FileZilla werkt niet meer
-
marann - Lid geworden op: 24 mar 2004, 21:01
- Locatie: Schoten
beste,
Ik heb een probleem met het uploaden van een veranderde tekst in mijn website met FileZilla.
Ik krijg wel telkens de melding dat de overdracht voltooid is maar als ik dan online kijk is de verandering niet gebeurd.
Ik werk met windows 10.
Graag uw hulp.
Alvast bedankt voor een antwoord.
grt Marcel
Ik heb een probleem met het uploaden van een veranderde tekst in mijn website met FileZilla.
Ik krijg wel telkens de melding dat de overdracht voltooid is maar als ik dan online kijk is de verandering niet gebeurd.
Ik werk met windows 10.
Graag uw hulp.
Alvast bedankt voor een antwoord.
grt Marcel
Wie op zijn afkomst pocht, is als een aardappel: het beste deel zit onder de grond.
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
- Locatie: Aubauke - Aentwaerepe
Beste marann,
Heb je al een "refresh" (hernieuwen) in je browser van de on-line pagina gedaan (ctrl+F5) na het opladen via FileZilla?
Je website ruimte is toch niet opgebruikt zodat de nieuwe pagina niet meer opgeladen kan worden?
Laad je wel het juise bestand uit de juiste map op (kijk naar datum en uur wijziging)?
Dit zijn maar 3 van de mogelijke oorzaken ...
mvg,
Coderunner
Heb je al een "refresh" (hernieuwen) in je browser van de on-line pagina gedaan (ctrl+F5) na het opladen via FileZilla?
Je website ruimte is toch niet opgebruikt zodat de nieuwe pagina niet meer opgeladen kan worden?
Laad je wel het juise bestand uit de juiste map op (kijk naar datum en uur wijziging)?
Dit zijn maar 3 van de mogelijke oorzaken ...
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
- Locatie: Aubauke - Aentwaerepe
Beste marann,
Zo simpel kan het zijn ... als je het weet ...
Bedankt voor de update.
mvg,
Marcel
Zo simpel kan het zijn ... als je het weet ...
Bedankt voor de update.
mvg,
Marcel
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.