antivirusprogramma: Bitdefender niet meer openen-opgelost
-
Nouchka - Lid geworden op: 24 feb 2005, 16:32
- Locatie: De Pinte
Vandaag kreeg ik volgende melding op mijn pc.
ik heb alles geprobeerd wat ik kon , op herstellen geklikt op herstarten enz. maar ik geraak geen stap verder . Weet iemand wat ik nog kan doen, want ik kan mijn Bitdefender niet meer openen. Ik krijg altijd volgend venster als ik op het icoontje van bitdefender klik:
ik heb alles geprobeerd wat ik kon , op herstellen geklikt op herstarten enz. maar ik geraak geen stap verder . Weet iemand wat ik nog kan doen, want ik kan mijn Bitdefender niet meer openen. Ik krijg altijd volgend venster als ik op het icoontje van bitdefender klik:
Windows 10
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
het beste is dan gewoon bitdefender te uninstallen , comp te herstarten
op te kuisen
en dan kan je die opnieuw instaleren
als dat een betalende is , moet je wél even na het instaleren opnieuw de activatienr ingeven
op te kuisen
en dan kan je die opnieuw instaleren
als dat een betalende is , moet je wél even na het instaleren opnieuw de activatienr ingeven
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
- Locatie: Antwerpen
Beste is via Bitdefender Central, daar staat alles vermeld en je kan ook online hulp vragen,
https://login.bitdefender.net/central/i ... lang=nl_NL
https://login.bitdefender.net/central/i ... lang=nl_NL
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen
-
Nouchka - Lid geworden op: 24 feb 2005, 16:32
- Locatie: De Pinte
Mr. Verhaegen daar heb ik ook aan gedacht. Het is inderdaad een betalende versie, geldig voor 2 jaar maar je mag hem gebruiken voor 3 pc's. Dat aantal is bereikt nl. de vaste pc, de laptop van mij en die van mijn man. Als ik nu Bitdefender verwijder en ik wil hem terug installeren krijg ik dan niet de melding dat mijn limiet bereikt is en dat het niet zal lukken? Dat hield me tegen.
Windows 10
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
- Locatie: 3530 houthalen limburg
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
Nouchka - Lid geworden op: 24 feb 2005, 16:32
- Locatie: De Pinte
Benq, heb je link geopend en daar zag ik bij beveiliging staan dat er kwetsbaarheden waren gevonden. Ik klikte op 'kwetsbaarheidsscan doen', en dan verschijnt er: 'in behandeling' maar verder gebeurt er niets. Ook als ik klik op 'volledige scan' doen verschijnt 'in behandeling' en verder niets. Ik denk dat ik dus inderdaad best contact zal opnemen met Bitdefender. Gisteren probeerde ik een quick scan te doen en dat lukte maar halverwege bleef hij hangen en gebeurde er verder niets meer. Na 3 uur wachten heb ik geannuleerd.
Windows 10
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem
-
Nouchka - Lid geworden op: 24 feb 2005, 16:32
- Locatie: De Pinte
Oef, kan mijn Bitdefender terug normaal openen. Ik probeerde nogmaals om er op te klikken voor ik contact zou opnemen met hun helpdesk en toen ging het ineens wel. Heb wel Malwarebites laten scannen. Weet niet of het daaraan ligt. Bij openen kreeg ik volgende melding:
Moet ik hier iets mee doen, moet ik op 'alles verwijderen' klikken of gewoon alles laten zoals het is.
Moet ik hier iets mee doen, moet ik op 'alles verwijderen' klikken of gewoon alles laten zoals het is.
Windows 10
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer:
Hallo,
De phishing pagina is netjes tegen gehouden, hier mag je op "Alles verwijderen" klikken.
Maar ik ben benieuwd wat Malwarebytes heeft gevonden plaatst het laatste logje eens:
Klik op het recenste "Scanrapport > Rapport bekijken".
Kopieer en plaak de inhoud in je volgend bericht.
