Gent... en vanavond om 7 u David Goffin ook op BBC 2
Laat ons hopen dat ie wint ... maar zoniet is dat ook geen schande... hij heeft het goed gedaan..!!! :D
En ik heb anderhalf uur meegetrapt op de hometrainer.. :lol:

Ik hoop dat alle zorgen hier snel voorbij kunnen zijn en de pijn beter... :roll:
Wat er allemaal op je afkomt is niet te schatten hé...Ik wens veel sterkte en moed
Kom het gerust van je afschrijven... het helpt niet ...maar het is minder zwaar
en je moet er ergens vanaf... :roll: ik duim en de kaars brandt...
baat het niet?... het schaadt ook niet... :?

Een goede avond en een rustige nacht...
Beterschap aan allen.... en tot morgen...
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

19 nov 2017, 20:33

Hallookes iedereen,

Oma-C: wij hebben deze namiddag een heel fijne wandeling gemaakt in eigen buurt.De zon was steeds van de partij en daarbij de herfstkleuren van de bomen, was gewoon prachtig.Er waren enkele paadjes bij die we nog niet kenden.Was de eerste keer dat we met de wandelclub in eigen dorp wandelden.De vorige keren zijn we niet geweest wegens ofwel slecht weer of verhinderd.Er was enorm veel volk, straten stonden vol auto's.

Clive: als ik me overslaap, is het inderdaad omdat ik moe ben, anders overkomt me het niet.Soms is het druk, ukkepuk en ouders.Vooral ukkepuk, omdat ik niet slaap als hij hier is.Ik weet het , het is dom, maar ik kan er niks aan doen.Val gewoon niet in slaap.
Ukkepuk is terug beter met de nodige medicatie.Zelfs als hij hoge koorts heeft , merk je dat niet aan hem, die speelt en is vrolijk.Is pas als je de temperatuur neemt, dat je schrikt dat die zo hoog is.Boven de 38,5° geeft ik hem perdolan, op aanraden van zijn ouders.
Dat Niels weinig eet , is normaal.Dat hele avontuur hangt nog in zijn lichaam.Manlief zei deze namiddag dat spaanse woef uitslag had op zijn buik.Er eens naar gekeken, en inderdaad het ziet daar rood.Ik ga nog enkele dagen afwachten , en als het niet betert naar de dierenarts, nochtans krabt hij niet.Manlief stelde voor om er zalf aan te smeren, maar vind dat geen goed idee.Hij gaat dat eraf likken, wat ook niet gezond is.

Manlief zit hier naar de finale te kijken van Goffin op bbc2.

Dames, tot morgen.

zwanenmeer
Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01

19 nov 2017, 22:07

Dag seizoentjes allemaal :

OMA C : heb je ook zo genoten van de tennismatch ? De Belgische leeuw heeft jammer genoeg verloren . Maar het was lang geleden dat ik nog zo'n bloedstollende wedstrijd heb gezien ...
Nu wens ik iedereen een goede nachtrust ..
Voormiddag scheen hier de zon .


