Hoekje:"De oase van rust in 2018"

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

corry
Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Locatie: Wenduine

19 nov 2018, 15:44

Vivke, als je seniorennet overloopt is er veel veranderd, komt nooit meer terug we zijn al blij met een maatje meer. 😂😂
ik tel alleen de zonnige dagen.

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

19 nov 2018, 16:36

Viv ik herken nog Corrie, van Rietjes links ben ik niet echt zeker, Veve, omadina,Tillie Soike die intussen overleden is
vooraan die goeie knutselaarster die laatst mee was in Ieper.
Ik heb hartzeer als ik naar deze foto kijk, ze waren toch met velen hé dan!
Viv, sta jij er ook op?
Ivette

Rietjes
Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Locatie: Ieper

20 nov 2018, 09:46

Goeievoormiddag

Wie geeft me eens wat tips om wat langer in bed te blijven AfbeeldingAfbeelding

Alle geplande huishoudelijke taken zijn om 9u30 al afgewerkt, om te gaan wandelen is het nog wat vroeg Afbeelding, 'k zal dan maar mijn boek nemen voor een paar uurtjes.
Gelukkig maar dat ik graag lees.

Nee, Ivette, VIV was er toen niet bij en de knutselaar vooraan is Erika, ikke inderdaad daar ergens links met zonnebril op.
Enkelen behoren helaas al niet meer tot de levenden maar al die anderen zouden toch eens een extra inspanning mogen/moeten doen om nog eens terug te komen en niet alleen om te lezen, wat er velen denk ik wel nog doen.

Menu : restjes van gisteren.
Oud maar niet out !

Erika1
Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Locatie: Limburg - Houthalen

20 nov 2018, 10:52

Hier is het momment waarom Viv niet mee op de foto kon staan, iemand moest de foto toch maken hé :lol: 


Afbeelding
Afbeelding

Hier mocht ze dan toch mee op de groeps foto  :wink:

Corry, welkom back  8) 8)
Brood dat men deelt, smaakt beter.

Erika1
Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Locatie: Limburg - Houthalen

20 nov 2018, 10:55

Rietjes schreef: Wie geeft me eens wat tips om wat langer in bed te blijven AfbeeldingAfbeelding
Ik weet het maar of het iets voor u is?????

Was zondag om 01u00 gaan werken tot 06u00 effe mijn bedje laten opwarmen en dan om 07u00 gaan slapen  :lol: :lol: :lol: heb dan geslapen tot +/- 11u00
Brood dat men deelt, smaakt beter.

Rietjes
Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Locatie: Ieper

20 nov 2018, 12:26

VIV, was er dus wel bij, als fotograaf nog wel !
Sorry, dat was ik vergeten hoor.
Oud maar niet out !

corry
Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Locatie: Wenduine

20 nov 2018, 13:22

Vivke jou foto’s zouden best een site op internet verdienen, ze zijn kunstig en speciaal. 

Dag Erikaatje 😘

Brugge
Zoveel jaren later, zoveel warmte en vriendschap. De tijd heeft geknipt, gelukkig hebben we het ervaren. 

Ga groenten snijden, schenkel ruikt al heerlijk, maak soep met soepvlees, iets van de oude stempel. 

Corry 🤓
ik tel alleen de zonnige dagen.

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

20 nov 2018, 16:56

Niet te geloven, zo'n schone, grote groep en nu moeten we ons met een paar weren om dit hoekje levendig te houden! Doodjammer!
Ivette

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

20 nov 2018, 17:11

Hallo iedereen
slaapwel iedereen
Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

21 nov 2018, 08:30

goeie morgen iedereen
Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

veve
Lid geworden op: 16 mar 2006, 16:55
Locatie: W-Vl

21 nov 2018, 10:52

Op verzoek van Yvette kom ik eens langs...ja eens zien naar de foto’s van Brugge van lang geleden, ja we zijn al een stuk veranderd hé!
Ik heb het druk...deze week is er elke avond repetitie van het toneelstuk waarin ik meespeel en zaterdag is de première.
Ik volg ook nog een avond notenleer en op donderdagnamiddag heb ik klassieke zangles(opera) en mijn zanglerares is ooit nog laureate geweest in de koningin Elisabethwedstrijd...en ik zing ook in een koor die elke week repeteert, dus heb het aangenaam druk, ben dan ook nog in Femma en Markant waar er ook regelmatig wat te doen is en elke vrijdag ga ik mijn oogappeltje van school halen en in de herfstvakantie was ze ook hier!
Elise word maandag ook al 5 jaar de tijd vliegt!
En hier nog eens een recente foto van me want ik draag mijn haar nu een ietsje pietsje langer en heb ook een kleine 2 jaar een bril gedragen maar ben geopereerd deze zomer aan mijn ogen en heb nu geen bril meer nodig waar ik heel blij mee ben!
Tot later...

Afbeelding
One life...live it !

veve
Lid geworden op: 16 mar 2006, 16:55
Locatie: W-Vl

21 nov 2018, 11:02

En hier mijn oogappeltje 
Afbeelding
One life...live it !

Erika1
Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Locatie: Limburg - Houthalen

21 nov 2018, 11:07

Goeiemorgen,

Waauw Veve wat een leuke foto van je nieuwe ik  :wink:
Ben vandaag ook bij de kapper geweest als voorbereiding voor een nieuwe ik  :lol:op 19 december zal het dan gaan gebeuren ben zelf benieuwd op het resultaat. Mijn oudste zus smeekte bijna dat ik het zou doen dan lijken de 3 zussen als echte zussen op elkaar nu ben ik gewoon een buitenbeentje  :D

Zal ook een poging doen zoals Yvette gedaan heeft met Veve en Viv met Corry  :wink:

Irene, Magda, Piepje, Sen, Joke, laat jullie neusjes ook nog eens zien  :wink:
Brood dat men deelt, smaakt beter.

Erika1
Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Locatie: Limburg - Houthalen

21 nov 2018, 11:08

veve schreef:En hier mijn oogappeltje 
Afbeelding
Amai niet ze groeit als kool, mooie meid je mag fier zijn  :wink:
Brood dat men deelt, smaakt beter.

corry
Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Locatie: Wenduine

21 nov 2018, 11:35

Ja wadde moest me weer inloggen.

zit in de zon, achter glas te genieten van ons Veveke haar mooi snuitje, eeuwig jong. Elise je oogappeltje is al een grote meid geworden , mooi kindje
Veve, verveling is  je niet bekend, zang, toneel, en nog zoveel, dat is op pensioen zijn. 

Straks naar het zeetje gaan kijken.

Hoop dat er nog duiven  op hun kot zullen vallen 

Groetjes en tot in den draai

Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.