De phishing pagina is netjes tegen gehouden, hier mag je op "Alles verwijderen" klikken.
Maar ik ben benieuwd wat Malwarebytes heeft gevonden plaatst het laatste logje eens:
- Klik op "Selectie in quarantaine plaatsen" en daarna op "Voltooien".
- Er kan gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. Doe dat dan en start daarna opnieuw MBAM.
Klik op het recenste "Scanrapport > Rapport bekijken".
Kopieer en plaak de inhoud in je volgend bericht.
-
Nouchka - Lid geworden op: 24 feb 2005, 16:32
- Locatie: De Pinte
sorry, ik kan u niets meer sturen van malwarebytes want het was een tijdelijke versie die ik installeerde en die ik maar 31 dagen mocht gebruiken, daarna is het betalend. Ik heb ze dus direct verwijderd toen ik ze niet meer nodig had.
Windows 10
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer:
Hallo,
Dat is zonde, Malwarebytes had je na die proef periode kunnen laten staan en dan was hij over gegaan in de gratis versie.
Die geeft geen realtime bescherming maar om daar één maal in de week je pc mee te laten nakijken is altijd aanbevolen.
Hier staat ook de handleiding en als je naar beneden scrolt zie je hoe je Malwarebytes meteen insteld op gratis.
Citaat:
Open Malwarebytes >> Klik op "Instellingen" (1) >> "Mijn account" (2) >> "Premium-proefversie deactiveren" (3) >> "Yes" (4):
Handleiding: https://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=195914
Als je slim bent zet je Malwarebytes weer op je pc en laat je hem nogmaals scannen, en plaats die uitslag.
Dat is zonde, Malwarebytes had je na die proef periode kunnen laten staan en dan was hij over gegaan in de gratis versie.
Die geeft geen realtime bescherming maar om daar één maal in de week je pc mee te laten nakijken is altijd aanbevolen.
Hier staat ook de handleiding en als je naar beneden scrolt zie je hoe je Malwarebytes meteen insteld op gratis.
Citaat:
Open Malwarebytes >> Klik op "Instellingen" (1) >> "Mijn account" (2) >> "Premium-proefversie deactiveren" (3) >> "Yes" (4):
Handleiding: https://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=195914
Als je slim bent zet je Malwarebytes weer op je pc en laat je hem nogmaals scannen, en plaats die uitslag.
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
- Locatie: Antwerpen
Ja je kan op de knop alles verwijderen klikken,hoeft niet want de link staat geblokkeerd, zeker niet toevoegen aan witte lijst.Nouchka schreef:Oef, kan mijn Bitdefender terug normaal openen. Ik probeerde nogmaals om er op te klikken voor ik contact zou opnemen met hun helpdesk en toen ging het ineens wel. Heb wel Malwarebites laten scannen. Weet niet of het daaraan ligt. Bij openen kreeg ik volgende melding:
Moet ik hier iets mee doen, moet ik op 'alles verwijderen' klikken of gewoon alles laten zoals het is.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen
-
Jurcaba - Lid geworden op: 21 jun 2015, 14:22
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
- Locatie: Antwerpen
Bedankt voor de info,Jurcaba schreef:https://www.security.nl/posting/549328/ ... cte+update
Ik heb daar geen last van gehad,
pc en laptop staat niet altijd op.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
- Locatie: 3530 houthalen limburg
@nouchka
Je vindt hierboven het Tel.nr van Bitdefender, had je dat gebruikt dan wist je dadelijk wat er zich heeft voorgedaan...
Mocht u het probleem nog steeds tegenkomen, installeer dan Bitdefender opnieuw met behulp van de kit van de onderstaande website:https://www.bitdefender.com/solutions/free.html
Je vindt hierboven het Tel.nr van Bitdefender, had je dat gebruikt dan wist je dadelijk wat er zich heeft voorgedaan...
Mocht u het probleem nog steeds tegenkomen, installeer dan Bitdefender opnieuw met behulp van de kit van de onderstaande website:https://www.bitdefender.com/solutions/free.html
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/