Afbeelding
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

20 nov 2017, 07:13

Goede morgen seizoentjes,

nu weet ik waar dat dipje vandaan kwam. ik ben na 8 maanden afwezigheid weer gaan menstrueren. en ik had net geen inlegkruisje in! heb me dan verholpen bij moeder met een verse broek ( wij hebben dezelfde onderbroeken en maat) en een washandje! een goed soldaat trekt zijn plan. ik had het moeten merken want mijn borsten voelden weer aan als steen. ik weet dat ik al al een tijdje in de pre- menopauze zit maar ik dacht dat ze nu helemaal ingezet was. ik kon geen verband gaan vragen bij de buurvrouw want zij waren weg.
naar die frituur gaan we niet meer zegt moeder. het was er koud zei ze. vader mag toch nog niet naar huis woensdag. hij moet na de bestraling immers op consult bij de bestralingsartse. en dat is net woensdag.
ventje en ik zijn naar de cafetaria geweest: moeder had thuis koffie gedronken. hij extra sterke koffie, ik gewone.
ben gisteren vergeten mijn vit D te nemen, dat zal straks gebeuren dan kan ik dat glas ook afwassen.
ventje moet vandaag zijn sporttesten doen. al maakt het niet veel uit: ze tellen normaal niet meer mee, maar ze moeten ze toch doen. hij gaat zwemmen. lopen kan hij niet met die knieën. dus mag hij zwemmen.
ik heb eten dus moet ik normaal enkel naar de kine om 16 u. daar ga ik het dan horen of ik nog 9 beurten bij moet hebben. zelf hoop ik van niet.
Clive: dat is normaal hoor van Niels. wij mensen zijn ook niet direct op ons plooi na narcose. Toen Gimly indertijd uit zijn verdoving na castratie kwam pieste hij mijn nieuwe broek onder. en hij had een diepere verdoving gekregen dan zijn broer. Vinny was na 1 spuit out. bij ons kan narcose tot 12 maanden na de ingreep in het lijf zitten heb ik horen zeggen.
het was gisteren voetbal op club en de mensen gingen nog snel een snelle hap gaan halen ( de quick zat vol) en dan de cafeekes in voor de match. gezien hier dat de jean baert te koop staat. nog iets dat verdwijnt. en ik ben vergeten te kijken of de 4-torre nu failiet is of niet. er hangt ook een geel plakaat aan de ex- frituur. dat zal wel weer een flatgebouw worden.
buurman onkruid was weer aan het kloppen en klieven. ventje wou gaan vragen hoe lang dat nog ging duren want ik had barstende hoofdpijn. ik ken het antwoord al: tot ik hier gedaan heb. dat antwoord gaf hij buurman veranda ook toen er hier een paar muurtjes gesloopt werden. en toen was hij nog niet bij zijn heks. ( wij zaten toen nog in engeland)
heb weer mijn landlijn moeten resetten bijna elke keer wij de zondag weg gaan, belt een gsm nummer naar de landlijn. daarom wil ventje die buiten kijlen. het kan ook iemand zijn die zich vergist. heb hier al vaak gehoord: madam 1 groot bruin gesneden brood. dat denk ik niet antwoord ik dan want u bent hier niet bij de bakker. oops! soms putten ze zich uit in excuses, vaker gooien ze gewoon de hoorn erop. dat doe ik alleen als ik tegen een telemarketer het laaste woord wil. ik geloof dat die getraind zijn het woordje neen is neen niet te horen.
Gimly is weer onder de kast gekropen. hij schrok deze morgen van de plastic zak met ventjes dagschoteltjes.
die is op dit moment zijn core oefeningen aan het doen. ( buikspieren) dan gaat hij zwemmen. de luit zei het ook: ze hebben al personeel te kort als ze dan iemand ontslaan voor het falen van sporttesten dan hebben we geen leger meer. arm belgië. in de film Independance day vechten we ons dood.
Ik ga even wikipedia-en. en dan kijken of er iets gebeurd is op sociale media. hopelijk ben ik niet van de 3 boekensites gesmeten want ik heb reclame gemaakt voor het boek van de man van een van de sociale vrienden. ( ik moet het nog zelf kopen, maar dat is pas haalbaar in januari.)
Fijne maandag allen, groetjes en een knuff
Cats Rule!

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

20 nov 2017, 08:27

Afbeelding

Goedemorgen Seizoentjes,

HVT, hopelijk was het een bijzonder leuk feest gisteren. En dat je er vandaag nog wat kan van nagenieten.

Wingerd, genoten van de kinderen en de kleinkinderen. Het zal wel druk zijn geweest. Gun jezelf vandaag maar wat rust.

Oma-C, Goffin kon met opgeheven hoofd het terrein verlaten. Wat een match. En jij bent flink in beweging geweest gisteren op jouw hometrainer. Rust roest, zegt men. Jouw plaatje van Fabeltjeskrant bracht me terug in mijn kindertijd.

