PM

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
dejules

03 apr 2018, 18:34

Bij wie moet ik mij melden als ge per PM beledigd , bedreigd en uitgemaakt wordt? Zijn er nog mensen die daarmee te maken hebben?

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

03 apr 2018, 18:45

Moderator!
Maar vermits op een paar fora,  de woorden Krapuul, Steve 
 de schijter die zichzelf verzoop , stront  en dergelijke meer mogen neergepend worden, denk ik niet dat de verantwoordelijke er veel aandacht aan gaat besteden.
Misschien is aanvallen de beste verdediging en laat het PM openbaar worden.
Als de schrijver ,met nicknaam ook bekend is , dan zegt dit meer over de schrijver dan iets anders!!
Gast

03 apr 2018, 19:43

paullamb schreef:....
Misschien is aanvallen de beste verdediging en laat het PM openbaar worden.
...
Nee , dat mag niet ! Dat is zondigen tegen het regelment !

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

03 apr 2018, 19:52

Zou zo'n moderator de eigen reglementering  ook al wel eens gelezen hebben?

...."zich te onthouden van het doorsturen, ingeven, toevoegen, up- of downloaden van informatie :
  • die onwettig, schadelijk, obsceen, seksistisch, beledigend, denigrerend,
    bedreigend, vulgair, smadellijk, hatelijk, lasterlijk, onbetamelijk,
    onterend of om een andere reden verwerpelijk is;
  • die racistisch of discriminerend is in de meest ruime zin; dat van xenofobe, revisionistische, racistische aard is

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

03 apr 2018, 22:05

dejules schreef:Bij wie moet ik mij melden als ge per PM beledigd , bedreigd en uitgemaakt wordt? Zijn er nog mensen die daarmee te maken hebben?
Kun je eens wat specifieker zijn, want we zijn hier op het openbare forum al wat gewend van jou. Een scheldwoord meer of minder: jij draait er je hand niet voor om.

Wanneer jij dus zélf vindt dat je beledigende post krijgt of dat je uitgemaakt wordt, dan moet het zich voor de gewone forumganger echt wel op een nieuw en voor ons onbereikbaar level afspelen.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Gast

03 apr 2018, 22:11

Misschien is aanvallen de beste verdediging en laat het PM openbaar worden. 
Als de schrijver ,met nicknaam ook bekend is , dan zegt dit meer over de schrijver dan iets anders!!
Volledig gelijk Paullamb. Reglement of niet, het volledig bericht erop zwieren d.m.v een printscreen of andere met de rubrieken van: xxxxxx aan: xxxxxx geplaatst: xxxxxxx onderwerp: xxxxxxx
En dan het volledig bericht: 
..........................

En niet het berichtje alleen want dan kan ik ook een berichtje aanmaken en de naam Paullamb bv eronder zetten om U in een slecht daglicht te plaatsen.
Trouwens iedereen die hier al lang genoeg vertoefd op seniorennet weet de weg goed genoeg wat hij in zo’n geval kan doen.