Anjelier, jullie hebben dan een mooie wandeling gemaakt in eigen streek, dus de voorspelling van het weer klopte op mijn GSM. En jij kunt niet slapen als Ukkepuk er is. Denk dat je dan eerder waakt, begrijp dat wel. En Spaanse woef heeft uitslag op zijn buik ? Misschien in hoog gras gelopen ? Gewoon in het oog houden zou ik zo zeggen. En hij heeft er gelukkig geen last van. Dank je voor de geruststelling wat Niels betreft.

Zwanenmeer, jij ook zo genoten van de wedstrijd, je zat vast op het puntje van jouw stoel. En het zonnetje scheen gisteren bij jullie in de voormiddag, je mag ze een beetje naar ons toe blazen hoor :) .

Muddy Maddy, jouw dip zou dan hormonaal zijn ? Spijtig dat jouw vader woensdag niet naar huis kan. En ventje heeft vandaag sporttesten, maar hij mag zwemmen in plaats van te lopen. Jij ook bedankt voor de geruststelling m.b.t. Niels. Hij is dan ook in een heel diepe slaap gedaan, zei de dierenarts. En jij hebt een spooknummer op jouw vaste lijn. Heb lang zo'n spooknummer op mijn GSM gehad, maar dat is dan vrij plots opgehouden.

Manlief en ik moeten vrijdag bijna een ganse dag in Hasselt zijn wat inhoudt dat mijn poetsschema van deze week een beetje in de war is, maar heb toch met wat herschuiven van mijn taken, er een redelijke week van kunnen maken, zodat alles toch wel gedaan gaat geraken.

Ik ga eens plaats maken voor Oma-C. Ik ga niet alle namen noemen, maar wens iedereen een mooie dag. Stuur jullie heel veel groetjes en een dikke knuffel voor wie hem wil. Liefs.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

20 nov 2017, 10:20

Afbeelding

Goede morgen iedereen,
een regendag en niks gezellig maar we pakken wat we krijgen...leuk of niet... :roll:

Ja zwanenmeer, David Goffin heeft het spelletje verloren, maar hij heeft het niet cadeau gedaan...
en er kan er maar één winnen... jammer :? Goed gespeeld.!!

clive dank voor je overzichtje en sterkte voor Niels :) ik ga niet alles herhalen...

M-M ik dacht al wel dat je vader nog niet naar huis zou mogen... maar ik heb er niks over te zeggen...
Sterkte en hopelijk betert het rap...

Voor allen een fijne dag ondanks de regen... :?
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

anjelier
Lid geworden op: 06 dec 2015, 20:31
Locatie: landelijk vlaanderen

20 nov 2017, 15:10

Hallookes iedereen,

Moest een paar rekeningen betalen, dus ben ik hier.Donkere regenachtige dag, niet plezant.
Het licht brandt hier in huis , en het is nog maar namiddag.

Buurvrouw van hiernaast kwam daarnet haar pakje ophalen , dat hier al 1 week stond.Ze waren niet thuis , toen de koerierdienst het afleverde.En dan bellen ze hier , en neem ik het aan.De vorige keren bracht ik het steeds bij hen, maar stop daarmee.Vind dat ze daar zelf kunnen achterkomen.Je bent dan zo goed om het aan te nemen, moet je het ook nog op hun schoot brengen 8O .Buurman is wel heel vriendelijk, maar vriendin is anders.Kijkt liever recht voor zich uit, dan een goeiedag te zeggen.Zou dat niet durven.Manlief zegt dat ik die pakjes niet meer moet aannemen, maar vind dat ook niet eerlijk tegenover de koerier zelf.Die man is ook blij dat het pakje afgeleverd is.

Dames, tot morgen.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

20 nov 2017, 17:46

Afbeelding

Goede avond iedereen.... zo vergeet ik niemand :roll:
Zo vroeg donker al... en we gaan nog naar kortere dagen...
raar toch dat we dat niet gewoon worden... :oops:

Vandaag een rustige dag gehad... een beetje vanalles geprutst .. je komt altijd wel iets tegen :)

Ik wens iedereen een fijne avond en een goede nacht...
Slaap lekker straks en tot morgen...
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

21 nov 2017, 07:22

Goede morgen seizoentjes,


ja, lap: ik heb er nog 9 beurten aan dat been. kwam een oude bekende tegen: Pierre. komt daar al 17 jaar. heb maar niet gevraagd of bernadette nog bij hem was. denk dat die dochter toch haar goesting gekregen heeft en dat mams terug is in leuven. want ik zag ze al zo'n twee jaar niet meer passeren als ze naar het buurthuis ging. ze was daar zo een beetje de baas.( en ze lieten haar doen)
ventje ging gisteren sporttesten doen, wie kwam er niet af? de sportmonitor. ventje mail geschreven met de commandant in cc. nu moeten ze niet meer afkomen voor een tweede kans.
zijn wintervest is toegekomen. zijn jeansjas is totaal versleten en hij ging altijd in de winter met zo'n bodywarmer eronder gaan werken. volgend jaar nieuwe jeansjas.
het is aan het motregenen dus regenhoedje opzetten. en ook mijn winterjas aandoen. moet dus om leesvoer en naar de beenhouwer.
donderdagmorgen naar de dokter , 's middags naar Tom.
en dan zondag weer naar mijn vader.
toen ik vanmorgen de trap afliep kwam Gimly af en gaf geen piep. hij is dan naar boven gegaan naar ventje en een aria gaan geven. ik kreeg wel een goede morgen kopje. er zat weer zo'n hooiwagen in mijn pas beklede wc. als A. dat zou zien zou ik die moeten doden want ik moet leren van mijn gruwel voor die beesten af te geraken. as if. ik gil nog liever heel de buurt bijeen.
ventje moet papieren gaan tekenen bij schoonloeder want volgende week is die weer op een of ander plezierreisje met de 'vriend'. hij vroeg of het papieren waren van het testament. dàt gaat ze niet aan mijn neus hangen!
en 9/10 gaat lievelingsnichtje mee. waar FB al niet goed voor is.
heb Gimly vers koud water gegeven. bijna elke ochtend is zijn drinkpot halfleeg. ga die eens in zijn nekvel grabbelen en naar de dierenartse doen. Mies dronk ook veel maar we zijn pas na haar dood te weten gekomen dat ze suiker had.
moeder gaat mijn onderbroek in de vuilnisbak smijten want mijn was is niet wit. ik gebruik dus het verkeerde wasproduckt. jaja. Dixan lavendel. op 60° want als je hier op 90° wast springen de zekeringen. en ze zijn vernieuwd en geaard. moet toch naar Ignace bellen.
er is ook veel wind. moest gisteren op het kerkplein af en toe stilstaan als er zo'n windstoot was om niet weg te waaien.
Clive: ja, blijkbaar is mijn dip hormonaal. vandaar dat die in het serruys zeiden dat ik die pillen niet nodig had. want ik voel me al een klein beetje beter. zei tegen ventje dat ik heel de boel ga laten uithalen. dat vond hij dan niet nodig.
moet nog mijn boontjes en ui uit de diepvries halen en mijn petatten schillen. die kook ik in de microgolf. heb dan zeker geen overgekookte of aangebrande petatten. in ons eerste apartement, daar waren de dampkappen op 1 schouw. heb dikwijls om 11 uur moeten opstaan omdat die trien van naast de deur weer haar petatten liet aanbranden. die kon ook niet koken.
voila Vit D kuur gedaan. was dat gisteren vergeten.
heb een grote pak zwarte plastiek zakken gekocht om A. haar wegsmijtwoede op te vangen. een madamtje hield me staande om haar ongenoegen te uiten over de prijs van de gerookte makreel. het is de schuld van de euro zei ze. met zo'n 1 pakje kan je niet met 3 ervan eten zei ze. ik zei op alles ja.
vind de kerstversiering op niks trekken. heb nog genoeg ballen van verleden jaar over om iets in elkaar te flansen om aan de voordeur te hangen. heb zelfs 3 kersttafellakens! die ga ik van A. niet mogen leggen omdat Gimly er anders op gaat liggen. beest ligt ook graag zacht natuurlijk. en het klein kerstboompje zetten en das alles.
een echte zet ik niet meer. ten tijde van Vinny zou ik die toch elke morgen weer hebben moeten rechtzetten.
de enige plaats waar hij zou kunnen staan is te warm.
ga het nieuwe boekje van H&C lezen.
Fijne dindag allen groetjes en een knuffel mag niet ontbreken.
Cats Rule!

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

21 nov 2017, 07:58

Afbeelding

@ Wingerd, wij wensen jou een heel gelukkige verjaardag.
Maak er een fijne dag van.

Proficiat en heel veel liefs.

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

21 nov 2017, 08:23

Afbeelding

Goedemorgen Seizoentjes,

Ik moet vlug zijn, want moet naar kine en moet nog badje in.

Gisteren manlief op zijn werk moeten bellen. Niels was er echt niet goed aan toe, had al een paar dagen nauwelijks gegeten en stond gisteren heel wankel op zijn poten en vond hem helemaal niet alert. De dierenarts gebeld en om 20.15H mochten we komen. Ik was echt bang dat zijn nieren het aan opgeven waren. Dus bloed geprikt en dierenarts heeft zelf een bloedanalyse machine, dus een kwartiertje later hadden we zijn uitslag al. Dierenarts vond het vooral verontrustend dat niet at. Dus een kom brokken van een ander merk voor zijn neus gezet. Niets. Dan er een deel van een blikje dieetvoeding erbij gedaan en toen at hij meteen alles op. Zijn bloeduitslag was redelijk, een beetje hetzelfde als de vorige keer. Hij moet stoppen met zijn antibiotica en mag 2 weken geen pijnstillers nemen. Dat hij zo wankel was en niet alert ,was nog steeds een kater van zijn narcose;
Het eten had hem wel goed gedaan. Dus hebben we daar meteen zijn blikvoeding gekocht ( ook niersparend) en dat moeten we dan tussen zijn brokken doen. Heb hem nu zijn eten gegeven en hij heeft alles op !!!! Plus hij is alert en loopt al beter.
Gelukkig kun je bij onze dierenarts met de kaart betalen, want het was weer een serieuze rekening. Maar dat deert niet. Als hij daar zijn eten niet had opgegeten, moest hij deze nacht daar blijven met een infuus. Gelukkig is dat niet gebeurd.

Zo, sorry voor het ego-bericht, maar moet nu echt badje in wil ik op tijd bij de kine zijn.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag en een aantal dikke knuffels. Liefs aan elk van jullie.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

21 nov 2017, 09:31

Afbeelding

Goede dinsdagmorgen..... iedereen goed geslapen.?
ik was om 6u wakker en heb me nog eens goed gelegd
en werd pas wakker om 8u30.... dat was schrikken :roll:
maar ja... 't is donkeren er is niemand die op me wacht voor koffie :?
Dus eerst even goedemorgen komen zeggen in slaaptenue en dan de regenkamer in:)
('t is te koud anders kon ik buiten douchen) :lol:

clive, ik wed dat je niet veel slaapt de laatste dagen... zorg wel dat je er zelf niet onderdoor gaat
want dat kan nu niet... veel sterkte met Niels... :roll:

M-M,, ik was ook met de padjes van Dixan en een half schepje Vanish erbij in de witte was

Ik hoop dat er verder niet teveel pijntjes zijn...? voorzichtig voor de verkoudheden
die zijn gratis en voor niks.... een aangename dag aan iedereen... ik ga (eindelijk) douchen :)
ggrrr..... m'n normale routine helemaal overhoop :oops: tot later... :oops:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

21 nov 2017, 09:40

Afbeelding

Een hele dikke proficiat voor wingerd haar verjaardag..
Geniet ervan met al wie jou lief is... gefeliciteerd :wink:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".